11. נראה לי שימי הזוהר של אופל הולכים לחזור יהיה מעניין לראות את התפתחות תחרות זה תמיד טוב יואב | 05.10.10 (ל"ת)
10. מונופוליסטים חדשים עוד מונופול שהולך לגדול לנו מתחת לאף הוא יחליט במה ניסע כמה זה יעלה אנחנו מדינה של חלמאים אין תחרות הכל ידוע מראש אופיר | 23.09.10 (ל"ת)
7. הכי חשוב באופל - מכונאי טוב אוטו מצויין בהחלט (יש בבעלותי 23 אסטרות והיה לי גם קאדט), אבל לא בלי תקלות. רוב התקלות ניתן לתקן בלי מחשב, אם יש לך מכונאי טוב. אני מטפל שנים אצל אחמד - ד"ר אופל. באים אליו מכל הארץ והוא באמת מכונאי בחסד עליון; שם חלקים אוריגינל בחצי מחיר ממוסך רשמי. אבל מה, החלקים עדיין מאד יקרים בארץ. ב- eBay זה חצי מחיר. אם היבואן החדש יוריד משמעותית מחיר חלפים, שהוא לפעמים שערוריתי ממש (9000 ש"ח למשאבת הגה +מסרק), וגם יוזיל את המכוניות החדשות, האופל באמת יהיה ללא מתחרים בקטגוריה של משפחתיות. בכל זאת אוטו בתכנון גרמני במחיר סביר. תעשו טובה, תחסכו לי את הסיפורים על היפניות. לקוח של | 26.08.10 (ל"ת)
5. אופל איניסייה - מכונית שתשפיל המון בעלי מכוניות יוקרה,בביצועים ובעיצוב. אני כבר מזמין אחת!!!! אופיר | 26.08.10 (ל"ת)
3. שיוריד מחיר לטיפולים הבעיה המרכזית של אופל זה לא המחיר היקר, הטיפולים במוסך המרכזי שוחט אותך (רכב ברמה כזאת עדיף מוסך שיש לו מחשב מתאים). לא קרה שהכנסתי את האוטו למוסך ולא עלה לי בסביבות 1000 ש"ח, בצער רב נאלצתי והחליף לרכב אחר בעל אופל (לשעבר) | 26.08.10 (ל"ת)
1. סוף סוף משהו רציני לקח את המותג אופל אופל זה אחלה רכב רק ש UMI העדיפו לא לשווק אותו כראוי משיקולים שלהם כמו שהוא העלה את סקודה על המפה הוא יחזיר את אופל לקונצזיוס ישר כוח | 26.08.10 (ל"ת)
עכשיו זה רשמי: שיווק אופל עובר לידי שלמה שמלצר
11 תגובות לכתיבת תגובה