אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כביש חוצה ישראל והרכבת מגיעים לדרום

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
שוויון לפריפריות הצפונית והדרומית.
לא רק נגישות היא הסיסמא אלא שינוי תפיסה כלכלית חברתית ללא הגדלת עלויות למדינה. כל חברה בין חדרה לגדרה תשלם 40% מס חברות בעוד שלפי מידרג מרחקים הסכום יירד בהבטחה ל20 שנה לפחות ע"י חקיקה. פעולה פשוטה זו תוציא את התעשייה ותעביר אותה לפריפריות מה שיאפשר פריסת תוצר על פני כל המדינה בצורה יותר שווה. מי שיישב במרכז ישלם על כך ומי שייבחר בפריפריות יפוצה דרך אחוזי המס של החברה שלו. כך לא תצטרך המדינה להוציא ולהזרים תקציבים לעידוד הקמת מפעלים בפריפריה מצד אחד ומאידך תהיה חשיבת מעבר של מפעלים ועסקים לישובים מרוחקי מרכז. מה גם שהנדל"ן שייתפנה יוזיל עלויות לאחרים ויאפשר הקמת עסקים נוספים בעלויות סבירות באיזור המרכז.
קובי | 19.09.10
1.
מעט מדי.
יש להעביר כל דבר ציבורי לנגב! יש למכור את כל הנדל"ן הציבורי במרכז ובתמורה להקים אותו מחדש בנגב! משרדי חברת חשמל, מקורות, הקריה, הבקו"ם השלישות בר"ג! אוניברסיטת בר אילן, בית ההסתדרות, אוניברסיטת תל אביב, בית ציוני אמריקה, המרכז למיפוי ישראל, בסיסי חיל האויר בנתב"ג ובפלמחים, התעשייה האוירית, בסיס סירקין, תע"ש, המוסד, השב"כ, גני התערוכה, האיצטדיון הלאומי המכון המטאורולוגי, המכון הוולקני, האופרה, הקאמרי, ספריית בית אריאלה... אל תדאגו המגזר הפרטי שצמא לנכסי נדל"ן יקנה בחדווה את כל הנכסים הנ"ל ותל אביב לא תנטש! זה ייקח 20-30 שנה שבסופן הפריפריה תפרח והקיטוב יצטמצם. אם לא נעשה זאת הקיטוב בחברה יגדל - נאבד את הנגב ואז נאבד גם את מדינת תל אביב.
אביזו | 19.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת