7. תגובה ל-6 בוא נעשה לך הכרה עם כבישים ISRAEL STYLE אז לקח למדינת ישראל 10 שנים להזיז את 531. לאחר 10 שנים בוצעה כ10% מהכביש, סוף סוף נמצא זכיין שפיר הנדסה שיבצע את הקטע שבין כביש 402 לכביש 20 הזכיין התחיל לעשות כאילו עבודה בכדי שמע"צ יחשוב שיש תחילת העבודה, אבל איזה הפתעה, אופס ערבויות לביצוע כפי שהתחייב במכרז שהוא נתן נפלו ולא עמדו בדרישות. במקום לבדוק את המציעים ויכולות הביצוע והערבויות, תקעה המדינה - מע"צ ומשרד התחבורה את כל השרון לעוד 10 שנים. אתה הבנת? עכשיו תחכה עוד 20 שנה עד לכביש 551. מיכה | 04.08.10 (ל"ת)
6. למה לא סוללים כבר את כל הכביש החשוב הזה, 551? עושים חצי עבודה, סתם בזבוז כסף, בזמן שרבבות נהגים תקועים בפקקים לאורך כביש 4 בדרך לרעננה ומורשה, ולא יכולים לרדת לחוצה ישראל או כביש החוף. גיגי | 03.08.10 (ל"ת)
5. חיוב בדלק צריך לחייב את נוסעי מכניות הלסניג בדלק שהם צורכים ואז התנועה תירד בשלושים אחוז אהרון | 02.08.10 (ל"ת)
4. כביש הכרחי אני גר בקרבת הכביש העתידי ובינתיים כדי לצאת לכביש החוף דרומה אני צריך לעשות עיקוף ופרסה ברמזור. הכביש יחסוך ממני את הצורך לחזור צפונה ואז אוכל לנסוע ישר | 01.08.10 (ל"ת)
1. כבישים עם כל הכבוד לחברה להגנת הטבע ואירגונים דומים אם נהיה תלוים בהם נלך לגור חזרה במערות. העיקר לא לעשות כלום על מנת לא להפר שום "מאזן" בטבע. TEVA | 01.08.10 (ל"ת)
ביהמ"ש אישר את סלילת כביש עוקף בני ציון
7 תגובות לכתיבת תגובה