אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאבק מכוער

126 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

126.
התייחסות לאנשים כמוצר הדורש אריזה יפה היא בעייתית מאוד
והתייחסות כזאת מקדמת גם יחס שטחי ליופי שאם הוא אמיתי אז הוא אנושי ונוגע גם ולפעמים אפילו ביחוד שהוא לא תואם סטנדרטיים שטחיים וזמניים. לא ברור למה המעסיקים סבורים שעל עובד להיות יצוגי, עובד צריך לבצע את המטלות שלו כמו שצריך,נקודה,אף אחד הרי לא הולך להתחתן עם מי שמוכרת לו את הנייד או ממי שנותן לו שירותי תוכנה, הבעייה שאנחנו חיים בחברה פרוצה וחסרת גבולות שבה כל אחד נשפט בפרמטרים של זוגיות ארוכת שנים ,אנשים לא מבינים שהם לא חייבים להתחתן עם כל אחד ולא יודעים לכבד פרטיות ועצמאות של אנשים אחרים וזו הבעייה מספר אחד במדינה, ההעדפה ליפים רק משקפת בעיות הרבה יותר עמוקות ביחסים בין אנושיים.
מו | 25.09.10
125.
מה שתחפשו זה בדיוק מה שתקבלו ואיפה שתחיו
תחפשו שטחיות- תקבלו שטחיות. תחיו בעולם ייצוגי ולא אמיתי, תחדדו סטנדרטים אנטי- הומניים, תרקבו עם האיפור, הנעלי עקב והחליפות, ואם אי פעם הייתה לכ איזו תבונה, עולם התעסוקה האכזר שאתם משתפים איתו פעולה (כדי לרכוש עוד ועוד מוצרי צריכה כמובן) יוציא לכם כל בדל של תבונה שנשארה בכם. "שמנים", "מכוערים" זה לא משנה איזה מידור תעשו בעולם שלכם. כל פילוסוף יודע שהכל יחסי. לפני 200 שנה שמן היה מודל של יופי ועושר, כיעור הוא תלוי- תרבות. העצוב הוא שאתם תשארו בורים ושפוטים לסטנדרטים רקובים ויום אחד, עם הזקנה או המחלה, תפלו לאותו בור שאתם בעצמכם כריתם.
שירה | 25.09.10
124.
הופעה היא אומנם נטיה גנטית ובאותה מידה אינטיליגנציה היא גם כן נטיה גנטית
העמדה המוצגת כאן מתחסדת מאין כמותה. מדוע כשאנשים נמדדים לפי האנטילגנציה שלהם, חוכמתם זה בסדר, ולפי מראם זה לא. אדם נולד עם חבילה , מראה, אנטילגנציה,אופי, יכולות פיזיות. במקום העבודה לכל אחד מחלקי החבילה הזו יש תפקיד, וזה לגיטימי. בספורט הדרישות הן פיזיות . את אף אחד בעולם לא מעניין שליונל מסי מברצלונה הוא קטן (167) ומכוער, מראהו לא מונע ממנו להיות שחקן הכדורגל המרוויח בתבל (כן גם מפרסומות) הוקינגס מסביר תורת המפץ הגדול הוא חולה בניוון שרירים ולמרות זאת הוא כוכב מבוקש אם תבחנו את כמות הרופאים הלא יפים שמציפים את במות הקונגרסים ברחבי העולם ומשתכרים סכומי עתק לא תטענו שיש הפליה על רקע של מראה. מעסיקים רוצים למקסם רוחים וזו זכותם וחובתם. באר, מועדון ומסעדה ירוויחו יותר עם העובדים במקום יראו אטרקטיבים! קבוצת כדורסל תרוויח יותר אם שחקנייה יהיו גבוהים וחסונים, חברת הייטק תרוויח יותר אם לעובדייה יהיה מוח אנליטי. זהו שוק חופשי. גם לקונה זכות לא להיות מופלה ולקבל שרות במסעדה מעובדים שלא יקלקלו לו את התאבון. אותו לקוח כשירצה רופא שינתח את ילדו, לא יבחן את מראהו של הרופא אלה את כישוריו הכירורגים. ככה זה וככה זה צריך להיות
אורן | 25.09.10
118.
פלצנות, התנשאות, שחצנות
באם היינו משקיעים קצת יותר בתרבות, חינוך ומסורת היינו למדים מחז"ל , לדוגמא: 1. שקר החן והבל היופי. 2.לא כל הנוצץ זהב הוא. 3. אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. מוסר ההשכל הוא; הגמל לא רואה את דבשתו. המסקנה המתבקשת היא: שלכל אחת ואחד מאתנו יש נתונים, תכונות, אישיות, יופי וחן משל עצמנו, ובאם תינתן ההזדמנות כולנו נרוויח.
יסמין | 25.09.10
113.
רק אם את אישה או גבר עצמאי
עולם העבודה והכלכלה נשלט ע"י גברים (הם נשלטים אמנם ע"י נשותיהם, אך עדיין שולטים בעולם הקרייריסטי). גבר בעמדת מקבלי החלטות יעשה "הנחות" אולי לאישה בשל מראה החיצוני, אך בד בבד לא ישוש לפרגן לגבר אחר בעל מראה טוב (ובטח לא במידה ואין כלום מאחורי זה...). יוצאי דופן הם הגברים העצמאיים שתלויים ביכולותיהם ולא באחרים שיקדמו אותם- וברור שמראם החיצוני הוא חלק מיכולותיהם. עצוב, אך נכון שאצל נשים זה מעט שונה כיוון שאישה יפה יכולה להתקדם ביתר קלות כיוון שע"פ רוב, גבר הוא זה שיחליט אם תתקדם או לאו. בנוסף, הדוגמאות בכתבה מביאות אנשים מצמרת הכלכלה מה שבהחלט לא מעיד על הכלל שנמצא בדר"כ באמצע...
זה לא בהכרח נכון | 25.09.10
112.
יש הבדל בין כיעור להשמנת יתר
מרבית המעסיקים לא יתייחסו לעודף משקל כבעייה, אבל לא ירצו להעסיק מישהו/מישהיא עם עודף משקל גדול מאוד. יש הבדל בין 20 ק"ג עודף ו-60 ק"ג עודף. עודף גדול הוא אינדיקציה לחולי. מדוע לאייש תפקיד כאשר ברור שנושא המשרה יתחיל בהעדרויות תכופות, בעיות הנובעות מלחץ דם, סכרת ועוד. שמן מאוד גם מתקשה בתנועה ונמנע מלבצע חלק מהמשימות הכרוכות במאמץ גדול או שפשוט לא יכול לבצע אותם. כן גם ברמה המשרדית. כך שמדובר בשיקול תועלתני ובניסיון לא להטיל על החברים לעבודה נטל נוסף.
מעסיק | 25.09.10
110.
יפה מול מכוער
זה נכון.יופי חיצוני מהווה נקודת מפתח בכל תחום[כמעט] בחיים.החל בחיי .חברה בגילים הצעירים,בחיזור בגילאים מבוגרים יותר, במציאת עבודה ועוד ועוד.תשאלו את דה קפריו-הוא בחר את בר אך ורק לפי מראה חיצוני ולא אחרת.זה כמו שעשירים אומרים שהם אוכלים סטיק אחד ובמזלג אחד-לדעתם זה ההבדל בינם לבין העניים-כסף אינו העיקר בעיניהם-אבל הם מוכנים לההירג בשביל עוד ועוד.
שושי כהן | 25.09.10
107.
90% לא היו קוראים את הכתבה אם בר רפאלי לא הייתה מופיעה עליה!!!
די להתיפייף, העולם מוכתב על פי נוהל מסוים, אם תרצו ואם לא! אפשר לקחת את זה למקום טוב ולשאוף לשפר את המראה החיצוני במידת האפשר ואפשר לקחת את זה למקום רע, מכוער, של קורבן ואז לעולם לא לצאת מזה! מכוער ושמן גורם לדחיה ממבט ראשון, זו דרכו של העולם. אדם כזה, שבנפשו מקסים ובעל יחסי אנוש טובים, יצליח להשתלב למרות הקושי. אדם שמן ומכוער שממורמר מחייו והרים ידיים, לעולם, אבל לעולם לא ישתלב בחברה!!! הכי קל בעולם להאשים את האחרים במצב שלך. הכי קשה בעולם להשתנות!
מגיבה | 25.09.10
106.
גם היפים אוכלים אותה בגדול וזאת אני טוען מידע אישי ביותר.
אני מתגורר בקליפורניה כבר 28 שנים (אני בגיל 51) ועובד כקבלן שיפוצים באזור של אנשים מאוד עשירים שנמצא צפונית לסן–פרנסיסקו, ועקב זה שיש לי שם מאוד טוב אני בד''כ משפץ בבתים של מליונרים. בכללית, רוב בעלי הבתים הם בד''כ גברים מבוגרים ודי מכוערים שנשואים לנשים יותר צעירות ומאוד יפות שהן העדיפו להתחתן עם כסף וללא אהבה אמיתית. אני כגבר התברכתי ביופי שגורם להרבה מאוד נשים, ולגאים, לנעוץ בי מבטים בכל מקום שאני נמצא בו ואני מקבל חיוכים מכל עבר. בד''כ זה נעים לי לקבל חיוכים ומבטים מזמינים מבחורות מכל הגילאים, ואני מתכוון באמת ל''כל הגילאים'', מחברות של בתי שהן עדיין תלמידות תיכון צעירות ועד לנשים בגיל העמידה שאני פוגש בסופרמרקט כל ערב. אבל הבעיה שלי בשנים מוקדמות יותר היתה שהרבה מאוד לקוחות מבתי העשירים שבהם עבדתי היו מתחילות איתי ללא שום בעיה ובאופן מאוד ישיר, וכשהייתי מסביר להם שאני נשוי מאוד חזק ומאוהב באישתי מעל הראש, זה היה גורם להן לעשות עלי סיבוב של 180% ולהודיע לי תוך יום או יומיים שהן החליטו לבטל את כל שאר עבודות השיפוצים שהיו אמורות להעשות בשלבים הבאים. בתאכלס, זה ברור לי שאים לא הייתי גבר מאוד נאה וגברי אזי חיי המקצועיים היו יכולים להיות הרבה יותר פשוטים וקלים. מסקנה? עדיף להיות ממוצע מבחינת המראה מפני שכך מעריכים אותך על פי מה שאתה מסוגל לתת ולתרום ולא לפי מראה חיצוני שמשפיע יותר מכל על הדחפים המיניים של אלה שצורכים את שרותיך המקצועיים.
קליפוריני.  | 25.09.10
104.
כל מקרה לגופו
זה לא חדש שהיופי קובע הרבה יותר מהיידע אבל יש מקרים יוצאי דופן, לפעמים הכריזמה עוברת על הכיעור לכן כל מקרה לגופו. לא נדבר על השמנים ממש שרובם היו צריכים לטפל בבעיה , אנשים מכוערים יכולים לייפות את עצמם, בעיקר נשים, על גברים קצת יותר מסובך אבל אפשרי על ידי הופעה נעימה, תספורת, אפילו השתלת שיער אם מפריע לו הקרחת ... הופעה סבירה הכרחית ויותר נעים בעבודה או בפני לקוחות, זאת עובדה. קיימת בעיה נוספת , מדובר על אנשים סבירים , לא מכוערים אבל לא כל כך מבריקים, גם להם קשה למצוא עבודה, מה תגידו על זה?????
אני | 25.09.10
103.
זו כבר מגפה !!!!!!!!!!!
הכנסו פעם לאתרי הכרויות - ולו רק נסו את התהליכים שם. גברים ונשים ( כן, גם נשים !!!!! ) בכל גיל ( גם בזקנה !!!! ), בוחרים את ההופעה !!!!!!!! חד משמעית. חכם ?, משכיל ? טובת לב או אישה חמה באישיותה...........כל זה אחרי ההופעה...אחרי !!!!! היפים, בעלי ובעלות ההופעה, אינם בעצם זקוקים " לקידום המכירות " הזה.....
מגלה עולם | 25.09.10
100.
השוואה לא הוגנת!
למה משווים בין ממוצע ויפה.....לבין מבריק ומכוער ולא משווים בין טיפש ויפה......לבין מבריק ומכוער או בין ממוצע ויפה....לבין מבריק וממוצע? אלו השוואות יותר הוגנות! עכשיו באמת מה כדאי להיות? אולי עושה ההשוואה לא ממש הוגן או חכם? :-) לשמחתי התמזלתי להיות גם מבריק וגם יפה! :-)
דויד | 25.09.10
99.
תמיד יש עבודה במשחטת עופות...
לא נראית טוב, תמיד תמצאי עבודה במפעל לעיבוד עופות, בליין יצור של מזון,בחלוקת עיתונים לפנות בוקר,בחברת ניקיון במשמרת ללא קהל ועובדים. לא יעזור יופי הולך עם כסף. יופי פותח דלתות, יופי מציע אופציות לבחירת בני זוג,יופי מוביל לקבלת שירות טוב יותר, יופי חוסך הרבה הוצאות על פסיכולוג ועוד "לוגים..". צריך אופטימיות , תקווה, בן משפחה בועד העובדים הנכון או הורים עם "בוחטות" אלו תמיד עוזרים.
דן | 25.09.10
98.
עדיף לשמנים/ות ומכוערים/ות לא לחפש עבודה פיזית עם לקוחות (למשל מלצרות)
מצער, אבל זה המצב. תפנימו. עם זאת, אני לא רואה בעיה ששמנים/ות או מכוערים/ות יעבדו מול לקוחות בטלפון למשל, כמו נציגי שירות לקוחות - בתנאי שיש להם קול נורמלי (לא צריך להיות ברמה של שדרן רדיו, אבל לפחות לא כזה שיבהיל את הלקוח. ולרוב האנשים אין בעיה בעניין הזה). זה נשמע גזעני או משהו כזה, אבל אני אשמח להיות מופתע לטובה אם אני יגלה שאני טועה. גילוי נאות: אני לא מכוער ולא כותב דברים אלה מנסיון אישי.
סתם אחד | 25.09.10
95.
זה נכון לנשים אבל בגברים זה לא משנה (רפי גינת, עופר שלח, שלום אסייג, איציק מרדכי)
עבדתי בבורסה ובמכירות הרבה שנים וכמה מטובי אנשי המכירות שפגשתי הם שמנים ומכוערים. זה לא הזיז להם להתפרנס וזה דרך אגב גם לא מנע מהם למצוא נשים שנראות בסדר פלוס. לגבי נשים המצב לצערי באמת זוועה ואישה שלא בורכה במראה, תתקשה מאוד בחברה הישראלית.
אהוד | 25.09.10
94.
אין מלצריות מלאות? שטויות במיץ עגבניות. ולמה התמונה של דנקנר?
דנקר נחשב נאה? הוא בטח לא ההיפך, אבל כנראה שזה עניין של טעם אישי! בעיני הוא ממוצע+ ולא מעבר לזה. הכוונה למראה... לא לכסף, שם הוא הרבה מעל הממוצע... באופן אישי עבדו איתי אנשים ממש מכוערים וגם להיפך נאים מאד, אני לא חושב שבהכרח תמיד יש אפליה. אולי אם מדובר בתפקיד שבו יש מגע עם קהל וגם שם לא תמיד זה קורה. האמת? כתבה קצת מוזרה.
אח | 25.09.10
93.
ואם אני אגיד שגם אני סובלת מאפליה?
אני בחורה יפה, אפילו יפה מאוד. ומה אם אגיד שהנטייה הראשונית של אנשים היא לחשוב שאני פחות אינטלגנטית? בכל מקום אליו הגעתי, לאחר מספר פגישות נאמר לי: "וואו, לא חשבתי שאת כזאת". כזאת מה? מסוגלת להתנסח ברמה גבוהה, לנהל דיונים מעמיקים כמעט על כל נושא שבעולם, לקרוא את האדם שמולי, להיות בעלת חוש הומור, בעלת ידע נרחב בספרות, שירה, אמנות ומוזיקה? למה בגלל שאני יפה אני צריכה לשמוע מכל העולם ש-כנראה אני טיפשה? גם פה בכתבה, הנטייה המובהקת הייתה לתאר את האנשים היפים כפחות מוכשרים ומוצלחים מהאנשים השמנים/ המכוערים שכמובן, מגיע להם הכל והם נורא אומללים. הבעיה היא שטבע האדם רע מנעוריו ואנחנו אוהבים לשפוט אחרים לפי סטיגמות קבועות מראש אשר לרוב לא נוגעות למציאות בכלל. יש אנשים שטחיים, רדודים וטיפשים- ואלו יכולים להיות יפים או מכוערים באותה מידה. תפסיקו לשפוט את הספר לפי הכריכה ותנסו להכיר את האדם שמולכם לפני שתאמדו את מידת האינטלגנציה שלו.
יפה וזועמת | 25.09.10
90.
המציאות היא שאנשים יפים נשכרים מזה (תרתי משמע) במקום העבודה
אין לי ספק שאת העבודה הראשונה שלי קיבלתי בזכות המראה, וגם אחר כך. כשעברו שנים היו עבודות שלא התקבלתי אליהן מהסיבה שאחרות היו יותר יפות וצעירות. בכל כינוס מדעי כיום רואים עשרות רבות של אנשים יפים וגבוהים המייצגים חברות טכנולוגיה ומדע, שכביכול לא מוכרחות לבחור דווקא בטובי המראה, גם הפחות יפים יכולים להיות חכמים מאד...
יפה | 25.09.10
88.
הציבור מטומטם לכ ןהציבור ישלם
אמר הזמר וכן כן כל עוד אנו נירצה לקנות בחנות שמוכר מוכרת יפה בא אלינו ואנו נישמע יותר ממוכר כזה יפה כי אולי.... אנו בישלנו את הדייסה הזאת אז נא לא לירוק כשאוכלים ממנה כשאנו ניתנהג לבינ אדם כהם אז ישתנה הכל כן אני יודע שלא כולם כך אבל הרוב הצעקני והבולט כן כך נינט מלכה ופרופ יונת בקושי יודעים מי זאת
חיים | 25.09.10
87.
חברה שלא מעסיקה שמנים \ זקנים \ נכים \ מכוערים היא חברה מתבהמת
בכותרת אפשר לקרוא "חברה" במובן society וגם במובן company. נראה לכם תקין שנכה על כיסא גלגלים לא יועסק כי מראהו מפחיד לקוחות? מי שמקבל טיעון כזה ויתר על המוסר שלו למען הכסף, והוא יכול גם להתחיל לשדוד זקנים לצורך השלמת הכנסה. אם הלקוחות מקשיבים למוכרת יפה ולא מקצועית, הבעייה היא אצלם, וכן - מותר לדרוש לחנך את החברה המתבהמת שלנו לקצת יותר מוסר וערכים. אם נתעקש ונתמיד בהדרגה זה גם יצליח. "כלכלת השוק החופשי" הפכה לשם קוד להפיכתנו לסדום.
סקפטולוג | 25.09.10
83.
כישורים...
לא מסכימה עם ההכללה שגם בארהב ישנה אפליה..נהפוכו קודם כל הרוב הגדול הוא מעל לממוצע מבחינת המשקל וזה בלשון המעטה. בכל השאלונים פה שואלים אותך אך ורק שאלות על בסיס הכישורים והידע..אין שום שאלה לגבי הגיל, לאום,צבע ועוד. לפני כשנתיים התקבלתי לחברת תעופה, הייתי בטוחה שאני אהיה הכי מבוגרת בתפקיד זה, ושזוהי ההזדמנות האחרונה שלי לחזור לשוק העבודה ועוד בתפקיד מרתק..ובכן בגילי 46 התקבלו עוד עובדים בגילאי 60 ומעלה...לא הייתה שום שאלה לגבי הגיל, הזהות ועוד. כמובן שבכל כלל יש יוצא מן הכלל אבל אנא לא להכליל.
ישראלית בפילדלפיה | 24.09.10
82.
הצדקות לאפליית שמנים \ מכוערים \ נמוכים הם גזענות לכל דבר
המגיבים הצדקנים כאן שמספרים לנו ש"שמן זה לא בריא" באמת מאמינים שאי הקבלה לעבודה נבעה מדאגת המעסיק הפוטנציאלי לבריאות המועמד? גיב מי א ברייק. את האפלייה על רקע מראה חיצוני אמנם קשה לתקוף, מה גם שאת חוקי השיווין הרגילים (איסור אפליית גיל, גזע, הורות וכו') לא אוכפים בישראל כי בתי הדין לעבודה מעדיפים לשחק גם כאן לידי המעסיקים בטיעונים צבועים של חוסר ראיות. נדרש לחוקק "חוק קבוצות שוויון" שיבדוק אחוזי העסקה של מועמדים מקבוצות מופלות סטטיסטית , וימנע ממעסיק שגילו אצלו אפליה מלגשת למכרזים ממשלתיים ובעיריות. מי מהחכ"ים מרים את הכפפה?
סקפטולוג | 24.09.10
81.
אין קשר למראה החיצוני אלא לאופי הבהמי של החברה בישראל
שבוחרת לא את היפים או המכוערים אלא את אלה הרייקים והסתמיים לעבודות מגוונות, מה שעושה רושם ומחזיק אדם מעל המים היא המניפולציה , החיוכים, והצביעות. גם אדם שמן יכול להתקבל לעבודה אם יוכיח את התכונות הללו. לגבי נשים שמנות או מלאות מצב הנשים מבחינת תעסוקה בישראל רע ומר ואם הן גם שמנות או מלאות הן במצב נחות מול כל גבר שמן אחר. זוהי החברה הזולה הבהמית והמדושנת שבוחרת אותם בעיקר בהמיים, אין קשר לשומן, שום קשר, יש בהחלט כן קשר בכל התחומים - לאנטי כישרונות לאנטי איכות ולאנטי תוכן.
האמת | 24.09.10
80.
כל הכסף בעולם לא שווה כל עוד אתה מכוער
אתה יכול לקנות בחנויות הכי יקרות את המותגים הכי נחשבים. אבל כשאתה רואה בשלט שעל הקיר את הדוגמן שלובש את החולצה שאתה קרגע מודד אתה פתאום חושב לעצמך למה אני לעזאזל לובש אותה בכלל? הרי כל המותגים האלה של ברברי, דולצ'ה גבאנה, גוצ'י יש להם דוגמנים יפיופים מטר 180 ששוקלים 50 קילו. ואתה בכלל לא בנתונים שלהם. אני חושב שהכי טוב להיות יפה עם נתונים טובים. גם עם בחורות רואים יפייפיה בת 20 שיוצאת עם איזה גמד מכוער ישר חושבים "היא נמצאת איתו בגלל הכסף" ככה שלהיות מכוער זה דיי מבאס.
ליאור | 24.09.10
77.
הזדמנות לזנק
אמת,מעסיק שאמור למכור בגדים,חייב מוכר\ת נראה יפה ושיהיה לפחות אסטטי. תתפלאו,כמעט הכל ניתן לשינוי. דווקא יחס מעליב זה יכול לדרבן אנשים לרזות,להתחטב ולשפר כל מה שניתן לשפר. לשמנים זו הזדמנות פז לטפל בעצמם וברוב המקרים ההצלחה מחוללת בהם מהפך,והם הופכים לנאים ואטרקטיביים. גם בחורה לא יפה אך מטופחת ואסטטית תזכה ליחס הוגן וכמו כן,גם גבר נמוך מחוטב עם קסם אישי ומוכשר יקסים את מעסיקיו משום שגובה,יופי ושאר נתונים פיזיים,לא יכסו על תכונות שליליות שיתגלו ויזיקו מאוד למקום העבודה בהמשך. ואז במפתיע יעריכו אותם פוסלים את הפחות יפים והאיכותיים.
איציק | 24.09.10
75.
התופעה אכן קיימת אבל מציגים אותה במימדים גדולים מדי
לדעתי לפחות התופעה בהחלט קימת אבל היא מוגזמת מהסיבה שהרבה שמנים ומכוערים לא מספיק מוכשרים, וכאשר הם לא מתקבלים לתפקיד הם מפנים אצבע מאשימה למראה החיצוני. עם אתם שואלים את דעתי בעסק פרטי לגיטמי להפלות ככה מבחינה חוקית לפחות [ברור שלא מבחינה אתית] אני הייתי לוקח אדם יפה יותר רק עם יש לי שני מעומדים והתרשמתי מהם אותו הדבר לדעתי כל אחד היה לוקח את היפה יותר עם אין עוד שום דרך לקבוע [ןשמישהו יגיד לי שהוא דווקא היה מעדיף את השמן או המכוער]
תאמינו לי | 24.09.10
73.
כשאתה רואה אדם שמן אתה לא נגעל מהמראה שלו אלא מזה שהוא הרשה לעצמו להתדרדר לזה
אולי סוף סוף יפול לשמנים/שמנות האסימון. אף פעם לא מאוחר מידי למצוא ריגושים שלא באוכל וזאת ההזדמנות שלכם לפתח אופי חזק ולשלוט בהרגלים שלכם. אם תשלטו בעצמכם תוכלו להתפתח לשליטה בעוד דברים כמו עבודה למשל!
שבתאי | 24.09.10
65.
המעסיקים כאן יורים לעצמם ברגל - במיוחד בתחום השירות!
תגידו - כמה מוכרות מכוערות ראיתם בחנויות בגדים? כולן נראות כמו דוגמניות על! דקיקות ויפות. אבל כשאני נכנסת לחנות הן יעשו לי טובה אם יסתכלו עלי. אני מעדיפה מישהו שנראית פחות טוב אבל האופי שלי יהיה פתוח ועם נכונות לעזור. זה גם יגרום ליותר הזדהות אם אני אכנס לחנות ואראה מישהי שתהיה יותר דומה לי. הרי רוב הציבור לא נראה כמו הדוגמניות האלה, אז מה המעסיקים משדרים לנו בעצם? אתם לא מספיק טובים כדי לעבוד כאן. אז אם אנחנו לא מספיק טובים לעבוד כאן אנחנו גם לא מספיק טובים לקנות כאן.
 | 24.09.10
63.
בדיוק ההפך
עדיף להיות מבריק ומכוער מאשר ממוצע ויפה. אם אתה מכוער יש לך דרך מוצא - אתה יכול לעשות ניתוחים ושיפוצים. להכל יש פיתרון. אבל בר רפאלי המטומטמת הזו, יש לה עוד סיכוי? לא ולא. כל מה שיש לה זה הלוק, וגם זה אני לא מבינה מה מוצאים - רק בלונד פשוט. חוצמזה שמי שאמיתי מתאהב בבנאדם ולא בלוק תחשבו על זה...
רוית | 24.09.10
60.
בולשיט בולשיט בולשיט
לכל השמנים\מכוערים , תמשיכו לתרץ את הפגמים הרלוונטים שלכם בתירוצים כמו "אני שמן" , "אני קרח" ועוד כאל תירוצים אחרים. אתם כנראה לא טובים \ מוכשרים מספיק. אני נראה הרבה מתחת לממוצע , יש לי כרס ופנים שמנות ולא הכי יפות בעולם. מתלבש ג'ינס וטישרט דהוי ועברתי כמה ראיונות בהצלחה לפני שהגעתי למקום העבודה שלי הנוכחי שלי.
שמן | 24.09.10
57.
למה מעדיפים יופי פשוט מאוד כי יופי משדר את האמת אדם יפה הוא אדם יותר מושלם
עם מידות מתוקנות וערכים שווי זהב. יפה עם כן אמת וזה לא ציני אבל לפחות פעם הדבר הזה היה נכון אך בימינו זה עתיד להיות נכון. אך כרגע זה עדיין לא אך באידאלים יש לנו זכרון עמוםמהדבר שבימי קדם זה היה כך וכך זה עתיד להיות טעם העץ כטעם הפרי . מכן זה נובע אך אם יש לזה הצדקה היום???. כנראה שהתובה בורוה.
 | 24.09.10
54.
זה יכול להיות נכון
(העדפה של "יפים/יפות" על פני "מכוערים/מכוערות" בהתמודדות על מקומות עבודה) כאשר המראיין/מראיינת הוא/היא מהמין השני אך באותה מידה המצב בפרוש יכול להיות הפוך (העדפת "מכוערים") כאשר המראיין/מראיינת הוא/היא מאותו המין (מניעת תחרות פוטנציאלית מינית וכ'ו) אם רק התופעה הראשונה קיימת (העדפת "יפים") אזי היה נוצר מצב (שקרי לדעתי) שאחוז ה"יפים" בין המועסקים גדול יותר משיעורם היחסי באוכלסייה ולהיפך - אחוז ה"מכוערים" בין הלא מועסקים היה גדול יותר משיעורם היחסי באוכלסיה ....הנה אתגר מחקרי לסוציולוגים שביננו.
אחד העם | 24.09.10
50.
גם יפים מופלים לרעה.
זה נכון שבתפקידים מול קהל מעדיפים אנשים יפים. זה די ברור ש"אריזה יפה" מוכרת. אבל בתפקידים שאינם מול קהל יש לפעמים אפליה הפוכה. בתור בחורה יפה מאד זה לא פשוט לקבל תפקידים. אני אמנם טובה מאד במקצוע שלי (תמיד קיבלתי המון פידבקים חיוביים על איכות העבודה שלי וגם בונוסים) אבל כשאני מתראיינת אצל נשים, מיד הן נכנסות לעמדת התגוננות ואצל גברים, הם ישר דואגים מה תגיד האשה שלהם. גם במהלך העבודה נקודת המוצא הטבעית של שאר העובדים היא שכנראה אני יפה וטפשה. זה לוקח מעט זמן עד שהם מבינים שזה לא העניין. אפליה יש ותהיה תמיד. אני מסכימה לחלוטין עם כך שצריך לאסור אפליה על רקע מראה. זה פועל לשני הצדדים. לצערי הרב, להוכיח אפליה שכזו זה מאד מסובך...
לי | 24.09.10
49.
אתם רציתם דמוקרטיה - אל תבכו על אינדבדואליזם קיצוני!
מצד אחד - מבחינה עסקית, זה לגיטימי שבעל עסק ירצה עובדים שנראים טוב ומטופחים. לבעל עסק יש את הזכות לבחור את העובדים שלו כראות עיניו. הדמוקרטיה טוענת ל"בלי הבדלי דת גזע ומין" אבל היא לא אומרת כלום על מראה. לפי הטענות של הנוגעים בדבר, צריך להינתן שיוויון הזדמניות גם למי שפחות מוכשר לעבודה - למי שפחות משכיל, שהרי כמו שזו לא אשמתם שהם נולדו מכוערים, זו לא אשמת אף אחד שאלה נולדו טיפשים.. אז השמנה בכתבה טוענת ש"זה לא בסדר שקיבלה את העבודה מישהי פחות מוכשרת ממנה אבל יותר יפה" למה זה לא בסדר? למה לא לתת הזדמנות גם לאלה שפחות מוכשרים, בדיוק כמו שאת מבקשת שיתנו לך הזדמנות כי את פחות יפה? מצד שני - מבחינה סוציאליסטית - זה ממש לא הגיוני שיהיו פחות הזדמנויות למי שנולד לא לפי קוד המראה החברתי שלנו. הדמוקרטיה מתיימרת ליישר סטטוס קוו עם הסוציאליזם בנושא של שיוויון הזדמנויות - אבל זה ממש לא קורה. בעולם סוציאליסטי - כל אחד היה עושה כפי יכולתו - ומקבל גמול זהה. כך נמנע היה מצב שבו אדם פחות מוכשר מנסה להתקבל לתפקיד ש"גדול עליו" רק כי הנטל של המרדף אחרי הצלחה מונח על כתפיו לבדו. היות ואנחנו בחרנו לחיות בחברה קפיטליסטית - דמוקרטית - אז אין לנו אלא לאכול את המרק המכוער שבישלנו. הדמוקרטיה מעצימה את האינדבדואליזם, אז שלא יתפלאו פתאום שלא כולם מקבלים הזדמניות שוות.
 | 24.09.10
48.
זה מאוד תלוי מהי העבודה
עכשיו זה לא קשור רק למראה, אלא לגישה, לצורת ביטוי, והכי חשוב לסוג העבודה. יש עבודות פרונטליות שמראה יהווה חיסרון עצום, ואף יגרום להיעדר הכנסה לעסק. יש עבודות פרונטליות שמראה לא ישנה ובדרך כלל זה לא כזה משנה המראה ככל שהתחום יותר מקצועי- לא איכפת לי איך נראה הטכנאי שלי, לא איכפת לי איך נראה המוכר טלפונים, או בחנות המחשבים, אם הוא מקצועי והתחום מקצועי אז זה לא משנה. לעומת זאת בשביל לשכנע מחורה שתמדוד זוג ג'ינס צריך להיות קוסם. וזה לא משנה גם אם אתה נראה הכי טוב בעולם. צריך דיבור, והמראה מאוד משנה.
א.מ. | 24.09.10
44.
אני בדיוק כך לא מקבל לעבודה אנשים מכוערים כי:
פני העובד כפני החברה והלקוחות שבאים באינטארקציה עם העובדים קובעים .. פעם היתה לי נציגה מכירות מכוערת משהו -והמכירות שלה היו נמוכים בכ70% אז כעסק כלכלי היא פוטרה אין מה לעשות לכל תפקיד שאנחנו פותחים יש תמיד יותר משני מועמדים וגם ה"יצוגיות" נחשבת לא מוצא חן בעינכם? תעשו דיאטה תתגלחו תתבשמו לא מענין אותי
מיו דמיורקה | 24.09.10
43.
כולנו צריכים להבין
מדובר כאן בסוגיה מאוד מורכבת שאינה מתחילה ונגמרת ב"טוב נו , היא יפה , ההיא שמנה. ניקח את היפה שתקדם את הביזנס". חלק גדול מאותו שיקול נובע ממניעים פסיכולוגיים תת הכרתיים , שעליהם , מן הסתם , אין לנו שליטה. מחקרים כבר הראו שאנשים נוטים לשייך לאנשים יפים תכונות טובות , ולהיפך. שמתם לב איך נראות תמיד המכשפות בסרטים שהילדים שלנו רואים? זוכרים את גרגמל מהדרדסים? מדוע תמיד גיבורי הסרט , שיוצריו מנסים להביא אותנו להזדהות איתם ואהדה כלפיהם נראות נהדר , ואוטומטית מתלוות אליהם תכונות כמו חוכמה , נימוס , אדיבות , ואצילות? מדוע? כי זה מה יש. זוהי דרכו של עולם. אלף מסמכים ואלפיים דיונים בכנסת לא ישנו את הפיזיולוגיה של מוחנו והאופן בו הוא פועל. זה כן יכול להביא ליותר מודעות בנושא , אבל לא יותר מכך. על אותו משקל , לא נבקש מנחש לבלוע את קורבנו מהזנב במקום מהראש , ולא נבקש מהזיקית להפסיק להחליף צבעים. מעבר לזה , לדחוף "בתוך הגרון" עובד למעסיק שאינו מעוניין בו , עלול במקרים רבים להוביל להתנכלות ורדיפה , ואז פספסנו לגמרי את המטרה. האם זה אומר שכולנו צריכים לעזוב ברגע זה את המחשב ולעלות על בגדי ריצה או לרוץ למרפאה הקרובה לעבור ניתוח פלסטי? לא. אבל בואו לפחות נהיה מציאותיים , ונשלים עם התופעה המתבקשת , במקום לנסות להילחם בה באמצעים כל כך רדודים , מלאכותיים ולא מועילים כמו תביעות והצעות חוק.
גיל | 24.09.10
42.
לא חייבים להיות בר רפאלי. אבל אסתיקה היא דבר חשוב!!!
יש שמנים, שזה פשוט גנטי, אבל הם מתלבשים בצורה יפה, דואגים לטיפוח, והם פשוט אנשים יפים שנעים לראות אותם ולדבר איתם. אך לצערנו יש הרבה שלא והסיבה שהם שמנים היא שהם לא דואגים לטפל בעצמם. להיות שמן זה לא גזירת גורל, ואם כבר שמן אז אפשר לעשות הרבה כדי להיות יפה ואסתטי. גם מישהו שהוא רזה, אך הוא מרושל, מדיף ריח לא נעים וכו', לא יתקבל אצלי לעבודה. ויש הרבה פצצות וחתיכים שלעולם לא הייתי מקבל, כי הם פשוט דוחים בדיבורם ובלבושם, גם אם ההורים שלהם נתנו להם אחלה פוטנציאל גנטי. מראה זה לא משהו שאי אפשר לשנות עם קצת נכונות וכמה שעות עבודה. גם אם אתה ממש ממש שמן, אתה יכול להתחיל להיראות טוב על ידי לבוש מכובד, טיפוח וגישה חיובית.
מחאה שלא במקומה | 24.09.10
39.
די לצביעות
עודף שומן כן מעיד על הבן-אדם! אנשים לא נעשים שמנים סתם. הם אוכלים יותר מדי, למרות שהם יודעים שתהיה לזה השפעה שלילית על המראה שלהם, על הבריאות שלהם ועל איכות חייהם. לרוב הם גם לא עושים ספורט. הדברים האלה מצביעים על תכונות אופי: - חוסר שליטה עצמית - כוח רצון חלש - עצלנות - חוסר יכולת לדחות סיפוקים (ילדותיות) מי שלא מסוגל לשלוט על הדבר הכי בסיסי, כמו הפה שלו, הוא אדם חלש אופי שלא הייתי רוצה שיעבוד אצלי. לא פוליטיקלי קורקט, אבל נכון.
יואב | 24.09.10
38.
אז אולי תעשי דיאטה
לדעתי שומן זה לא רק לא יפה אלא - ובמיוחד - לא בריא. תעשי דיאטה חזקה ונחושה. תורידי את כל השומן שלך. תשקיעי בעצמך. כמעסיק, כשעובד או עובדת מגיעים עם שומן יתר דרסטי אני רואה בזה הזנחה. שכן אם הם מזניחים כך את עצמם אני חושש שיזניחו גם את העבודה. יכול להיות שאת מוכשרת כמו שאת מתארת, אך כמעסיק שאת באה אליו לראשונה והוא לא מכיר אותך, ושמע עוד עשרות מועמדים שמדברים בשבחים על עצמם, את לא הופכת לבולטת ביניהם. הדבר שיגרום למעסיק להתייחס יותר הוא קודם כל המראה החיצוני, שאותו לעולם אין צורך להוכיח. הוא פשוט קיים. את הכישורים, גם אם הם מופיעים על פני תעודות, אי אפשר להרגיש מייד. זה לוקח זמן. ואם נכשלת במראה החיצוני זה עלול להשליך בהרבה מקרים על אופן קבלתך או אי קבלתך לעבודה. בעידן בו אנו חיים, הופעה ייצוגית של עובדים והמראה החיצוני שלהם כן תורמים למראה החברה ולייצוגה. ולכן תידרשי לטפל ב "בעייה" שלך ולא להתעלם ממנה ולהאשים את המעסיקים. מה לעשות, בעידן כלכלי קשה ממילא עם הרבה מובטלים בשוק והרבה מבחר של כישורים לצד מראה חיצוני יהיה עלייך להתאים עצמך למקובל בשוק העבודה. מקווה שעזרתי ומקווה שתפנימי. גבריאל.
גבריאל צדקה | 24.09.10
37.
איזה שטויות, אני צבר לבן עור גבוה ורזה וחי בעוני
בקושי מרוויח מספיק כדי לחיות, עבדות מודרנית, והיו לי בוסים יותר נמוכים ממני, וגם נשים היו בוסיות, לאו דווקא הכי יפות בעולם. אולי בגלל שבארץ זה יותר מבוסס על קומבינות מאשר על "אפליות" לפי יופי. והעיקר אנשים בוכים כאן על אפליה גזעית או ע"ס מראה, אני לא נתקלתי בזה, לא הופליתי לטובה ואני לא מכיר כאלו שהופלו לרעה בגלל שומן או מראה, אלא אם כן מדובר על משהו ממש חריג
המתריס | 24.09.10
36.
בין ממוצעים, עדיף להיות יפה. בין מבריקים, אין לזה משמעות. אמור לי מי חבריך ואומר לך איך אתה נראה
אני מוצא שבינות אנשים שנשענים על המראה החיצוני שלהם, הבינוניות שולטת, גם באינטלקט, גם בערכים וגם בהשגים. הם לא מסוגלים להתמודד עם ברק אינטלקטואלי, כי מה לעשות, הם נחותים, אז הם בוחרים בסנוביזם על בסיס מראה. זו תופעה בהמית שאופינית לאנשים משעממים. בינות אנשים מבריקים, אין למראה החיצוני כל משמעות, כי הם עסוקים ביפי המחשבה/רעיון. לעסק שלי (ייעוץ טכנולוגי/רב-תחומי למתקדמים) אני בוחר את האנשים המתאימים לתפקיד. מי שתפקידו להכין קפה, רצוי שיראה טוב, אך לא חובה. מי שתפקידו להיות מקורי ומבריק, לא מעניין אותי איך הוא נראה, כל עוד הוא מתקלח פעם ביום ומגיע בבגדים הולמים (קוד הלבוש של הכנסת, פחות או יותר). התעסקות יתר במראה החיצוני נחשבת אצלינו מגרעה. באופן אישי, אני מעדיף אנשים שנראים טבעי ולא כמו מפלצות מפלסטיק שברחו מפריסילה מלכת המדבר (אבל אני לא כופה את דעתי). זה מעיד במידת מה על ביטחון ביכולת אישית וגם על היכולת שלהם להתרכז בעיקר ולהפרידו מהתפל. מכולם, ללא קשר עם מראם החיצוני או עם מנת המשכל שלהם, נדרש להיות בני אדם טובים שמכבדים את זולתם.
מבריק ויפה | 24.09.10
31.
האמת היא, ובלי ציניות, שאני גם יפה וגם חכמה אז באמת לא הרגשתי מעולם אפליה
אבל מעולם לא קניתי פחות או יותר אוכל במסעדה בגלל שהמלצרית היתה יפה או לא! מעולם לא החלטתי אם לרכוש ספר בסטימצקי או לא לפי המשקל של המוכרת. נראה לי אנשים מייחסים חשיבות קצת יותר מידי גדולה ליופי. אני מודעת לזה שמשיכה ליופי היא גנטית ומופיעה כבר אצל תינוקות, אבל נראה לי שאצל מבוגרים זה משפיע הרבה פחות...
יעל | 24.09.10
29.
הכל תלוי באופי ובלבוש זהו
אני לא מדבר על עבודה מול קהל... כמו מלצרות שם האפליה "מוצדקת" לפי דעתי אדם שלא נראה טוב צריך שיהיה מודע למראהו זה אומר שאסור לו להיות מוחצן מידי, ולדאוג להתלבש סולידי מאוד אתם זוכרים את השמנה מדרו קארי?? איזה משוגעת היא נראית אפשר להעריך שמנים באותה מידה של רזים. הם רק צריכים לדאוג לסולידריות
אלון | 24.09.10
28.
ואני אומר: בעיה של מי שבוחר על פי קריטריון זה!
אם בעל עסק מסוים מרגיש צורך לקבל אדם יפה מאשר מכוער אז זוהי זכותו. כמו שהיה כתוב בכתבה, בעל העסק משקיע מכספו, ולכן מותר לו גם לבחור את העובדים ואת התכונות שלהם (כולל חיצוניות). זה גם הגיוני ומובן שבמקצועות מסוימים יש יתרון בולט למראה ולכן אי אפשר לטעון שם לאפליה (ניראה לי). אם נסתכל על המקרה הקיצוני ביותר, ענף הדוגמנות. אבל אם נסתכל על מוכרים בחנות בגדים, אפשר להסיק ישר שגם כאן הגיוני שהמוכרים יהיו יפים, מושכים מטופחים וכו'... וגם כאן לפי דעתי זכותו של בעל העסק "לאפלות" על סמך מראה, כי בסך הכל זה מה שהוא מוכר. העניין הוא, שהמוכרים הטובים ביותר שנתקלתי בהם אינם אנשים יפים! ואם בעל עסק כלשהו מבין מה עושה מוכר טוב למה שהוא, אז הוא יודע שיש למראה חיצוני אולי 5 אחוזים בלבד, והשאר מיוחס לכישורים אחרים (בעיקר היכולת לגרום ללקוח להרגיש בנוח). כמובן שאם אני הייתי בעל עסק הייתי אומר את זה: "כל המוכשרים והמוצלחים שבניכם, בואו אלי ואני אעשה שימוש בכישורים שלכם וארוויח ממכם על חשבון המעסיקים שלא!". אני עוד לא בעל עסק, אז אני לא יוצא בהכרזה הזאת, אבל כשיגיע היום אני מקווה שיישארו מספיק אנשים לא מושכים ומוכשרים בשוק שאפשר לחטוף.
אוהד | 24.09.10
27.
מסכימה בכאב עם הנאמר בכתבה.
כנמוכת קומה, כשעברתי פעם בחנויות כדי לנסות למצוא עבודה כמוכרת והשארתי פרטים שם וכשב-100% מן המקרים פשוט לא שמעתי מהם, לא יכולתי להמנע מהחשש שזה אך ורק בגלל גובהי שהם לא רוצים אותי. כן, במשך שנים על גבי שנים האכילו את בני החברה המערבית במודל "היופי הרצוי" שזה גבוה, רזה, יפה ובלונדיני, וזה משפיע, ומי שאינו נמנה על הקטגוריה הזו (אקא: נמוכים, שמנים, אנשים שאינם יפים ומושכים), החיים יהיו לו פי כמה יותר קשים: הרבה פחות הצלחה עם בני המין השני, הרבה יותר קושי למצוא חתן/כלה וכו'...כן, זה עולם אכזר, וזה ידוע לא מאתמול...אני מאחלת לבחורה מן הכתבה שתצליח למצוא עבודה טובה חרף המצב הקשה.
מישהי | 24.09.10
25.
ההיפך הוא הנכון !! אנשים יפים הם שנואים ובודדים, אם רק הייתם מבינים...
כמה צרות-עין וניסיונות לפגוע בך יש, כשאתה נכנס למקום עבודה. כמה דיעות קדומות - מניחים ישר שאתה עצלן ולא חכם, ואם אתה מצליח להוכיח את ההיפך - אז בכלל מפלס הקינאה קופץ עשרות מונים. זה לא "צרות של עשירים", זה עצוב וזה קורה. הקיצר, יפה=שנוא. מניסיון...
איתן | 24.09.10
19.
אני חייב לחלוק על המשתתפים בכתבה
אני שמן, בצורה לא מועטה (יותר מהבחור ה"גדול" שלכם פה), אבל יש לי כישורים. לא תואר, לא שום דבר. אבל כישורים, והופעה ייצוגית. ומעולם לא נפסלתי בראיונות עבודה. בכל אחד מהראיונות שהופעתי בהם - עברתי בהצלחה. אפשר לקשר את הכישלונות שלכם למשקל, כי זה דבר בולט וקל לטפול את זה על העניין המדובר, אבל אולי כדאי להסתכל על עצמכם, מה אתם משדרים? האם באמת סט הכישורים שלכם מתאים לתפקיד? האם תוכלו לבצע את הנדרש בצורה ראויה? ברור לחלוטין שישנה העדפה מסוימת לאנשים בעלי מראה מושך, אבל מדובר בהעדפה חסרת משמעות כמעט מבחינת השיקולים שנעשים בבחינת המועמד לעבודה. בקיצור - שמנים, אל תעשו דיאטה. לכו לספריה, קנו בגדים ייצוגיים. אני יודע שבעבורי זה עובד בצורה יוצאת דופן.
דוד | 23.09.10
15.
לדעתי מדובר רק בתופעת לוואי של היחס הגרוע הכללי...
...שלו זוכים שכירים / מועמדים לעבודה בימינו. מזמנים אנשים לראיון, ולפעמים גם לראיות שני ושלישי, ולאחר מכן לא טורחים לתת להם תשובה. כשמתקשרים שוב אל מקום העבודה הפוטנציאלי כדי לגשש באופן מנומס, אז שומעים נזיפה - איך אתה מעז להתקשר לכאן בכלל? במקצועות מסויימים דורשים מאנשים לעשות עבודה לדוגמה ללא תשלום, או לעבור ימים שלמים במכון מיון על חשבונם. עכשיו תכפילו את זה בעשר משרות שונות שאדם עשוי להתמודד עליהן או יותר, ותקבלו אובדן ימי עבודה והוצאות נסיעה מאוד גבוהות. כשכבר מתקבלים לעבודה, נתקלים לא אחת בבוסים שסבורים שהעובד הוא עבד שלהם, מרשים לעצמם לצעוק, לקלל, להשפיל ובכל דרך אחרת לנצל את מעמדם כמעסיקים. בסופו של יום גם המשכורות בישראל מאוד נמוכות יחסית לעלות המחייה. כך שמצב השכירים בארץ על הקאנטים באופן כללי. המתוארים בכתבה הם ממש קצה הקרחון של תופעה שלמה.
אורן | 23.09.10
12.
אם כל הכבוד, בר רפאלי ממש לא ממוצעת. היא היתה ממצטייני השכבה מבחינה לימודית
ואגב, ממתי תואר או השכלה אקדמית גרידא היא מדד למבריקות?? אם אני טועהההגדרה המילונית של מבריק זה מהיר מחשבה - בעל איקיו גבוהה. אני סבור שהרבה מבעלי האיקיו הגבוה לא לבטח חברי אקדמיה. חג שמח =)
בן כיתה... | 22.09.10
11.
שמנים באופן מוגזם מעיד על העדר משמעת עצמית וגם סיכון למחלות בהמשך הדרך
למעט אחוז קטן מאוד של שמנים מסיבות פתולוגיות שאין להם שליטה על כך, מרבית השמנים פשוט לא מסוגלים לרסן את יצר הזלילה. מי שלא מסוגל לרדת ולשמור על משקל נאות בעיקר בגילאי 20-40 מעיד על כך שאין לו משמעת עצמית וזה העובד הכי מסוכן, כמעט בכל תחום. בנוסף עודף משקל משמעותי מהווה סיכון בריאותי. גם הביטוח שלו עולה יותר. אני אגב שוקל כ20 קילו מעל המשקל הרצוי אבל א. אני הרבה מעבר לגיל שציינתי (וגם אם אראה כמו נוחי דנקנר פחות 15 קילו עדיין לא אתקבל לשום עבודה בגילי..) וב. אני עובד על זה בקצב מסודר וכבר הורדתי כ4 קילו (עוד 16 ק"ג ימנאייק..) ולכל השמנים והשמנות: במקום להתבכיין תעשו משהו עם המשקל. גם מראה מוזנח אפשר לשפר זה לא עולה מיליונים. לא מוכרחים ניתוחים פלסטיים אבל היום יש מה לעשות פשוט כדי שיהיה נעים יותר להסתכל עליכם.
michael | 22.09.10
8.
עם כל הכבוד לשמנים ולמכוערים [אני גם שמן]
יש גם לנו השמנים בעיה כזאת בתור בוסים שאנו מעדיפים רזים לעבודה מול קהל ולעבודה במשרד מעדיפים שמנים למה ? כי זה פשוט משתלב לנו בראש וללא שום קשר לאפליה מכוונת הרי עבודה מול קהל זה שירות מייצג כלומר המזכירה היא הכרטיס ביקור של העסק אם הכרטיס נראה מעוצב ומושך את העין יהיה נעים להסתכל עליו שוב אבל תמיד יש שמנים חמודים שיהיה כיף לבא אליהם בגלל שהם שמנים עם כושר חברתי מוגדל ותמיד יש בלונדיניות טיפשות שלא נעים לבא לעסק שהם עובדות כי אתה תמיד חייב להסביר את עצמך פעמיים ולהבהיר את הדברים שלכאורה מובנים מאליהם לסיכום כל אדם באשר הוא יעדיף חיצוניות בינונית עד יפה על פני חכמה ממוצעת גם אם תשאלו אפריקאי באיזה חור בלי שום קשר ואיזכור של אפליה הוא יענה כך ככה אנחנו בני אדם  
אחד ש..... | 22.09.10
7.
בעבודה מול קהל עובד יפה שווה יותר למעסיק - .כי הקהל רוצה את זה
אם ההייתי פותח מסעדה הייתי מעדיף מלצרית ומלצרים צעירים יפים וסקסים. לא יעזור זה מוכר ולכן זו החלטה עיסקית נכונה ולא אין כאן אפליה ביחס לפחות יפים כי גם יופי הוא כישרון. זה בדיוק כמו לטעון שבעדפת גאונים בהי טק יש אפליה ביחס למפגרים.
לוג | 21.09.10
3.
הבעיה אמיתית אבל חקיקה רק תביא לתחכום גדול יותר בפסילת המועמדים - לא לשינוי אמיתי
כמעסיק כשחיפשתי איש/אשת פיתוח עסקי לסטארט אפ שלי היה ברור לי שאני צריך מישהו/מישהי נאים (אבל לא נאים מדי). אתם יכולים לקלל ולהאשים אותי, אבל היו בטוחים שאם הייתי צריך לפסול מועמד/ת על בסיס זה לא הייתם מצליחים להוכיח שזאת היתה הסיבה - אני כבר שולט היטב בדיבור "פוליטיקלי קורקט" וכמעט לעולם לא נותן למועמד את הסיבה האמיתית לתשובה השלילית. ביום בו כולנו נהיה קצת פחות סוגדי "יופי" (אצל גברים זה באמת גובה או מראה מרשים ולא דווקא יופי במובן האסתטי הקלאסי) אני אהיה הראשון לזרוק קריטריון טפשי וחסר משמעות זה מהרשימה.
המעסיקים הם ראי התרבות הקלוקלת ולא יצרו אותה | 21.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת