אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסיפורים שימכרו לכם בתצוגות רכב כדי שתקנו דגם קיים

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
תודה על הדיווח החשוב הזה
למרבה הצער הדיווח מוכיח - שוב - שיותר מדי רמייה ואחיזת עיניים מופעלות כנגד הצרכן הממוצע, שהוא תמים כעיקרון. חבל מאד, אנחנו יכולים לנהוג אחרת, ביושרה ובהגינות, בטוח שזה ניתן ובהישג יד...צריך לרצות ולשאוף לכך, צריך לקבל חיזוקים ודוגמה אישית מנבחרי העם... השאלה היא האם ומתי זה יקרה? קשה להיות אופטימי בנושא זה; חבל מאד.
חפטליהו | 07.09.10
18.
אוי, כמה תגובות של אנשי מכירות
אתם צודקים- הלקוח הוא הטיפש בגלל שהוא לא בודק באינטרנט. איש המכירות שאומר שאין בכלל דגם חדש, כשהדגם החדש מופיע על מסך המחשב שלו, הוא לגמרי בסדר. אין ספק שמי שטיפש כאן זה הצרכן הישראלי- ולא חס וחלילה מי שרוצה לעבוד עליו ולשקר לו. אם הינו בארה"ב היו מכריזים על חרם צרכנים על יבואנים כאלה.
niki | 06.09.10
14.
מי המשוגע שיקנה עכשיו מאזדה,סיטרואן או סוזוקי?
אם זו הרמה שמפגינים סוכני המכירות שלהם, אז דמיינו מה הרמה של המוסכניקים שלהם? אם סוכני המכירות אינם מעודכנים למה שהמוסכניקים יהיו? אם אני הייתי גיל אגמון (מאזדה דלק רכב) הייתי מאד מודאג לפני שאני הולך לשים מיליארדים של שקלים על חברה שהעובדים שלה לא מכירים את הסחורה. המסקנה? קנו יונדאי, סובארו, מיצובישי, פולקסווגן או רנו - היכן שהעובדים מכירים את הסחורה שהם מוכרים. זה א ב.
ישראלי | 06.09.10
9.
לידיעתכם גם בדגמים קיימים רמת הידע שלהם נמוכה, שירות ויחס מתחת לכל ביקורת
לפני כחצי שנה רכשתי רכב יפני לא אציין את שמו (לא מוכן לתת לו פרסום על חשבוני). לפני כן הייתי כמעט בכל הסוכניות הראשיות של הרכבים , באף אחד מהסוכניות לא ניגש נציג מכירות, רק לאחר שפניתי אליו במיוחד שהאולמות היו די ריקים. ברובם לא הפגינו ידע רב ומוכח, למעט: "לפתוח הזמנה"? "איזה צבע מעדיף", יסינג או פרטי? וכד'.... אף אחד מהסוכניות לא חזרו אליי למרות שהשארתי טלפון, אמרו שיהיו בקשר לגבי החלטתי אם לקנות או לא? לסיכום, אל תסמכו על אף נציג, הכינו שיעורי בית .. והגיעו ללא ציפיות גדולות לשירות באולמות למעט :לפתוח הזמנה? שלא יעבדו עליכם...
בני הדייג | 06.09.10
2.
אני באופן כללי לא מאמין לאנשי מכירות - אבל...
תפקידו למכור את המלאי הקיים ואנו כצרכנים תפקידנו ללמוד את מה שאנו קונים. עם ישראל הוא בד"כ לקוח טיפש וקל מאוד לתמרון. היגע הזמן שאנשים ילמדו להיות צרכנים טובים ונבונים ולא יהיה תמיד האחרונים שמבינים במה שהם קונים.
עובדיה | 06.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת