30. מעניין איך תא המטען שלה ? היתרון של הרנו פלואנס הוא הגודל ונפח האחסון. הבנתי שהמנוע החשמלי תופס הרבה מקום יחסית ועוד יושב מאחורה - מעניין מה נפח התא אחסון בתנאים האלה ואיך התגברו על זה בעיצוב. אדם | 31.10.10 (ל"ת)
29. כמה תחנות טעינה הולכים לפזר ? השאלה הגדולה כמה זמינה תהיה הטעינה וכמה תחנות הולכות להיות ? רנו ובטר פלייס משיקועת כל כך הרבה אבל חייבים לזכור שמדובר קודם כל בנוחות וזמינות של תחנות טעינה. אם נהגים יתקעו זה יכול ליצור גל מאד שלילי כלפי כל עניין החשמליות. יאיר | 29.10.10 (ל"ת)
28. כל הכבוד העובדה שיש כזה פרוייקט בישראל מעלה את התדמית של המדינה בכל העולם. מעבר לכל דבר אחר זה לדעתי ההישג הגדול של אגסי ורנו. העולם רואה ישראל אחרת. ירון | 23.10.10 (ל"ת)
27. החיבור לטעינה ? למה החיבור לטעינה של הרנו פלואנס החשמלית הוא מהצד. ראיתי שיש דגמים שהטעינה היא מהפרונט של הרכב. יש לזה הסבר מכאני ? בכל מקרה אותי מלהיב שאותה רנו פלואנ ס מקבל מנוע חשמלי כעת. הייתי בטוח שהממדים שלה יהיו קצת יותר קטנים כדי להתמודד עם מנוע חשמלי. זה בטחח וואחאד מנוע. רוני ש. | 14.10.10 (ל"ת)
26. אמור להיות חלק מהניסוי אני אמור במסגרת מקום העבודה להיות חלק מהניסוי. בעיקרון הטעינה של הרנו החשמלית תהיה בבסיס מקום העבודה. בנתיים נתנו לנו לנהוג על הרנו לגונה החשמלית המוסבת וזו הייתה בהחלט חוויה מרוממת. בעיקרון אני גר ממש לא רחוק ממקום העבודה - משהו כמו עשר דקות עד חצי שעה אם יש פקקים. אני חושב שגם האנשים האחרים שנבחרו להשתתף גרים לא רחוק וכנראה שזה חלק מהקרטריונים כרגע. המרחק נסיעה בטח יעלה עם הזמן. שועל | 14.10.10 (ל"ת)
25. הנהיגה עליה הייתה בהחלט משהו מיוחד הייתי במרכז של בטר פלייס ונהנתי מאד לנהוג על הרנו החשמלית. הייתי שמח אפילו להיצטרף לניסוי בלשב ההתחלתי. נשמע לי מאד מבטיח. ירושלמי | 13.10.10 (ל"ת)
24. טעינה מהירה הדבר החשוב ביותר שיש לדאוג לו זו טעינה מהירה וזמינה. נהגים שרגילים לתדלק בחמש דקות ולהמשיך לא יוותרו על הנוחיות שלהם למען סיסמאות של איכות סביבה וגם מכונית חשמלית מעוצבת כמו רנו פלאונס או אחרת לא ישקיטו נהג שיתעצבן על המתנה לטעינה. הסוד הוא לאפשר טעינה מהירה וזמינה באמצעות תשתית ובאמצעות טעינה בייתית - כך שלכ נהג יוכל לבחור מתוך כמה אופציות זמינות. שאול | 10.10.10 (ל"ת)
23. התהוות השוק החשמלי ההבדל הין התהוות שוק הרכב במאה ה-19 לבין מה שמתרחש היום זה ההתקדמות השיווקית וההבנה השיווקית שיש היום בשוק הרכב. למרות שעדיין מדובר בשוק חשמליות פוטנציאלי שכן עוד לא נמכרו ממש רכבים חשמליים, כל יצרניות הרכב נמצאות במירוץ כדי לתפוס נתח מהשוק החדש. ברור לכל היצרניות שמכוניות חשמליות הן העתיד ולמעשה אני די בטוח שהיה להן ברור כבר מזמן שזה יקרה אלא שרק בשנים האחרונות בזכות הדחיפה של בטר פלייס ושל רנו משהו זז והתזוזה הזו עוררה את כל שוק הרכב. אני מניח שבעוד כמה שנים יתחילו לנתח את מה שמתרחש כיום מבחינה שיווקית לטוב ולרע. בנתיים אין יצרנית רכב שלא מכינה חשמלית . צלי | 10.10.10 (ל"ת)
22. העובדה שיש מנוע חשמלי שיכול להזיז מכונית בסדר גודל כזה כבר הישג אני מניח שעוד יהיו בעיות בדרך אבל העובדה שיש מנוע חשמלי שיכול להזיז לאורך זמן מכונית משפחתית כל כך גדולה כמו הרנו פלואנס זה כבר הישג. רב החשמליות שהוצגו עד היום היו דו מושביות קטנות. דווקא חשמלית משפחתית יכולה להפוך לפופלארית מעצם העובדה שיותר אנשים מחפשים מכוניות משפחתיות. ליעד | 09.10.10 (ל"ת)
21. בישראל בנתיים בכלל יש את הלגונה החשמלית היית במרכז של בטר פלייס בנסיעת מבחן על רנו חשמלית וזו באמת חוויה ראשונית אבל ממה שהסבירו לי זו רנו לגונה שעברה הסבה חשמלית ואין עדיין פלואנס חשמלית בארץ. טל | 07.10.10 (ל"ת)
20. תשובות ל 13- יש בארץ ניסויים של בטר פלייס בוקר טוב! אם קראת לאחרונה (גם מוזכר בכתבה) היה ניסוי עם הרכב בדרום ובצפון בארץ, מה שאף יצרנית רכב לא עשתה. יש ניסוי בארץ כבר שנה לדעתי יש נהגים שמגויסים עכשיו לטובת הניסוי, היה ראיון עם משה קפלינסקי, המנכ"ל בארץ.. תכנס לאתר של בטר פלייס. אני עוקב אחרי החברה מקרוב ולחלוטין יש פה פעילות מעניינת. רעש | 07.10.10 (ל"ת)
19. הרנו פלואנס עם מנוע הבנזין הנרו פלואנס כשלעצמה היא מכונית שמבשרת על דור חדש אצל רנו מבחינת אמינות ורואים גם בעיצוב שיש כאן עליית מדרגה. יהיה מעניין לראות כתבה שתשווה מבחן נהיגה בין הפלאונס לבין הפלואנס זי. דרור | 06.10.10 (ל"ת)
18. 14 ו15 אתם לא מבינים. תלכו למרכז המבקרים בגליליות שם יסבירו לכם. בעיקרון הטעינה תתבצע בלילה כאשר התחנת פחם עובדת על ריק. לא תהיה שום צריכה מוגברת של פחם. חוץ מזה שיתקינו תחנות סולריות על גוגת הקניונים וכו... חגי | 06.10.10 (ל"ת)
17. פנסיונר בגן עדן אני כפנסיונר יקנה את האוטו הזה לא יזהם את הסביבה אין לי בעיה עם הזמן שהמכונית תיסע כמה שתיסע ושהטענה תיקח כמה זמן שתיקח הכול בכיף מתוך שמירה על הסביבה גם להנות וגם בסופו של דבר אני יזכה בגן עדן על כך שאני שמרתי על הסביבה פנסיונר | 05.10.10 (ל"ת)
15. מי שעוד לא הבין- אגסי מוכר לנו חשמל. כמו שחברות הסלולר מוכרות זמן אויר אין שום הגיון לשלם על החשמל הזה מחיר מופקע כמו שבטר פלייס מתכננת. אגסי הצהיר שק"מ חשמל אצלו יעלה כמו ק"מ בנזין!!!! מי יהיה מוכל לשלם על זה?? ליאור | 05.10.10 (ל"ת)
14. ממש ירוק, ממש נקי... בישראל מייצרים חשמל משרפת פחם, והמכונית של בטר פלייס נטענת ע"י חשמל שייצרו בתהליך מזהם, אנטי ירוק וממש לא נקי או ידידותי לסביבה. מבחינה ירוקה, עדיף רכב בנזין על רכב חשמל שנטען משריפת פחם. זו האמת ומי שטוען אחרת-משקר! שרונה | 05.10.10 (ל"ת)
13. אני רק שאלה איך זה שאת "הניסוי" עם נהגי המוניות עשו דווקא בטוקיו? מה יש להם להסתיר?? לא יכלו לעשות את הניסוי עם עם נהגי המוניות כאן בתל אביב? עם מזגן, פקקים, חום אימים, האצות והאטות פתאומיות? למה? מתכוונים למכור את המכוניות הנ"ל בטוקיו או בתל אביב? לא כדאי שנדע מה המרק שבאמת ניתן להגיע אליו בין טעינה לטעינה? למה הדיווחים על הניסוי בטוקיו לא זרמו באונליין לעיתונים? רהב-תשובות. רחש בחש | 05.10.10 (ל"ת)
12. איזה מהפכה בדיוק? רכבים חשמליים כבר היו קיים הרבה לפני, ראו evalbum ועם טעינה ביתית. גיא | 04.10.10 (ל"ת)
11. בעל פריוס היברידית - אין כל רעידות!!! לא מבין על מה הכתב מדבר."אך ברכבים רבים, במיוחד היברידיים, יש למנגנון תופעת לוואי: רעידה שמורגשת כשמרפים מדוושת התאוצה" אני נוהג בפריוס, לא היו מעולם רעידות. למה להכליל? יאיר | 04.10.10 (ל"ת)
9. הפתרון החשמלי מיושן ומסורבל-הפתרון היעיל והנקי- מנוע מימן!!!!!!!! הפתרון החשמלי מיושן מסורבל וחסר יעילות.בתנאי הארץ יש צורך הכרחי בשימוש במזגן,ענין,שיוביל לטווח נסיעה קטן ביותר. הפתרון היעיל והטוב ביותר לאיכות הסביבה הוא מנוע מימן.משאב זמין ונקי, אבל צריך להוזיל הייצור.הונדה ו-ב.מ.ו בדרך הנכונה ,אך צריך דחוף מעורבות של ממשלות ארה"ב,יפן והאיחוד האירופי, כדי לזרז ולהוזיל את הפתרון המימני. חבל,שאגסי, מבזבז משאבים על טכנולוגיה מיושנת ומסורבלת!!!!!!!!!!! הפתרון המימני אפשרי וזה יקרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אודי חן | 04.10.10 (ל"ת)
8. ל-1 כבר יש עמדות טעינה בהרבה מקומות במרכז, הפופולרי ביותר הוא החניון של הסינמה סיטי בגלילות (לא הייתי בראשון). כל העניין הזה נשמע מבטיח, Viva La Revolución. מה נשמע | 04.10.10 (ל"ת)
7. ל3,הלוואי וצדקת.סוולות זה לא אלקטרוניקה.למרות שמשקעים עשרות מיליארדים במו"פ עדיין אין תוצאות מרשימות,הישגים רק בשוליים. רועי | 04.10.10 (ל"ת)
5. המכונית הזאת מיועדת רק לתפוס נתח שוק בטכנולוגיית הסוללות היום אין שום הצדקה לחשמלית "רגילה" - מוצדק רק לייצר חשמלית עירונית עם נפח פנימי מצומצם. אין מצב שלקוח שנוסע 30 אלף ק"מ בשנה יקנה חשמלית מוגבלת אין לי אפשרות להסתמך על 6 שעות טעינה אם אני צריך להגיע ללקוחות במהלך היום אבל, אגסי הוא אדם חכם ולכן הוא משתלט היום על תשתית הטעינה. בעוד 5 שנים כאשר הסוללות יבשילו וכולם יקנו חשמלית אגסי ימכור לנו חשמל ביוקר פוקוס ליסינג | 04.10.10 (ל"ת)
3. הסוללות יתכווצו הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים תנסו להיזכר בגודל של הפלאפונים והסוללות שלהם לפני עשור. היום הפלאפונים מבצעים פי 10 יותר פעולות וצורכים יותר אנרגיה ואילו הסוללות הולכות ומתכווצות. מדובר במהפכה שישראל חייבת לדחוף על מנת שכל העולם ישתכנע ויפחית את התלות שלו בנפט. זה כבר יגרום לקריסה כלכלית במדינות ערב ולהחלפה של המשטרים שם. | 04.10.10 (ל"ת)
1. מחכה כבר לראות עמדות טעינה ברחובות - זו תחילתה של מהפכה אמיתית אגסי תטעין אותנו באנרגיות נקיות. ארז | 04.10.10 (ל"ת)
מבחן דרכים למכונית החשמלית של רנו
30 תגובות לכתיבת תגובה