7. למספר 6: אפשר לסלול כביש חד פעמי כמו באפריקה בחצי שקל למ"ר שבחורף הבא יעלם כולו, בטיחותי כמו רכב משנות ה-70- או שאפשר לשלם יותר ולסלול כביש רציני. מי שנסע אי פעם בכביש 431 בטח מבין איזו אופציה יותר טובה. מישהו | 01.10.10 (ל"ת)
5. עד היום הכסייפתים התנגדו לכל ההצעות. אצלם זה פשוט עקרון: לא לפתח את הנגב כדי שיעבור לשליטתם ולרגום באבנים רכבים הנוסעים קרוב לישוביהם, כפי שכרגע המצב. חייבים לשים סוף לכל הסאגה הזו ולעבוד לפי התכניות שכבר אושרו. לא יתכן שכביש ראשי בין-עירוני יעבור ליד כל דיר ואוהל בדואי, לשם כך יש תחבורה עירונית. תושבי ערד מגיעים לתחנה המרכזית בתחבורה עירונית כמו אוטובוס, מונית וכו'. לא עולה על הדעת לקרב דרך לכל בית ובית. הועדת חייבת לפסול את הערר שאינו הראשון וכנראה גם לא האחרון, זו דרכם להלחם בקידמה. לבנות את הכביש במהירות ויעילות !!!!!!!! ציונה | 30.09.10 (ל"ת)
4. "לתושב ישראלי" (אלק)... לא יודע איפה שירתת בצבא, אם בכלל שירתת, אבל (אחרי שתחצה את "נחלי" הביוב הזורם) בישובי הבדואים, תלך לבקר בחלקות הצבאיות הגדושות של בתי הקברות הבדואיים. אולי אפילו תמצא לנכון להתנצל שם על דבריך הגזעניים. דניאלי | 30.09.10 (ל"ת)
2. במחלף המוביל מצאו לזה פתרון והכניסו את העתיקות לחלל בנוי מתחת למחלף עצמו. צריך רק לרצות... יויו | 30.09.10 (ל"ת)
1. שתושבי כסיפה יהיו אזרחים כמו תושבי ערד ... תהיה לכם זכות לדבר תשלמו מיסים ... תשלמו ארנונה ... תשרתו בצבא ... ותתרמו למדינה כמו אזרחים טובים תושב ישראלי | 30.09.10 (ל"ת)
פרויקט הדגל של מע"צ בנגב עלול להידחות בשנה
8 תגובות לכתיבת תגובה