אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הלקוחות של פרטנר דיברו יותר אך שילמו פחות ברבעון השני

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
איזה קישקוש, המחירים רק עלו.
"ובחברה תולים את העליה בשיעור הנטישה בעיקר לעזיבה של לקוחות פרי-פייד" שגם משלמים הרבה יותר, ואולי חתמו על הסכם מוזל עם חברת ענק וזה הוריד את הממוצע, ואולי סתם שינו את שיטת החישוב עם בעל הבית. אבל למזלם, סלקום גרועים בהרבה וגם פלאפון לא מציאה.
לקוח | 30.08.10
9.
אסור היה להכניס בעלים ישראלי-במיוחד תפרן-עכשו הוא מקצץ בכל והשרות על הפנים.
חייבים להכניס חברה חדשה לתחרות. רק מנפלטי פרטנר אפשר להקים חברת ענק. והרשת הקטנה שלי מיד תפרח מפרטנר. אני כבר מכין את הפרישה על ידי מניעה של רכישת מכשירים חדשים וסגירת התחיבויות ארוכות טווח.
רכס חיים | 30.08.10
3.
לא פלא - בדקו היטב את החשבונית שלכם
היום קיבלתי חשבונית מאורנג ושמתי לב לסעיף "שרותי מידע ותוכן - 51.52 ש"ח. ביקשתי הבהרות מהמוקדנית הנחמדה והובהר לי שאילו שירותים בפוטנציה - אם ארצה להוריד תוכן אקבל אותו בזול יותר. תוודה לך אורנז - אולי כדאי לקרוא לשירות הנ"ל: " שירותי מידע ותוכן בכאילו"? חשבון פשוט מראה ש 3 מיליון לקוחות המשלמים 50 שקל בכל חודש על שירותים בכאילו מכניסים הרבה מאד כסף (150 מיליון ש"ח אמיתי).
אחד שאכפת לו | 30.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת