10. אנפילד בעקבות הכתבה עברתי בסוכנות האופנועים אכן יפים אך המחיר מטורף ולמוכרים אין שום ידע על הכלים צחי | 03.08.10 (ל"ת)
9. איפה הם כל אלה שעל הכביש? אני לא מבין.אומרים שיש סוכנות כבר כמה חודשים ,איך זה שלא רואים אף כלי על הכביש? כאחד שמסתובב הרבה אני יכול להגיד שלא ראיתי שום כלי,אפילו בארועים של אופנועים לא רואים אותם.האם מישהו ראה אי פעם אנפילד חדש על הכביש? (ישנים ראיתי הרבה) דורון | 17.10.10 (ל"ת)
8. אופנוע מדהים וסוכנות חמה ונעימה! במקרה עברתי השבוע בירקון ונכנסתי לסוכנות "לבדוק את השטח". חייב לציין שהאופנועים יפים במיוחד וקבלת הפנים בסוכנות עשתה חשק לרכוש. בהחלט חוזר לשם ברגע שמצליח למכור את שלי! שיהיה בהצלחה. נועם | 03.08.10 (ל"ת)
7. לפי התמונות ש2 נתן בקישור האנפילדים הישנים הודו הרבה יותר יפים (ובטח נשמעים יותר טוב) אני הולך על הרעיון של להביא אחד מהודו ולשפץ הם באמת אלופי אנפילד שם.... ( הניעו לי עם מברג ומברשת ברזל...) דני | 02.08.10 (ל"ת)
6. בהצלחה אין כמו הקלאסיקות היפות, למרות שטריומף T100 הוא אחר היפים היום ובעל מנוע גדול יותר, אפשר להסתפק באנפילד אם מחירו יהיה אטרקטיבי. כמו כן אני גם בעד הווספה הישנה. ןזה כמובן לאנשים שלא מחפשים זריזות ומהירות אלא הנאה מנהיגה. דדי | 02.08.10 (ל"ת)
4. רוצים אנפילד? תביאו אחד ביבוא אישי כרכב אספנות זה לא משנה כל האופנועים האלו הם אותו דבר ולכן אופנוע בן שלושים (שזה מה שמותר כרכב אספנות) הוא כמו אופנוע חדש מהחברה. כל מה שצריך לעשות זה בסוף הטיול בהודו פשוט להעמיס את האופנוע ולהביא אותו לארץ. בארץ זה יקח לכם קצת זמן אבל תצליחו להעביר אותו את מסכת מרורי הבירוקרטיה של משרד התחבורע המקולל. וזהו יש לכם אופנוע אמנם בן שלושים אבל בעשרים אלף שקל. אני ממליץ גם לפני המשלוח לארץ להכניס אותו שם לאחד מהמוסכים ולשפץ אותו מא עד ת. זה גרושים והם מומחים שם. את שלי עשיתי כמו חדש כולל צביעת שלדה החלפת מערכת חשמל כולל פנסים, שיפוץ כללי למנוע והכל כולל האופנוע באלף וחמש מאות דולר! ויש לי אופנוע חדש!!\ אני נוסע עכשיו להביא אחד עם סירה! דורון אברהמי | 02.08.10 (ל"ת)
3. מה עם מחירי הביטוח ?? שוק האופנועים גוסס ואתם מייבאים עוד אופנועים ?? לעג לרש... אחד העם | 02.08.10 (ל"ת)
2. אמנם קלאסיקה, אבל עגלות אמיתיות - גם החדשים 27 כח סוס עם מהירות מקסימלית של 136 קמ"ש למנוע 499 סמ"ק. המחיר באנגליה: 4750 ליש"ט (כמעט 24 אלף שקל, שעם המסים זה אמור להיות יותר מכפול כאן). עדיף GS 500 או משהו דומה, אלא אם מתעקשים על הקלאסיקה. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Enfield/Royal-Enfield-Bullet-Woodsman-EFI-2010-current/Enfield/500-BULLET/_/R-EPI-122566 אורן | 02.08.10 (ל"ת)
שנות ה-50 זה כאן: אופנועי רויאל אנפילד חוזרים לשוק הישראלי
10 תגובות לכתיבת תגובה