אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קבוצת דן זכתה במכרז להפעלת המטרונית בחיפה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
מי יזין את המטרונית?
אם ארצה להגיע מקריית מוצקין, נניח לכרמל. תראו איזה מעברים אני אצטרך לעשות. אוטובוס ממוצקין לכביש 4 (עכו חיפה) מעבר למטרונית שתקח אותי למרכזית המפרץ. מעבר לאוטובוס שיסיע אותי למרכז הכרמל. ואם ארצה להגיע, למשל, לגליל. אוטובוס ממוצקין לכביש 4. לחצות את הכביש לצד השני (10 דקות הליכה כולל המתנה לרמזורים). נסיעה במטרונית עד כורדאני ומשם אוטובוס לגליל. אם זו התחבורה ציבורית שאליה התכוונתם?
 | 07.08.10
8.
זה אחד הפרוייקטים השאפתניים ביותר בישראל
כל הכבוד וייש כוח לכל הגורמים המעורבים. בייחד עם מנהרות הכרמל המדהימות, חיפה צועדת בטירוף אל עבר העתיד.. פשוט גאווה. רק מי שעבר לחיפה מתל אביב מבין את המשמעות של כל הפרוייקטים הללו. ומי שספקן, מוזמן לעבור לתל אביב ולראות מה היא קטסטרופה תחבורתית. (ותל אביב עאלק עיר נחשבת...חחחח בהצלחה ;-)
צחי התלאביבי לשעבר  | 06.08.10
7.
מיותר ומזיק.
אין אחד שמרוייח מהפרויקט הזה חוץ מיזמי הבניה. התדירות לא תעלה, אבל כבר היום יש בעיה לעלות על מוניות השירות (זולות יותר ומגיעות בתדירות גבוהה יותר). מוניות הצטרפו לנוסעים בנתיבים הרגילים (אסור להם לעלות למיוחדים) ומוסיפים לעומסי התנועה. בקיצור, כרגיל, רובו המוחלט של העם יוצא מופסד מכל הכיוונים.
יוני | 05.08.10
6.
מישהו עוד ישלם על השערוריה הזו
הזיזו גשרים , פרקו כבישים תוך תכנון גרוע לטובת אוטובוסים שאף אחד לא ייסע עליהם. אני לדוגמא לא עליתי 20 שנה על אוטובוס ואני גם לא מתכוון לעלות גם אם יקראו לו חשמלית והוא יהיה עשוי מזהב וייסע 200 קמ"ש. יש לי אוטו. עם מזגן, מוסיקה ופרטיות ואני מגיע בדיוק ליעד הנדרש, לא צריך להמתין / ללכת ברגל.
קרייתי זועם | 05.08.10
5.
יקח להם כפול זמן מרכבת פרוורית היום, ואחרי שיפתח כביש עוקף קריות זה יהיה פיל לבן לחלוטין
עם 30-40 תחנות, אפילו קוי אגד היום מהירים יותר מנתיב השטות הזו. זה יהיה לגמרה פיל לבן. לא מתפלא שקבוצות פרשו מהמכרז, עוד שנתיים יפתח כביש עוקף קריות, השנה נפתחות מנהרות הכרמל - ומאותו רגע, המסלול הזה הופך פיל לבן לאנשים ישתלם לקנות רכב ולא להיתקע 50 דקות במטרונית.. ועליה הוציאו 2 מליארד שקל. איוולת!!
דרושה פה ועדת חקירה לאומית על בזבוז | 05.08.10
4.
לחיפאי שנוסע בתח"צ
אתה לא מבין שמסלול המטרונית עוד לא הושלם במלואו? ולאוטובוסים שנוסעים עליו עדיין אין עדיפות ברמזורים? 100 האוטובוסים המפרקיים (משהו שחיפה שכחה כבר תודות למצנע) יסעו אך ורק על מסלול המטרונית ויהוו קווים מזינים עבור האוטובוסים השונים התדירות של האוטובוסים האלה תהיה בהחלט גבוהה
דני | 04.08.10
2.
זה הכל?! כל המטרונית זה 100 אוטובוסים?! בקיצור התדירות שלהם תרד עוד יותר לעומת עכשיו..
גם ככה מחכים היום חצי שעה לקוים שנוסעים על המטרונית החצי-גמורה הזאת. 113, 115, 114 - נוסעים פעם בחצי שעה אנשים מתייבשים בשמש עם הלשון בחוץ עד שאיזה אוטובוס עובר, אז עם 100 אוטובוסים בלבד זה יהיה קטסטרופה טוטאלית. על המסלול המטופש הזה שיחי מדבר מתגלגלים, מרוב שממה.
חיפאי שנוסע בתח"צ | 04.08.10
1.
מטרונית מיותרת
משבשעה טובה יסימו הנתיבים היעודיים למערכת ההסעה ההמונית,וכהמשך לנסיון דהיום שמוש באוטובוסים חדישים ורגילים בתדירות גבוהה הרבה יותר תתן מענה שפוי וזול ברמת שירות יותר טובה ובאופי וגודל המתאימים למרחב חיפה. כילים כאלה-מונעים היברידית או בגז או בכל טכנולוגיה ירוקה מוכחת הם התשובה האמיתית למטרופולין הצפוני ואולי גם לאחרים. הריצה להשקעות עתק תעלה הון לציבור-שישא בהן ויקטינו מאד יכולת השמוש באמצעי זה.מאד יתכן כי רבים וטובים יפסידו עמלות ומתנות אדירות ובאמת חבל על כך אך בכל זאת כדאי שישמר האינטרס הציבורי.
avi | 04.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת