4. הלכו הפרוייקטים בצפון הוא כנראה ישדרג עוד את האיילון ויוסיף עוד כבישים מהירים במדינת תל אביב. חבל :( אבי | 27.09.10 (ל"ת)
3. מעצ הלכה מעצ.. הייתה תקווה, היו חלומות.. אבל השינוי לא יבוא. יש אחד שמושך בחוטים והנה קיבלנו הוכחה. מי שמבין יבין ומי שלא- אולי עדיף.. עמי | 01.09.10 (ל"ת)
2. אין חדש תחת השמש לyuda מה שהיה הוא שיהיה ,אין מעוף אין שינוי,אין חדש ,חבר מביא חבר דניאל | 01.09.10 (ל"ת)
1. הנה רעיון לשי ברס אינני מכיר את שי ברס ואני מקווה שתקופתו בנתיבי איילון לא שיבשה לגמרי את שיקול הדעת שלו. הצעתי לשי היא לייזום את הפיכתה של מע"צ לחברת הביצוע של רכבת ישראל כאשר במקביל היא תנהל מכרזים לשיפורים בטיחותיים בלבד לכבישים הקיימים. לא ברור מה שי למד בטכניון אך מה שברור שהוא היה צריך להבין מזמן הוא שתוספת כבישים או הרחבת כבישים קיימים לא רק שאינה פותרת את בעיות התחבורה אלא מעצימה אותן. נתיבי איילון היא דוגמא טובה. ולכן, אני מקווה שהוא יתעלה על עצמו ולא יעשה מה שקודמיו עשו - נזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולציבור הרחב על ידי שאיבת מיליארדים לכיסוי המדינה באספלט מיותר. הוא יכול לקנות תהילת עולם אם יפעל להפיכת מע"צ לזרוע הביצוע של רכבת ישראל ושל כל פרויקט תחבורה ציבורית אחר. שנדרש בו היקפי ביצוע גדולים. ואם אתה לא מקבל את הצעתי - נסה לפחות לצמצם את רמת ההתפרעות של המהנדסים שלכם בכל כביש או מחלף. הגיע העת שמע"צ תפנים שאין לנו ארץ אחרת וגם זו שיש לנו קטנה מכדי להתכסות באספלט ומחלפי ענק מיותרים. בהצלחה, yuda | 01.09.10 (ל"ת)
שי ברס נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים
4 תגובות לכתיבת תגובה