4. מסכים עם מגיב 3 האוצר פשע בהזנחת הרכבות והוא עדיין פושע בכך מזל שבזמן האחרון התעוררו כמה אנשים והבינו את הצורך בפיתוח הרכבות בארץ מגיב 2, אתה באמת חושב שכדאי לתת לאנשים חסרי נסיון לבנות קרונות רכבת (וקטרים!!) שאחראים על חייהם של מאות בני אדם ביום? תן את העבודה לאלו שמבינים בזה ובעלי נסיון יום אחד, כשיהיו לנו מספיק רכבות עבור כל מסילה ומסילה שנצטרך, נוכל לפנות לעצמנו זמן ללמוד לעבוד על רכבות תוצרת הארץ עד אז, אין לנו זמן וחייבים להשיג קרונות מה גם, שבארץ לא מייצרים אוטובוסים. בארץ מייצרים מרכבים לאוטובוסים (שזה רק הגוף). שלדת האוטובוס מיוצרת בחו"ל דני | 15.09.10 (ל"ת)
3. זה לא ש"הרכבת שכחה", זה האוצר שלא סיפק תקציבים בזמן למרות שהצרכים היו ברורים וידועים שנים מראש. | 15.09.10 (ל"ת)
2. תייצרו בארץ ,לא כדאי ש125 מיליון יורו ישאר פה ? אם מייצרים אוטובוסים יכולים לייצר רכבות | 15.09.10 (ל"ת)
1. למי שהבין בין השורות------ איזה שכונה ----- פשוט לא יאמן הרכבת שכחה לקנות רכבות בזמן !!! על מנת להפעיל את הקו לראשל"צ, עכשיו אתם מבינים למה העבודות מתנהלות בעצלתיים, פשוט שכחו לקנות רכבות בזמן ורוצים ללחוץ את הספקים לזמן אספקה לא הגיוני, סימונוס ברחה מהמכרז החדש בגלל זה , ואולי תדפק כי במכרז הישן שלה קיימת אופציה לאספקת רכבות נוספות מהר יותר....... המודיע | 15.09.10 (ל"ת)
קשיים בסגירת חוזה הקרונות החדש של רכבת ישראל
4 תגובות לכתיבת תגובה