21. מדינת חלם חיסול איטי ומתמשך של ענף הדו-גלגלי בארץ הינו תוצאה ישירה של העלאת תעריפי הביטוח לקטנועים, בחוסר צדק משווע וברגל גסה, ע"י פקידי משרד האוצר. כנראה שמעדיפים שם למעלה לדאוג לבעלי ההון על חשבון אחוזי האבטלה, הפקקים והזיהום. רוכב קטנוע | 26.09.10 (ל"ת)
19. סוף סוף יצאו לנו מהעיניים ומהכביש העבריינים של הדו גלגלי............................... אבי תל אביבי | 24.09.10 (ל"ת)
17. הקטנוע שלי שווה 1500 שקל ואני לא עושה עליו ביטוח ונוסע לסידורים, קניתי רכב משומש במקום. | 23.09.10 (ל"ת)
16. ל-7, חבל שלא בדקת אתה יכול לבטח בתעריפים נמוכים יותר. קיבלת חידוש במחיר גבוה בגלל שזה דרך הפול. תכניס את הנתונים שלך פה ותמצא ביטוח יותר זול: http://www.finance.gov.il/hon/2001/insurance/car.asp EJ | 23.09.10 (ל"ת)
15. אופנועי 50 סמ"ק - בלי רשיון ובלי ביטוח על מנת להקל על העומס בכבישים חייבים לאפשר לבעלי רכב לרכוש אופנועי 50 סמ"ק שלא ידרשו רשיון מיוחד והביטוח שלהם יהיה סימלי - או אז כמות הרוכבים תעלה פלאים והעלות של הטיפול הרפואי תבוא מהחסכון בשימוש בדלקים וזמן מיותר בפקקים גונן | 23.09.10 (ל"ת)
12. אופנוע הוא כלי רכב מסוכן לרוכב עליו ואסור לעודד השימוש בו נכון שמצב התחבורה הוא סיוט - חניה פקקים, מה לא. אבל צריך לפתור אותו באמצעות תחבורה ציבורית ולא באמצעות כלי רכב שמסכן את חיי הרוכבים עליו. מודאג | 22.09.10 (ל"ת)
11. מורידים את האופנועים מהכביש כמדיניות ואני מאחר יותר לעבודה כל יום, כל מי שלא מבין את הקשר כנראה יש לו איקיו שלילי (כמו מגיב 4 למשל). אפריים | 21.09.10 (ל"ת)
10. מורידים את האופנועים מהכביש כמדיניות ואני מאחר יותר לעבודה כל יום, כל מי שלא מבין את הקשר כנראה יש לו איקיו שלילי (כמו מגיב 4 למשל). אפריים | 21.09.10 (ל"ת)
9. למספר 4, התגובה שלך לא מעידה על בינה אני יכול להבין למה אתה מתעצבן על רוכבים. אנחנו לא עומדים בפקק כשאתה עומד בו, אנחנו יוצאים מהבית 40 דקות אחריך ומגיעם 20 דקות לפניך. נכון, יש קבוצה (לא קטנה לצערי) של חוליגנים שעולים עם הקטנועים שלהם על המדרכה או שוברים מראה בחוסר איכפתיות. להגיד לך את האמת, גם אני כאופנוען שונא אותם בעיקר כי מדובר במיעוט בעייתי שעושה דה לגיטימציה לרוכבים זהירים כמוני. כן, אני משתחל בין רכבים עומדים בפקק, לא אני לא משתחל בין רכבים שטסים ב 120 קמ"ש על הכביש. נכון, אני יכול להגיע למהירות גבוהה יותר אבל זה לא שווה לי את אובדן חיי. אני רוכב על אופנוע כבר 5 שנים ובהיסטוריה שלי יש שתי תאונות, האחת נגרמה על ידי נהגת חדשה שיצאה מחניה במהירות מבלי לאותת ופגעה בי, השניה בגלל בור פעור בכביש שהעיריה לא טרחה לכסות. האם לדעתך לנהג כמוני מגיע שיעלו לו את הביטוח? לדעתך מגיע לי כי יש חוליגנים אבל להזכירך חוליגנים שטסים על הכביש ב 150 קמ"ש ומזגזגים בין נתיבים מבלי לאותת יש גם בקרב נהגי המכוניות. הדוחות של משטרת ישראל מראים ש 80% ממקרי תאונות הדרכים בהם היה מעורב אופנוע ומכונית האשמה הייתה של נהג הרכב ולא של הרוכב - 80%, עצור לחשוב בעצם מה זה אומר. אז בוא אני אספר לך מה זה אומר - אני משלם יותר ביטוח אבל כשאתה תפגע בי הביטוח שלך ישלם את הפיצויים שלי. מי מתעשר? חברות הביטוח מי מפסיד - אני מפסיד כסף, אתה בתמורה מרוויח יותר זיהום אוויר, יותר שעות עמידה בפקקים, יותר בעיות עם חניה. בקיצור, האינטרס שלי ושלך היא הורדה של עלות הביטוח ועידוד מעבר לדו גלגלי יחד עם אכיפה מוגברת כנגד עבריינים. ונסיים באנקדוטה קטנה - חלק גדול מאותם ביריוני כבישים דו גלגליים, בכלל לא משלמים ביטוח שלא לדבר על רישיון נהיגה בתוקף. הם ימשיכו לרכב גם אם העלות של הביטוח תגדל פי 4. קורא כותב | 21.09.10 (ל"ת)
7. בצער רב, בשל תעריפי הביטוח, הקטנוע יעמוד מתחת לבית. אני מחזיק שתי מכוניות וקטנוע. הקטנוע משמש אותי לרכיבה בעיקר בעיר - תל אביב. אני נדרש לחדש ביטוח חובה+צד ג' בערך כספי של 4000 ש"ח +. על כל אחד משני כלי הרכב אני משלם ביטוח חובה+מקיף נמוך מהסכום המוזכר להלן והם לא ישנים. אני נהג שומר חוק, ללא עברות לחלוטין וללא תאונות. קיבלתי רק אמש דו"ח מהפול. אני לא ינוקא, עוד מעט אתחיל את העשור השביעי. אני למד שהממשלה המטופשת הזאת ושלוחיה, חברי הכנסת חסרי היכולת, מעדיפים אותי מתנייד באמצעות הרכב (במקרה שלי, אמריקאי עם נפח גדול) בעיר תל אביב. צא ולמד עד כמה גדולה סכלותם של מי שאישרו תעריפי ביטוח שערורייתים כעונש גורף, לכלל רוכבי הדו-גלגלי במקום להתייחס פרטני לכל אדם. התייחסות פרטנית ותשלום נמוך, היו מעודדים את העבריינים לצבור נקודות זכות כדי לשלם פחות. תעריפים נמוכים, היו גם מעודדים יותר רוכבי דו-גלגלי ופחות זיהום כמו במדינות מתוקנות. אודי.חמודי | 21.09.10 (ל"ת)
4. נו זה רק לטובה פחות עבריינים שמזפזפים בין נתיבים חותכים חופשי נוסעים ב150 קמש בכביש 5 ושמים פס על החוק. כן ירבו. וכדי להמחיש את הבהמיות שלהם, תראו מה יגיבו להודעה הזאת. נהגוס | 21.09.10 (ל"ת)
3. עוד מעט כל המדינה תהיה בפקק אחד גדול במקום לעודד ולדרבן את תושבי המרכז לעלות על דו"ג ולשחרר מעט את השהות הארוכה והיקרה (למשק) בפקקים מדי בוקר, בוחרים נבחרי הציבור היקרים שלנו להשתלח ללא רסן בקבוצה כ"כ קטנה של רוכבים במקום להקל עליהם. נוסף על זה שהתפרסם בשבוע שעבר שעד סוף השנה (2010) יוקצו נת"צים על חשבון נתיבים קיימים בששת הכניסות המרכזיות לתל אביב. אם נצא מוקדם מהבית אולי נגיע לעבודה עם צאת הכוכב הראשון. אבנר | 21.09.10 (ל"ת)
2. אני רציתי לשדרג את הקטנוע לאופנוע חדש ובסוף החלטתי לחכות שירדו המחירים לא יתכן שיקרעו אותנו על האופנועים וגם על המחיר של הבטוח ובל נשכח את עניין מכת הגניבות מייק | 21.09.10 (ל"ת)
1. צפוי למה ציפו חבורת המפגרים מהאוצר שאפשרו את הגדלת תעריפי הביטוח? עכשיו הם יקבלו בתמורה יותר רכבים ,עוד זיהום אויר ופקקים ,ועוד ענף שלם שיקרוס ויחזור אליהם כמובטלים מושיק | 21.09.10 (ל"ת)
ההידרדרות נמשכת: ירידה חדה במכירות האופנועים
21 תגובות לכתיבת תגובה