8. יש שינוי.... דברים זזים לאט,,,אבל 2020 בגליל יש פיתוח בתנופה . כביש 6 וכן אנשים עוברים לגליל המערבי . יהודה | 21.02.20 (ל"ת)
6. המחיר של כביש 6 לא זול.שלא לדבר על נהיגה של שעה ומעלה.צריך לשפר את הרכבת בדחיפות.מי שמנהל שם את העניינים אטום לצרכי הנוסעים.חוסר תיאום משווע של זמני חיבור בין רכבות (חיפה-אוניברסיטה לכיוון פ"ת) | 27.09.10 (ל"ת)
5. גם אם יהיו למכונית שלי יהיו כנפיים והדירות בכרמיאל יהיו בחינם לא אגור שם האחד העם | 21.09.10 (ל"ת)
4. זה גם מה שחשבו מי שקנו דירות בכרמיאל בתוכנית החומש הישנה לפי תוכנית החומש הישנה של רכבת ישראל, הרכבת לכרמיאל היתה צריכה לפעול כבר בשנת 2008 (לפני שנתיים), אבל עדיין לא פרסמו אפילו את המכרז לבנייה שלה. אז חכו עם הדירות רוני | 19.09.10 (ל"ת)
2. אני בירח מגוש הבטון של גוש דן אני , בתור תושב גוש דן היום, קניתי בית ביוקנעם במחיר דירת 4 חדרים צפופה, אפורה בתוך גוש הבטון שבגוש דן. זמן הסיעה לעבודה בת"א הינו אותו זמן כמו מפ"ת לת"א.. עם התפתחות מערכת התנועה (ובעיקר כביש 6) זה אכן הכיוון. יהושפט בן יהוידע | 19.09.10 (ל"ת)
1. הכל יהיה טוב בעתיד.. אבל מה עם ההווה?? כיום, כל האיזור מיוקנעם וצפונה פשוט מת. כנ"ל איזור חיפה שלמרות כל מרכזי ההייטק בו, עדיין למצוא עבודה באיזור זאת משימה מאוד מאוד קשה. חבל שכל הזמן מתכננים הלאה במקום לעצור ולחשוב מה ניתן לעשות היום כדי לתת לאנשים הזדמנויות לעבוד ולחיות בצורה נורמלית. יהיה טוב לנכדים שלנו | 19.09.10 (ל"ת)
כביש 6 צפון: תשואה של עד 20% בכרמיאל
8 תגובות לכתיבת תגובה