אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עיריית תל אביב מורידה את "שלטי הפורנוגרפיה" של ארנה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
עוד לפני שקראתי את הכתבה כבר ניחשתי שזה קמפיין של ז.גולדמן הנוראיים...
הגיע הזמן ששני האדונים הנכבדים שעל שמם קרוי משרד הפרסום יבינו סוף סוף שגישת הפרסום הברברית והוולגרית שלהם כבר לא תופסת יותר, הקהל כבר התבגר ומחפש פרסום חכם יותר, נקי יותר ומתוחכם יותר שפונה אל השכל ולא אל הליבידו. תפסיקו להיות תקועים בלעשות פרסומות שתאימות לשנות ה80 ותתקדמו, תנו לצוות הקראטיבי והאסטרטגי להעלות רעיונות מעודכנים ותפסיקו להתערב בתהליך, אתם רק הורסים את תהליך היצירה עם הגישה הכוחנית והמעליבה שלכם, אולי הגיע הזמן שלכם לפרוש ולהעביר את הבעלות על המשרד למישהו אחר, צעיר יותר, מעודכן יותר, מבין יותר. משרדים שהיו בעבר מתחתיכם כבר דילגו ועברו מעליכם והשאירו אתכם באבק מאחורה (משרד רמי יהושע לדוגמא), קחו דוגמא מאחרים ותעשו בדק בית רציני אצלכם, גם קצת ענווה וצניעות לא יזיקו.
פרסומאי | 25.08.10
7.
שחיתות
גם אני, אומנית תל אביבית חילונית נחרדתי למראה הקמפיין- הוולגריות מילא- הפגיעה הישירה בדימוי האישה וגם הגבר העירום -חוסר טעם וגועל מוחלט. מי רוצה שהילדים שלו יהיו חשופים לסדום הזה? מי רוצה להיות חשוף בעצמו למראות המשחיתות הללו? כל הכבוד לויצו על ההתנגדות החריפה. עוד יש מי שמאמין בשיווק מכובד ואלגנטי,שבעיניי אגב אפקטיבי הרבה יותר.
ליסה  | 24.08.10
4.
שמחה והערכה
אני מאד שמח ומאד מעריך את צוות השיווק של החברה שלי על ההחלטה שלא לקחת את חברת זרמון גולדמן כנותני שרות , פגשתי אותם ולא האמנתי שיש מנהלים וחברות שעובדים עם האנשים האלה , לא סתם אין להם לקוחות גדולים או מותגים מובילים , אחריי שראיתי את השלטים של ארנה הבנתי למה הלקוחות שלהם הם קניונים וחברות לחולצות ילדים
מנכל של חברה | 24.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת