6. מחירים בשמים ואשליות על מכירות - אם אתה לא מכונאי אל תקנה לאורך השנים היו לי מס' דגמי לנציה האהובה ביותר עלי היתה כמובן הבטא קופה האגדית בתחילה עם מנוע 1600 ואחר כך 2 ליטר הן העולות עד שאתה צריך להיכנס למוסך וגם אז לא היו מכונאים או יותר נכון היו בודדים מאוד שידעו לטפל בה כפי שצריך אני הייתי מכונאי בזמנו עד 1980 ונהניתי מהן מאוד מסכים עם מגיב 4 בהחלט אבל הצרה היא שכיום עם רוב המכוניות זה כך להיכנס למוסך זו שחיטה hawk | 05.10.10 (ל"ת)
5. וואלה לסמל"ת יש ביצים הגיוני לדפוק מחיר פרימיום לפיאט עם סמל, לנציה. גם אודי גובה מחיר פרמיום עבור גולף שקיבלה סמל של 4 טבעות ותג של A3. אבל צריך חוצפה כדי לדרוש עבור פיאט מחיר של מרצדס, השתן של 500 אבראט עלה למישהו לראש. חול חול ואין מה לאכול | 04.10.10 (ל"ת)
4. לנציה מכונית מצויינת עד הטיפול הרציני הראשון כשמתברר שאין מכונאי שמכיר אותה. דני צור | 04.10.10 (ל"ת)
3. מה זה "מכונית סופר-מיני הממוצבת באירופה כמכונית מנהלים קטנה"??? היא לא סופר מיני ובטח שבאירופה היא לא מנהלים וגם לא קטנה. היא קומפאקטית כמו הבראבו, הגולף המגאן וכו', והיא יוקרתית מבחינת פיאט כך שהיא למעשה ממוצבת מול אודי A3 וב.מ.וו. סדרה 1 ואלפא ג'ולייטה האחות מבית. לא בדקתי אבל אני מעריך שהיא גם משווקת במחירים קרובים לאלה של הדגמים שציינתי (עבור רמות אבזור מקבילות). אריק | 04.10.10 (ל"ת)
1. מחיר מצויין לגרסה כזאת הבעיה שלא יביאו את הגרסאות הרגילות כדי שכולם לא יראו עד כמה המחירים של פיאט מוגזמים כאן. כי לפי המחיר הזה, גרסה עם 120 כ"ס צריכה לעלות כ-120K ש"ח ! | 04.10.10 (ל"ת)
לאחר כעשור: לנצ'יה חוזרת לישראל
7 תגובות לכתיבת תגובה