15. יצוא רכבי ליסינג??הארכת גיל הממוצע של הרכבים על הכביש,גזל המוסכים תחזקנה ידי העושים במלאכה-ולא מלאכת קודש היא ,אלא מלאכת עשיית ממון על גב הציבור. ולמה כך? מכיוון שכל המכוניות אשר תיוצאנה לחו"ל במסגרת זו ,תהיינה מכוניו אשר "סיימו " את תקופת עבודתן בחברות הליסינג,מכוניות בנות כ-3 שנים,עם ממוצע קילומטרים של כ-100-120 אלף ק"מ. מכוניות אלו במקום להגיע לשוק היד הפרטית(יד שנייה)תעבורנה לחו"ל,ואילו המכוניות הפרטיות אשר בלחץ השוק היו מיועדות לגריטה-תישארנה על הכביש. ועד הוסיפו חכמים בקלקלתם-ענף המוסכים אשר מתחיל לראות פרנסה במכוניות אשר סיימו את תקופת האחריות ועברו ליד פרטית-לא יזכה להיהנות מהן,וימשיך להיות נלחץ ונכבש על ידי חברות הליסינג,לבצע תיקונים ותחזוקה במחירי הפסד,-שכן השוק במקום להתרענן עם רכב "חדיש" בן 3 שנים-ימשיך לדשדש עם מכוניות מזדקנות והולכות,עם עלויות אחזקה גבובהות,ועם יבוא חלקים תחליפיים אשר רק מרעים את מצבו הטכני של הרכב. ולהזכירכם-לפי נתוני המאמר-כל שנה ייצאו כ-60000 מכוניות,והרי כל שנה קונה ענף הליסינג כמספר הזה של מכוניות חדשות. כולם יחגגו-חברות הליסינג-יקבלו החזרי מכס על"היצוא",יבואני הרכב-ימשיכו למכור להם בחדווה,יבואני התחליפים הזולים,סוחרי מכוניות יד שנייה -אשר יטפלו בעיקר בגרוטאות-יפתחו פתח לשוק שנלחמנו שנים לחסום אותו. ורק אנחנו-ענף המוסכים-נמשיך לאכול קש-בחבילות יותר גדולות!!! אליעזר | 22.09.10 (ל"ת)
11. אף בית משפט בעולם אף בית משפט עולם לא יאשר חוק שמאפשר לחברת ליסינג לקבל החזרי מס על מכירת רכב לגורם כזה או אחר בחו"ל קרי ליצא. ואילו אני בעלים של חברה או אזרח פשוט שמבקש לעשות כך לא יכול ........ אחד שיודע | 12.09.10 (ל"ת)
10. משישהו יסביר לי איך זה יגביר את רכישת הרכבים החדשים? הרי זה לא שהצרכן הפרטי ימכור את הסובארו שנת 80 שלו ויקנה אחת חדשה. אלא חברות הליסינג פשוט יוכלו לשלוט עוד יותר על שוק היד שנייה. רוב המכוניות החדשות במדינה הן בבעלות חברות הליסינג, לקנות יותר הן לא יקנו, הן פשוט יקבלו גם הנחה גדולה מהיבואן, גם החזר מס ויעלו את מחירי המשומשות כי הם יוכלו לשלוט על ברז היצוא. ישראל לא כל כך מתאימה לשוק חופשי באמת והרגולטור מסתבר רק חושב על החברות הגדולות. הכל כאן זה קרטל אחד גדול בכל התחומים כמעט. רון | 12.09.10 (ל"ת)
9. במקום להוריד מסים בצורה משמעותית על הרכבים ולהקל על הציבור,בוחרים לגמרי ההיפך כל הכבוד ללובסטים של חברות הליסינג!! הלחץ עובד!. רון | 12.09.10 (ל"ת)
8. צעד מזיק מאוד לאוכלסייה החלשה במדינה התוצאה של מהלך זה, עליית מחירי הרכבים המשומשים, רוב האנשים המדינה ינזקו, המדינה תכניס כסף, וחברות הליסינג יכניסו כם כסף. יעקב | 12.09.10 (ל"ת)
7. לחץ של יבואני הרכבים היום קשה לחברות הליסינג למכור רכב יד 2 אם בעבר חברות הליסינג היו מוכרות את המכוניות מהר היום הם תקועות עם מלאים של 2007 ו2008 ומכוניות 2009 בדרך . ליסינג | 12.09.10 (ל"ת)
5. תקנה שמשרתת את חברות הליסינג ופוגעת בציבור חברות הליסינג, שמחזיקות באחוז משמעותי מכמות כלי הרכב שנכנסים כל שנה לשוק היד השניה, מעוניינות להוציא מהשוק עשרות אלפי מכוניות יד שניה כדי לצמצם את ההיצע בישראל ולשמור על רמת מחירים גבוהה באופן מלאכותי. מה הסיבות לכך? רבות ושונות. ישראל פץ | 12.09.10 (ל"ת)
3. יופי של מתנה לגנבים !! לא יאומן כי יסופר - המדינה מעודדת גנבות ופשע הכנופיות כבר מתארגנות.. | 12.09.10 (ל"ת)
2. תל"ג אם מחיר ממוצע של מכונית כזו הוא 10000 ש"ח, זה יגדיל את הייצוא, ולכן את התל"ג ב-600 מליון ש"ח בשנה. מסקנה: להעביר את התקנה - ויפה שעה אחת קודם אורי | 12.09.10 (ל"ת)
שר התחבורה אישר: יצוא של מכוניות משומשות לארצות ערב
15 תגובות לכתיבת תגובה