אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מי יקים את הרכבת הקלה בת"א? נדע אחרי החגים

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הקלות ש MTS דורשת מחייבות לערוך מכרז חדש
לא יתכן שעכשיו MTS דורשת הקלות וויתורים, אם היו נותנים לכולם את לוח הזמנים ואת ההקלות שהיא רוצה לקבל כבר בשלב הגשת ההצעות למכרז, אולי עוד קבוצות היו ניגשות אליו ומציעות הצעות טובות יותר. הקרב הבא יהיה על חילוט הערבויות ש MTS הפקידה, הם ינסו לשכנע את המדינה לוותר עליהן בתמורה לויתור מצידם על תביעות עתידיות נגד המדינה, אסור לוותר להם ושהם ישלמו על הנזקים האדירים שהם גרמו. איך יתכן שמתמודד זוכה במכרז שדורש מימון עצמי ללא שום יכולת לממן אותו ? יש לחייב את המתמודדים במכרזים לחתום על הסכמי מימון מחייבים שיכנסו לתוקף מיידיי במקרה של זכיה ויהיה מחייב גם במקרה של משבר פיננסי. אם הבנקים יכולים לתכנן הלוואות שיפרסו על עשרות שנים, לא צריכה להיות להם בעיה לחזות את תנאי המימון בשלב הגשת ההצעות.
יריב | 03.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת