אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המועצה לצרכנות: "בענף התיירות השתרשה נורמה של פרסום מחירים פיקטיביים"

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
כולם אוהבים לילל וכולם יודעים את החיר האמיתי
לכל המזמינים שלום מכיוון שאני מאמין שכולנו חכמים הרי שלא יתכן שלאחר שבדקתם את המחירים בכל הסוכניות ואתם עומדים להזמין פתאם אתם טוענים "אבל חשבנו שזה מחיר לחדר" תבצעו הזמנה באתר לפני שאתם רושמים את כרטיס האשראי תקבלו את המחיר המלא אם תחויבו באגורה אחת יותר תתלוננו
הלוחש לעיתון | 30.08.10
10.
הם גם מחייבים אנשים על סיורי בונוס שאפילו לא אומרים להם שכלולים בחבילה
לא משנה לאן תסעו, יש ישראלים שמוכרים סיורים באזור. סוכנויות הנסיעות מוסיפים את הסיורים למחיר שהם דורשים בשביל הנופש, ואפילו לא אומרים לכם שהם כלולים במחיר (כלומר תשלמו על סיור ולא תקבלו אותו). רק אם אתם מתמקחים על המחיר הם מורידים את הסיור או אומרים שיוסיפו סיור בלי כסף. לתשומת לבכם - היזהרו שמישהו ברשויות יבדוק את זה!!!
אחד | 30.08.10
9.
עובדים עליכם בעיניים
מדינת ישראל כידוע לכם הינה מדינת הרמאים, באתרי אינטרנט בחו"ל לעולם לא תראו מחיר לאדם בחדר זוגי, תמיד מחיר לחדר (שגם נמוך משמעותית מהארץ). ליד המחיר יהיה כתוב לכמה אנשים החדר מתאים. ההמצאה שנקראית "מחיר לאדם בחדר זוגי" היא המצאה ישראלית נטו שבאה על מנת שהמחירים שבשמיים אצלנו יראו יותר זולים שיווקית. מישהו צריך לקום ולחוקק חוק נגד רישום של מחיר ליחיד ובעד מחיר כולל לכל החופשה כולל כמה לילות (אם יש מינימום) ותוספות נלוות. בדיוק כמו שחוקקו חוק שאומר שהמחיר המוצג צריך להיות כולל מיסי נמל ועוד מיסי אלף לילה ולילה שפעם לא היו מתווספים למחיר המוצג.
בחו"ל אין דבר כזה | 30.08.10
8.
המועצה לצרכנות, הגזמתם קצת ...
אינני בעד פרסום מוטעה אבל הפעם המועצה לצרכנות מטעה לא פחות. אפשר להבין כאילו פרסמו לילה ב 300 ש"ח ובפועל שילמו ללילה 1800 ש"ח, ראבק. 300 ללילה לבודד בחדר זוגי זה 600 ללילה לזוג ול 3 ימים זה 1800 ש"ח. בפועל הבודד באמת שילם 300 ללילה. אז מה אתם קופצים?
r | 30.08.10
5.
טיסה הלוך ושוב למינכן ב-111$
באחד מאתרי האינטרנט של חברת תיירות גדולה הוצעה טיסה הלוך ושוב למינכן ב-111$. אבל הטיסה הוצעה בשעה 21:00 (בשעה שמשרדי חברת התיירות כבר סגורים), והטיסה אמורה היתה לצאת ב-06:00 למחרת. מטרת הפירסום לא היתה למכור את החבילה (שאין לדעת אם בכלל היתה קיימת) אלא לעורר עניין ולגרום לכניסה לאתר האינטרנט. תופעות מסוג זה שכיחות ביותר.
ב.ק. | 30.08.10
3.
זו ממש רק דוגמית מהרמאויות בתחום התיירות
מה עם כל הדילים שמזמינים ומסדרים חופש, ואז ברגע האחרון חוזרים אליך ואומרים שאין מקום במלון וחייבים לשדרג למלון יותר טוב בתוספת $100? (כשאם היית בוחר מראש בשני, אז היו משדרגים לך לראשון, שוב במחיר מבצע של עוד $100) מה עם כל התוספות שעדיין צצות? מה עם הטיסות הפיקטיביות שנמכרות ואז מוחלפות לשעות פחות נוחות? מה עם דירוגי המלונות?
אזרח | 30.08.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת