6. תשובה ל- 2 להיפך- המדינה מסוגלת לבצע את הפרויקט במחיר יותר זול ובלוח זמנים דומה למה שהוצע על ידי חברת MTS . המדינה כבר ביצעה השקעות בתשתית עבור הרכבת הקלה במחירים ובהוצאות סבירים ומעל לכול ולהפתעת כולם על פי לוחות הזמנים . אנחנו האזרחים רואים מה מסוגל השוק הפרטי לעשות בדמותה של חברת MTS - לסחות כספי מדינה . די לנו מהנזק העצום שנגרם בשל העיכוב של 3 שנים . את חברת MTS צריך לכנוס ולהוציא מידיה את הזיכיון . אלמוני | 08.08.10 (ל"ת)
5. רכבת קלה רכבת קלה כנראה לא תהיה... רק חבל על כל המליונים שהשקיעו עד עכשיו וחבל על כל הסבל שהתושבים עברו בשנים האחרונות כדי לסלול את התשתיות לרכבת..... עם הכסף הזה יכלו לעשות מליון דברים חשובים יותר מלבזבז על הפיל הלבן הזה. אילנה ששון | 07.08.10 (ל"ת)
3. איך ניתן לזכות במכרז בלי יכולת לממן אותו יש לחייב מתמודדים במכרזים הדורשים מימון עצמי לחתום על הסכמי מימון מחייבים בזמן הגשת ההצעות. אם היו נותנים לכולם את לוחות הזמנים וההקלות שהזכיין מבקש, אולי עוד קבוצות היו מתמודדות במכרז ומגישות הצעות טובות יותר יוני | 05.08.10 (ל"ת)
1. די, תזרקו כבר את MTS - מעכבים את הפרויקט קרוב ל 3 שנים. ורק מתרצים תירוצים. תל אביבי | 05.08.10 (ל"ת)
הרכבת הקלה בת"א: מרתון פגישות שני הסתיים ללא הכרעה
6 תגובות לכתיבת תגובה