10. ל4 מילים כדורבנות הבעייה היא שאנשים קוראים שטחית ביותר ורצים להגיב בלי בסיס בלי מחשבה עמוקה בלי עובדות. ואתה צודקביותר מה שקובע זה הייחס לרכבים. ואל נשכח שרוב המדינות בארצות הברית מבוססות על רכבים פרטיים . ולא על תחבורה ציבוריתכך שהנהג האמריקאי נוהג הרבה הרבה יותר מהנהג הישראלי. eric | 29.09.10 (ל"ת)
9. 4 צודק. יתר אכיפה של מהירות מיועדת רק למטרת מיסוי נוסף על הנהגים. זכיין המכמונות ומשרד התחבורה יכולים להושיב כמה טרולים שרק ירצו, את השקרים של הממשלה אף נהג לא קונה. דורי | 24.09.10 (ל"ת)
7. ל-4 כיום רמת המינוע בישראל יותר משילשה את עצמה, ומספר ההרוגים דווקא ירד, ככה שאין קשר כל כך גדול לרמת המינוע. מה שגורם בארה"ב לתנואות קטלניות זה הרבה בגלל חיות שנכנסות לכבישים מהירים. בארה"ב, זהו הגורם הקטלני מס' 1 בכבישים. כמו כן רוב המכוניות בארה"ב הם תוצרת ארה"ב, מכוניות המאופיינות כמסיביות וקטלניות במיוחד. אורן | 15.09.10 (ל"ת)
6. תמיד אמרו שבתאונות אנחנו מובילים בעולם, איך יתכן שיחס ההרוגים בארה"ב גדול יותר מפי 2 מאשר בארץ? כלכלן | 10.09.10 (ל"ת)
5. הכל כסף רוב הנהגים מקבלים קנסות לתשלום כי רק זה מה שמעניין פה את המדינה! כסף,מיסים,וגבייה של מיסים עקיפים מהנהגים! בשנה שעברה נרשמו מיליון 1000000 דוחות לנהגים!! אז מה הקשר למהירות ולתאונת? אורן | 10.09.10 (ל"ת)
4. למגיבים 1 ו-3 כנראה שאתם מגיבים בתשלום מטעם משרד התחבורה או שר התחבורה. קודם כל, מספר ההרוגים בארה"ב גדול פי 1.5 ולא פי 2, בדקתי. מספר ההרוגים (ביחס לאוכלוסיה) גורם לנו להיראות ממש טוב. אבל המדד הנכון להשוואה בינינו לבין ארה"ב זה רמת מינוע, כלומר, מספר רכבים לכל 1000 תושבים ואז להשוות נתוני הרוגים. אז עשיתי קצת גוגל: נכון לשנת 2000 (לא מצאתי דו"ח עדכני יותר, אבל נכונות הנתונים תקפה גם להיום, עם גידול מתאים) בישראל יש 220 מכוניות על כל 1000 תושבים. בארה"ב יש 770 על כל 1000 תושבים, כלומר, פי 3.5 יותר מאשר בישראל! עכשיו, פי 3.5 יותר מכוניות אבל עדיין רק פי 1.5 יותר הרוגים בתאונות, פתאום המצב בארה"ב נראה ממש טוב, ומשרד התחבורה שלנו נראה ממש לא טוב... ליאור | 10.09.10 (ל"ת)
מספר ההרוגים בתאונות בארה"ב - הנמוך זה 60 שנה
10 תגובות לכתיבת תגובה