19. אם שינוי במחיר מט"ח משפיע על מחיר הרכב, למה זה רק חד כיווני? למה שהיורו מתרסק ב30 אחוז לא משתנה המחיר בשקל באמתלה של מלאי ישן? אבל שהין עולה ב5 אחוז ישר כולם כולל אלה שלא קונים בכלל רכבים בין מקפיצים מחירים? האשמה רק על המדינה שמאפשרת את קרטל יבואני הרכב ששודד את האזרחים כבר עשרות שנים. טמיר | 19.09.10 (ל"ת)
18. הזדמנות פז לסוזוקי,הקוראנים והאירופאים לבצע מהפך במכירות נראה,שהמהלך של מזדה נועד לפרירים הפרטיים ולחזק את ריווחיות חברות הליסנג במכירת רכב.זו הזדמנות פז לאחרים לבצע מהפך במכירות: 1. סוזוקי- מוכרות למועדוני צרכנות את SX4 ב- 100 אלש"ח. זה מחיר הוגן. אם תיתן מחיר זה לכלל הציבור עשויה להיות ראשונה במכירות, כי פער 22 אלש"ח זה מהותי. 2. יונדאי,קיה ושברולט קרוז- רוכשות רכבים בדולרים,כך שלהם מתח רווחים ניכר. גם כאן ניתן להוזיל את רכבי 1600 למחיר 105 אלש"ח ולהוביל במכירות. 2. יבואני האירופאיות- היורו בירידה. לבצע הפחתת מחירים כנ"ל. בהצלחה!!!!!!!!!!!! אודי חן | 19.09.10 (ל"ת)
15. == בחו"ל עולה חצי! בחו"ל עולה חצי! בחו"ל עולה חצי! == כולל מיסים הובלה וכו' אורן | 16.09.10 (ל"ת)
12. היורו ירד בכ-15%, ולא ראינו ירידת מחירים בסגמנט המשפחתיות אז הם עוד יעלו מחירים במסגרת יישור קו בגלל עליה ביין?! ! | 14.09.10 (ל"ת)
11. המשפט החשוב פה הוא " מה שיגרום גם ליבואניות האחרות "ליישר קו" ולקבוע רמת מחיר אחידה של כ-122 אלף שקלים." זה אומר שאם יש עליית מחירים בגלל שער מטבע מסויים, אז כל המכוניות יישרו קו. אם שער מטבעות אחר יורד, אז אין כלום (מסתבר, שיישור קו תמיד קיים כלפימעלה בלבד) DOA | 14.09.10 (ל"ת)
8. יקר גניבה מתי תהיה כבר תחרות אמיתית בענף הרכב והמחיר ירד ל100 אלף שח ומטה עבור משפחתית בסיסית אזרח נהג | 14.09.10 (ל"ת)
7. איפה הייתם כשהיין ירד מעניין שפה ההעלאות תמיד רק לכיוון 1 יחי התחרות בישראל אין בעייה של ריכוזיות אבי | 14.09.10 (ל"ת)
6. 3000 שקל שווי שימוש על ליסינג - מזל שקניתי את האוטו לפני חודש, קניתי את המזדה 3 בת 3 שנים מחברת הליסינג עם 60K קילומטר במחיר של 75K. ההפרש אצלי (על נסיעה של 17K ק"מ בשנה), יוצא לי חסכון נקי של 600 שקל בחודש, כולל פחת, כולל טיפולים, תיקונים, ביטוחים, טסט, מימון ודלק. מצטער - אבל ללכת למוסך פעמיים בשנה + טסט ממש לא שווה 7000 שקל בשנה. ממליץ לכולם לעשות את החישובים שלהם, ולעשות את אותו הדבר. הנזיר שקנה | 13.09.10 (ל"ת)
4. הפיתרון : לא לרכוש מאזדה 3 גם ככה היא עולה הרבה יותר ממה שהיא אמורה לעלות . אם בא לכם להמשיך ולממן את חברות הליסינג אז בבקשה. לא זכור לי בעבר ששער היין ירד, ראינו פתאום הוזלה של המכונית . אז ... שלא יעבדו עליכם ארנון ברנר | 13.09.10 (ל"ת)
3. כנראה שאין קונים לרכבים, עלק שמועה. היבואנים תקועים עם מלאי ענק אני היום לפני קניית רכב, כבר שבועיים שאני בודק ושואל... ההנחה הכי קטנה שהשגתי היא 11,000 ש"ח ממחיר המחירון, כמעט 10% פחות. האולמות ריקים, יש מאות כלי רכב 0 קילומטר יד ראשונה של ליסינג או יבואן בהנחה גדולה. הרכבים כולם בארץ , ככה שלמחיר אין סיבה אמיתית לעלות. להמשיך לא לקנות רכב חדש והמחירים ימשכו לרדת (אומנם רק לי שיודע להתמקח) דן | 13.09.10 (ל"ת)
2. כל שנה אותו סיפור ... כנראה שמלאי המכוניות של 2010 עדיין גבוה, אחרת איך ישכנעו אתכם לקנות? מה שעובד בנדל"ן עובד גם כאן :) מהר לפני שיגמר.... | 13.09.10 (ל"ת)
הערכות בענף הרכב: מחירי המשפחתיות יעלו בינואר
19 תגובות לכתיבת תגובה