אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כ-116 אלף לקוחות קיבלו ייעוץ פנסיוני בבנקים עד סוף יוני - תוספת של כ-8% מאז סוף מרץ

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
קבלתי יעוץ פנסיוני בלאומי
לא הייתי מרוצה. זה היה שווק פרופר, היעוץ היה זניח ולא בעל משמעות. צריך יועץ בלתי תלוי שלא קשור בשווק. וגם אצלי עלו דמי הניהול, אבל לא ברור שבגלל היעוץ. הבנק אמר לי שיתמקח עם חברות הביוח הפנסיוני על דמי הניהול, וכשאלתי אחר כך למה דמי הניהול עלו, אמרו שאינם יודעים מהם דמי הניהול, אינם עוסקים הזה, , וזו המשימה שלי להתמקח. תודה, לא יותר
יוסי | 09.09.10
3.
עובדים עליכם ,אתם לא מבינים?
אני עוסק בתחום הזה למעלה מ-30 שנה כיועץ עצמאי ומאז שהבנקים נכנסו לתחום כל מה שהם עשו זה החתימו לקוחות על הסכם יעוץ על מנת לגבות את הרבע אחוז. יעוץ אמיתי לא נתנו.עוד לא ראיתי ונתקלתי בעשרות יעוצים של הבנק שהמליץ ללקוחות משהו שונה מאשר להשאיר את הקופות במקום שהן נמצאות.העיקר הרבע אחוז. עובדיםעליכם ,אתם לא מבינים ?
רון | 09.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת