אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ממשיך קדימה: דן חלוץ חדל לכהן כמנכ"ל קמור מוטורס

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
דן חלוץ כשלון אחד גדול
יכול להיות שכקצין בחיל האויר הוא היה מעולה, אך כרמטכ"ל הוא כשל ובגדול, כמנהל בחברת "קמור" , הוא לא הבין כלום כנראה שגם לא עניין אותו כלום מעבר לב מ וו הצמודה וה"טייטל", ונכון ירידת הרווחיות בקמור היא רק באשמתו ,או ליתר דיוק עקב חוסר מקצועיותו וחוסר גישתו לאנשים ולרכב בכלל. גם בפוליטיקה לדעתי הוא יסיים בבושת פנים גדולה, כבר מעכשיו הוא נצמד לחבורות מושחתים שמסתובבות בממשל. לדעתי סופו כאיש פוליטי יהיה מבייש ביותר. בגדול הוא לא איש חכם כלל וכלל לדעתי ולדעת רבים אחרים
פרדי | 15.09.10
8.
לאיש חופשי מתגובה 2
מעניין מה אתה ניהלת בחיים שלך ועל מה אתה נוהג כשאתה מרשה לעצמך לדבר ככה? קצינים בכירים בחיל האוויר מפסיקים להתעסק בטיסה כדבר המרכזי שהם עושים בשירות כבר מתפקיד סגן מפקד טייסת. כבר מגיל 28-30 הם הופכים להיות מנהלים בפועל של טייסת שזה אומר אחריות על ציוד בשווי מיליוני דולרים ועל חייהם של עשרות חיילים ובעקיפין על חייהם של מאות אלפי אנשים. בהמשך הקריירה הצבאית הם רק הם הולכים ומנהלים גופים גדולים יותר ומקבלים אחריות רבה יותר. קצין כמו דן חלוץ עשה את זה למעלה מ-20 שנה...שלא נדבר על זה שהוא היה כמה שנים סגן רמטכ"ל ורמטכ"ל וניהל את הגוף הכי גדול ומסובך לניהול בישראל. אז אתה בטוח שכל מה שהוא יודע זה לטוס במטוס??
שגיא | 15.09.10
1.
פעם שלישית גלידה
לאחר ההצלחה המטאורית כרמטכ"ל, המשיך חלוץ לתפקיד מבטיח כמנכ"ל חברה מהשורה השלישית בבורסה - תפקיד שגם אותו מילא בהצלחה מרובה (ראו כתבה "הרווח הנקי של יבואנית ב.מ.וו נחתך ב־65% " מיום 12.8.10 וכן "קמור מוטורס ממשיכה לרשום תזרים שלילי" מיום 27.5.10). כעת מסתער דן (הוא בטח יגדיר זאת "נותן מכה קלה בכנף") על התפקיד השלישי בחייו הציבוריים. אנו עוד לא יודעים מהו אבל אפשר לשער שיהיה שמייח. תסמכו על דן.
משה פ. | 15.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת