אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההידרדרות נמשכת: ירידה חדה במכירות האופנועים

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
למספר 4, התגובה שלך לא מעידה על בינה
אני יכול להבין למה אתה מתעצבן על רוכבים. אנחנו לא עומדים בפקק כשאתה עומד בו, אנחנו יוצאים מהבית 40 דקות אחריך ומגיעם 20 דקות לפניך. נכון, יש קבוצה (לא קטנה לצערי) של חוליגנים שעולים עם הקטנועים שלהם על המדרכה או שוברים מראה בחוסר איכפתיות. להגיד לך את האמת, גם אני כאופנוען שונא אותם בעיקר כי מדובר במיעוט בעייתי שעושה דה לגיטימציה לרוכבים זהירים כמוני. כן, אני משתחל בין רכבים עומדים בפקק, לא אני לא משתחל בין רכבים שטסים ב 120 קמ"ש על הכביש. נכון, אני יכול להגיע למהירות גבוהה יותר אבל זה לא שווה לי את אובדן חיי. אני רוכב על אופנוע כבר 5 שנים ובהיסטוריה שלי יש שתי תאונות, האחת נגרמה על ידי נהגת חדשה שיצאה מחניה במהירות מבלי לאותת ופגעה בי, השניה בגלל בור פעור בכביש שהעיריה לא טרחה לכסות. האם לדעתך לנהג כמוני מגיע שיעלו לו את הביטוח? לדעתך מגיע לי כי יש חוליגנים אבל להזכירך חוליגנים שטסים על הכביש ב 150 קמ"ש ומזגזגים בין נתיבים מבלי לאותת יש גם בקרב נהגי המכוניות. הדוחות של משטרת ישראל מראים ש 80% ממקרי תאונות הדרכים בהם היה מעורב אופנוע ומכונית האשמה הייתה של נהג הרכב ולא של הרוכב - 80%, עצור לחשוב בעצם מה זה אומר. אז בוא אני אספר לך מה זה אומר - אני משלם יותר ביטוח אבל כשאתה תפגע בי הביטוח שלך ישלם את הפיצויים שלי. מי מתעשר? חברות הביטוח מי מפסיד - אני מפסיד כסף, אתה בתמורה מרוויח יותר זיהום אוויר, יותר שעות עמידה בפקקים, יותר בעיות עם חניה. בקיצור, האינטרס שלי ושלך היא הורדה של עלות הביטוח ועידוד מעבר לדו גלגלי יחד עם אכיפה מוגברת כנגד עבריינים. ונסיים באנקדוטה קטנה - חלק גדול מאותם ביריוני כבישים דו גלגליים, בכלל לא משלמים ביטוח שלא לדבר על רישיון נהיגה בתוקף. הם ימשיכו לרכב גם אם העלות של הביטוח תגדל פי 4.
קורא כותב | 21.09.10
7.
בצער רב, בשל תעריפי הביטוח, הקטנוע יעמוד מתחת לבית.
אני מחזיק שתי מכוניות וקטנוע. הקטנוע משמש אותי לרכיבה בעיקר בעיר - תל אביב. אני נדרש לחדש ביטוח חובה+צד ג' בערך כספי של 4000 ש"ח +. על כל אחד משני כלי הרכב אני משלם ביטוח חובה+מקיף נמוך מהסכום המוזכר להלן והם לא ישנים. אני נהג שומר חוק, ללא עברות לחלוטין וללא תאונות. קיבלתי רק אמש דו"ח מהפול. אני לא ינוקא, עוד מעט אתחיל את העשור השביעי. אני למד שהממשלה המטופשת הזאת ושלוחיה, חברי הכנסת חסרי היכולת, מעדיפים אותי מתנייד באמצעות הרכב (במקרה שלי, אמריקאי עם נפח גדול) בעיר תל אביב. צא ולמד עד כמה גדולה סכלותם של מי שאישרו תעריפי ביטוח שערורייתים כעונש גורף, לכלל רוכבי הדו-גלגלי במקום להתייחס פרטני לכל אדם. התייחסות פרטנית ותשלום נמוך, היו מעודדים את העבריינים לצבור נקודות זכות כדי לשלם פחות. תעריפים נמוכים, היו גם מעודדים יותר רוכבי דו-גלגלי ופחות זיהום כמו במדינות מתוקנות.
אודי.חמודי | 21.09.10
3.
עוד מעט כל המדינה תהיה בפקק אחד גדול
במקום לעודד ולדרבן את תושבי המרכז לעלות על דו"ג ולשחרר מעט את השהות הארוכה והיקרה (למשק) בפקקים מדי בוקר, בוחרים נבחרי הציבור היקרים שלנו להשתלח ללא רסן בקבוצה כ"כ קטנה של רוכבים במקום להקל עליהם. נוסף על זה שהתפרסם בשבוע שעבר שעד סוף השנה (2010) יוקצו נת"צים על חשבון נתיבים קיימים בששת הכניסות המרכזיות לתל אביב. אם נצא מוקדם מהבית אולי נגיע לעבודה עם צאת הכוכב הראשון.
אבנר | 21.09.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת