אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ראיון "כלכליסט" - סרוסי מסמן מטרה: "בנק הפועלים יעקוף את בנק לאומי"

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
לפעמים יש בתגובות אמירות מנותקות מהמציאות וכל כך לא רלבנטיות. הדבר החשוב ביותר
בכל הראיון הזה,נאמר בכותרת ואני מרוצה שסוף סוף במערכת שמו כותרת ראויה. הענין - שבנה"פ סימן לעצמו מטרה. זה לא ענין של מה בכך. אם אומר את זה יו"ר של בנק גדול, שהמטרה שלו כעת היא לעבור את הבנק הגדול ביותר, זה לא ענין של מה בכך. זה משהו בעל משמעות לענף הבנקאות, לכל המגזר הפיננסי ולמשק בכלל. כדי לעקוף בנק בסדר גודל של בל"ל, צריך לעשות מהלכים לא מבוטלים שיהיו בעלי השפעה על כמה וכמה מגזרים וזה מהותי. כל ההתבטאויות הילדותיות נגד הנהלת בנה"פ וכו', ממש לא ממן הענין.
רחמנינוף | 21.09.10
36.
מספרם של הממורמרים והעוינים איננו גדול, טוב שיש שעור כזה באוכלוסיה, זה עוזר לשחרר לחץ. בסך
הכל מאז חילופי ההנהלה הבנק מתנהל ללא דופי ובהצלחה יתירה. לא ברורה לי ההשתלחות בסרוסי בקינן באריסון ובכל השאר. מה הבעיה. הבנק עובד היטב, צעדיו מחושבים ושקולים והכל תקין. למה ללכלך?
הירש | 21.09.10
34.
לא ברור מאיפה באו כל כך הרבה ממורמרים לתגובות כאן. ההנהלה שלנו מצויינת. היא פועלת לטובת העובדים
והם מחזירים לה בביצועים משופרים ואת התוצאות רואים חודש, חודש וכל רבעון מחדש ! אז כמו שאומר היו"ר תנו קצת שקט לעבוד ותראות את התוצאות משתפרות ומחזירות אותנו למקום הראשון הראוי. חג שמח ושנה מוצלחת (יותר)
עובד ותיק | 21.09.10
32.
27 - להשתפר משמעו גם לשפר את הטוב מאוד למצויין. אז למה הציניות והביקורת חסרת הבסיס?!
לי נראה לפי התוצאות ברבעונים האחרונים שהוא וההנהלה מתחתיו עושים את המהלכים הנכונים והשאיפה שלו להחזיר את הבנק למקום ה-1 אינה משוללת בסיס הגיוני. בוא ניתן קצת קרדיט ונתאזר בסבלנות.
אשר בנוביץ' | 21.09.10
30.
בנק בסדר גודל של בנק הפועלים זה כמו נושאת מטוסים
קשה להניע, קשה להסתובב, קשה להגביר מהירות, אך ברגע שמתבצע, נושאת המטוסים היא ענק מילחמה. גם בנושאת מטוסים יש מקומות עם בעיות וחריקות. לכן משתדלים כל הזמן לתקן ולתרגל. אולי המילה "שיפור" צרכה להקרא "תיקון". לא חוכמה להשמיץ ולקטר החוכמה לראות מה יש לתקן ולתקן.
ר | 21.09.10
27.
מה צריך לשפר ?
אולי מישהו יסביר לי בבקשה איך מר סרוסי מבשר לנו ש"פעילות הדירקטוריון השתפרה". כל זאת לאחר שבשנה שעברה הסבירה לנו גברת הבעלים ויחצנה המרהיב שהכל טיפ טופ!!! אז איך זה שהשתפרנו ? מה היה לשפר ? ואם המטרה היא גודל ועקיפות, אז אולי תורידו עמלות ו"נסגור ענין"....
מייקל | 20.09.10
26.
