18. חייבים לעשות שינוי במחירים המטורפים של הטסטים לא יתכן שמבחן של רבע שעה יעלה מעל 500 שקל יוסף | 27.07.11 (ל"ת)
15. ככל הנראה, רק ב 2011 השינוי (ככל הנראה) לא יקרה בקרוב, התקשרתי לוועדת הכלכלה ולמשרד התחבורה - קיבלתי תשובות מאד מעורפלות (בלשון המעטה). לדעתי, מי שרוצה רשיון לאופנוע כבד עוד השנה, עדיף שיעשה תיאוריה עכשיו. אורן בראל | 10.08.10 (ל"ת)
14. כשרוצים אפשר גם לדאוג לאזרחים כל הכבוד לח"כ שאמה! סוף סוף רואים מישהו שמפעיל את ההגיון הפשוט ודואג לתיקון העיוותים שמשרד התחבורה קובע שרירותית וללא מחשבה, תוך גרימת טרטור מיותר לאזרחי המדינה. לשר כץ, מה אתה עשית עד עכשיו? חן | 07.08.10 (ל"ת)
13. זהו, מה עם הביטוח אוקי הורדתם 44 ש"ח (לי לא כי בידיוק אתמול עשיתי תיאוריה על קטנוע אז זה לא היה בדיוק כמו התיאוריה של B), עכשיו צריך רק להוריד כמה אלפים שלקחתם מעוד לפני... יובל | 05.08.10 (ל"ת)
10. הייתכן ויהיה הגיון במדינה הזאת קשה לי להאמין שסוף סוף יש מעט הגיון בכנסת הזאת בכלל טימטום לאלה שצריכים לעשות תיאוריה מרישיון A1 לA אין סיבה הגיונית לזה אורי | 04.08.10 (ל"ת)
9. תודה לח"כ שאמה, יש מי שדואג לנו רוכבי הדו"ג אני התפקדתי לליכוד ואני רואה שזה נושא פרי, אני מקווה שבבחירות הבאות תמונה לשר התחבורה, תודה לך ח"כ כרמל שאמה. קובי | 03.08.10 (ל"ת)
7. כמובן קרדיט ענק למועדון האופנועים הישראלי העמותה שבימים אלה חוגגת 25 שנה לפעילותה, פעילות שבלעדיה, לקהילת הדו גלגלי לא היה ייצוג כלל בישיבות וועדת הכלכלה בכנסת. ומאחר וכל פעילותה של העמותה ממתנדבים בלבד. מגיע לפעילים אלה גם קרדיט ענק מלבד ח"כ שמה שבהחלט מגיע לו ולתומכיו תודות לאליקו אלג'ם, דורון קדמיאל, עו"ד זהר גרינברג ולעו"ד עמית ברגמן, אייל ויטקובסקי | 03.08.10 (ל"ת)
1. רגע, ומה עם אלה שיש להם רשיון? לא צריך לעשות תיאוריה? וכמה שיעורים צריך לקחת מעשי? או שאפשר לעשות טסט ישר? רומן | 02.08.10 (ל"ת)
הצלחה לרוכבי האופנועים בכנסת: תבוטל חובת התיאוריה לבעלי רישיון נהיגה
18 תגובות לכתיבת תגובה