אוי לה לאותה יהירות של מנהלים שכאלה
אין שמץ של סיכוי לעבור את בל"ל עם הנהלה בינונית שכזו, המנכ"ל מכיר כל בורג, אך כל בורג חורק, לכאורה מנכ"ל חתרן בלתי נלאה, שדאג לכאורה לנקות את סביבתו ושנוא על העובדים בכל הדרגים והחתכים המצויים בבנק. האמת שלעובדים כנועים שכאלה לא מגיע טוב מזה, ראו את הועד שלכאורה הינו גוף מנהל נוסף ולא ועד המיצג עובדים, כך היה וכך כנראה יהיה עד שיתחילו באמת לשמור על המוסד הזה שהעובדים בנו בזמנו עם מנכ"ל ראוי, אך עתה הולך ודועך לכאורה, אין מצב שיעברו את בל"ל השירות של בל"ל עדיף בהרבה, היהירות איננה דפוס פעולה בבל"ל כבפועלים והיהירות היא אם כל חטאת. מומלץ לקרוא כתבתו של אמנון שמוש באשר ליהירות ואזי תבינו לאן פני הבנק, אני מבין את רצון היו"ר החדש אך נראה לי כי איננו רואה התמונה במלואה ואולי עדיף כך על מנת שלא יחתרו גם תחתיו.
יובל בן צבי | 20.09.10
24.
ל-16: אתה ואחרים לא מביני, הרי, אז למה אתם מגיבים כאן סתםםםם?! הנהלת הבנק עושה מהלכים ראויים
לשבח ולהעתקה. התוצאות מדברות בעד עצמן. הרי כל השטויות ששופכים כאן לא עומות במבחן המציאות מול העובדות הבאות לביטוי בדוחות הכספיים האחרונים. אז קצת פירגון ונימוס לא יזיקו כאן.
שני כהן | 20.09.10
22.
אני שמח שהבנק מצליח אבל מה עם להחזיר לעובדי הקבלן את השכר שנגזל מהם???
לקחתם חד צדדי 7.5% + חצי שעה הפסקה רק(!) לעובדי קבלן! , אם המצב השתפר למה לא להחזיר לעובדים שהיו נאמנים לבנק ועזרו לצמיחה שלו? להזכירכם העובדים לא היו אשמים בהפסדים אלא ההנהלה שהימרה על מיליארד וחצי $ וכולנו יודעים איפה ההנהלה הזו היום....
עובד קבלן ברובינשטיין | 20.09.10
18.
מר סרוסי. נכון הכל קולות מהשטח ולא מהגובה. והכל ניתן להגדיר במילים
יפות ומעודנות. ואף ניתן להזדעזע מהבוטות הכל כך לא אמרקאית. אך מר סרוסי שווה שתקשיב. שווה שתחשוב. שווה שתנסה להבין מה העובדים משדרים. עזוב אותך מדיונים, מפגישות מיוחצנות. פשוט שב עם העובדים על מנה שווארמה עם הבטחה על אנונימיות למען לא יחששו. גם אם תצמצם 50 אחוז ממה שיאמר אנו בטוחים שתבין לבד שיש בעיה.
ק. | 20.09.10
16.
עם כל הרצון של יו"ר: גם זמנו קצוב.....
בנק הפועלים עשה טעויות איומות כמעט בכל תחום: - השקעות פיננסיות כושלות - רכישות בנקים שגויות (תורכיה ?) - פיטורים גסים ועובדים ממורמרים - קידומים הזויים ( יו"ר ועד עובדי הבנק חסר כישורי בנקאות בסיסיים (צ'רלי) לעמדת מנהל ) - מיחשוב מקרטע (מפולות מיחשוב מדי כמה חדשים) עם כל הכבוד לכישורי סרוסי : הוא אפילו לא ילד הולנדי שימנע מפועלים להתקרב למקום שלישי בבנקאות. פשוט אין לבנק הפועלים כבר יכולות להרים את כל הדגלים במכה. רק להרוס ולבנות מחדש....
יעקב  | 20.09.10
14.
מר סרוסי - האדמה ממתינה
"הברק בעינים" הוא פרי דמיונך הפורה. עובדי בנה"פ אינם טיפשים, הגזרות שמר קינן ויו"ר הנוסף מר אמזלג (ועד העובדים) הטילו על העובדים (ביטול הסכם עבודה לאחר 8 שנים ללא תוספות שכר בבנק, לקיחת 5 ימי חופש מהעובדים, ביטול מענק חודש לעובד המגיע ל-40 שנות עבודה בבנק ועוד גזרות שונות ) לא מאפשרים "ברק בעינים". אתם לא ויתרתם על שקל אחד (למען הדיוק-ויתרתם על % 10 מהשכר למשך מספר חודשים מועט )משכרכם והעובדים הם שאולצו לקצץ משכרם. הבנק מתנהל במשטר של פחד, למר קינן יש "מרגלים" בכול מקום וצורת ניהולו הוא השתת פחד בעובדים בעזרת יו"ר הועד שהנו חברו הטוב שרקד ושר בחתונת בנו של מר קינן. במיזם האחרון לפרישה מהבנק ביקשו מעל 800 איש לפרוש, האם היה כל כך טוב היו מבקשים לעזוב?!. במידה והנך מנהל רציני, תתחיל לדאוג לעובדים, כי מציון הדבר לא יגיע.
אחד שיודע את האמת | 20.09.10
13.
תפיסת עולם מיושנת - לעולם לא תחזרו להיות בנק מוביל
בנק הפועלים מציג תפיסה מובהקת של פתיחת מטרייה ביום קייצי וסגירתה ביום חורפי. אמנם כל הבנקים "ננעלים" ביום סגריר, אך בנק הפועלים בתפיסתו רומס את הלקוח ואינו יורד לפרטים בדבר פוטנציאל עתידי ולמידה אמיתית של יכולות הלקוח ותמיכה גם בתקופות קשות. זה לא מאפיין סניף אחד או שניים - זוהי תפיסת הבנק. בק לאומי אידך מציג תפיסה עסקית חזקה בהרבה ועל כן ברבות השנים עלה על בנק הפועלים כמעט בכל פרמטר אפשרי.
תמיר אמר | 20.09.10
6.
אתה יודע למה זה לעולם לא יקרה? כלקוחה לשעבר של פועלים וכבר כמה שנים של לאומי אומר לך
פועלים: הייתי שם מאז גיל הנעורים עד גיל 29. 1. כשקבלתי אישור להלוואת סטודנטים בתנאים נהדרים מהדיקן, והלכתי עם הטפסים לסניף הפועלים בקמפוס, הפקיד רימה אותי בלי בושה והחתים אותי על הלוואה אחרת לסטודנטים של הבנק, בתנאים אחרים. 2. עברתי לסניף אחר ושם היתי צריכה להגיע להפקיד את המשכורת שלי במזומן כעצמאית וסטודנטית. ואני זוכרת את התורים פשוט בלתי נסבלים. עם קשישים וקשי יום יושבים איתי במשך חצי יום בכסאות בסניף כשרק פקיד אחד מטפל בכולם, ומנהלת הסניף מסתובבת לה זחוחה בחיוך מרוח ולא רואה אף אחד מאתנו ממטר, ולא עולה על דעתה שבמדינה שאינה מדינת עולם שלישי אולי היא לא צריכה לבזבז לאנשים חצי יום. 3. אבל כל אלה לא גרמו לי לעזוב. מה שגרם לי לעזוב היה צעקות גסות רוח של פקידה שגנראה מתייחסים גם אליה כל כך גרוע שמענין את הסבתא שלה כמה הסניף יצליח. היא השפילה אותי כאילו אני סמרטוט, למרות שלא היה לי שום אובר או בקשה לא הגיונית, והייתי עדיין סטודנטית ועצמאית שמרוויחה לא פחות מאנשים בגילי שסיימו ללמוד ובעלי משכורות. מה שמזעזע זה לא שהפקידה התייחסה אליי כך אלא שהפקידות סביבה לא מחו, ואפילו שמעתי צחוק במעומעם. למחרת היום עברתי ללאומי. מיד קבלתי ויזה זהב עסקי עם מסגרת של 15,000. אם אני צריכה משהו בחשבון יש לי טלפון ישיר של שתי פקידות שמכירות אותי ועונות לי ואיני צריכה את המענה הקולי המרכזי המגוחך בחוסר יעילותו של כל הבנק. האווירה שונה לגמרי. איש לא מזלזל לא בי ולא בלקוחות האחרים. אין בכלל את מראות התורים הנוראים שהיו בפועלים. וגם דרך הדבור של פקיד שם כל כך שונה מזו שבפועלים שאין לי ספק שהם פשוט מתוגמלים הרבה יותר טוב. לא יכול להיות הסבר אחר. זו הסבה שאתם לעולם לא תעקפו את לאומי.
 | 20.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת