אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן דרכים למכונית החשמלית של רנו

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
החיבור לטעינה ?
למה החיבור לטעינה של הרנו פלואנס החשמלית הוא מהצד. ראיתי שיש דגמים שהטעינה היא מהפרונט של הרכב. יש לזה הסבר מכאני ? בכל מקרה אותי מלהיב שאותה רנו פלואנ ס מקבל מנוע חשמלי כעת. הייתי בטוח שהממדים שלה יהיו קצת יותר קטנים כדי להתמודד עם מנוע חשמלי. זה בטחח וואחאד מנוע.
רוני ש. | 14.10.10
26.
אמור להיות חלק מהניסוי
אני אמור במסגרת מקום העבודה להיות חלק מהניסוי. בעיקרון הטעינה של הרנו החשמלית תהיה בבסיס מקום העבודה. בנתיים נתנו לנו לנהוג על הרנו לגונה החשמלית המוסבת וזו הייתה בהחלט חוויה מרוממת. בעיקרון אני גר ממש לא רחוק ממקום העבודה - משהו כמו עשר דקות עד חצי שעה אם יש פקקים. אני חושב שגם האנשים האחרים שנבחרו להשתתף גרים לא רחוק וכנראה שזה חלק מהקרטריונים כרגע. המרחק נסיעה בטח יעלה עם הזמן.
שועל | 14.10.10
24.
טעינה מהירה
הדבר החשוב ביותר שיש לדאוג לו זו טעינה מהירה וזמינה. נהגים שרגילים לתדלק בחמש דקות ולהמשיך לא יוותרו על הנוחיות שלהם למען סיסמאות של איכות סביבה וגם מכונית חשמלית מעוצבת כמו רנו פלאונס או אחרת לא ישקיטו נהג שיתעצבן על המתנה לטעינה. הסוד הוא לאפשר טעינה מהירה וזמינה באמצעות תשתית ובאמצעות טעינה בייתית - כך שלכ נהג יוכל לבחור מתוך כמה אופציות זמינות.
שאול | 10.10.10
23.
התהוות השוק החשמלי
ההבדל הין התהוות שוק הרכב במאה ה-19 לבין מה שמתרחש היום זה ההתקדמות השיווקית וההבנה השיווקית שיש היום בשוק הרכב. למרות שעדיין מדובר בשוק חשמליות פוטנציאלי שכן עוד לא נמכרו ממש רכבים חשמליים, כל יצרניות הרכב נמצאות במירוץ כדי לתפוס נתח מהשוק החדש. ברור לכל היצרניות שמכוניות חשמליות הן העתיד ולמעשה אני די בטוח שהיה להן ברור כבר מזמן שזה יקרה אלא שרק בשנים האחרונות בזכות הדחיפה של בטר פלייס ושל רנו משהו זז והתזוזה הזו עוררה את כל שוק הרכב. אני מניח שבעוד כמה שנים יתחילו לנתח את מה שמתרחש כיום מבחינה שיווקית לטוב ולרע. בנתיים אין יצרנית רכב שלא מכינה חשמלית .
צלי | 10.10.10
22.
העובדה שיש מנוע חשמלי שיכול להזיז מכונית בסדר גודל כזה כבר הישג
אני מניח שעוד יהיו בעיות בדרך אבל העובדה שיש מנוע חשמלי שיכול להזיז לאורך זמן מכונית משפחתית כל כך גדולה כמו הרנו פלואנס זה כבר הישג. רב החשמליות שהוצגו עד היום היו דו מושביות קטנות. דווקא חשמלית משפחתית יכולה להפוך לפופלארית מעצם העובדה שיותר אנשים מחפשים מכוניות משפחתיות.
ליעד | 09.10.10
20.
תשובות ל 13- יש בארץ ניסויים של בטר פלייס
בוקר טוב! אם קראת לאחרונה (גם מוזכר בכתבה) היה ניסוי עם הרכב בדרום ובצפון בארץ, מה שאף יצרנית רכב לא עשתה. יש ניסוי בארץ כבר שנה לדעתי יש נהגים שמגויסים עכשיו לטובת הניסוי, היה ראיון עם משה קפלינסקי, המנכ"ל בארץ.. תכנס לאתר של בטר פלייס. אני עוקב אחרי החברה מקרוב ולחלוטין יש פה פעילות מעניינת.
רעש | 07.10.10
13.
אני רק שאלה
איך זה שאת "הניסוי" עם נהגי המוניות עשו דווקא בטוקיו? מה יש להם להסתיר?? לא יכלו לעשות את הניסוי עם עם נהגי המוניות כאן בתל אביב? עם מזגן, פקקים, חום אימים, האצות והאטות פתאומיות? למה? מתכוונים למכור את המכוניות הנ"ל בטוקיו או בתל אביב? לא כדאי שנדע מה המרק שבאמת ניתן להגיע אליו בין טעינה לטעינה? למה הדיווחים על הניסוי בטוקיו לא זרמו באונליין לעיתונים? רהב-תשובות.
רחש בחש | 05.10.10
9.
הפתרון החשמלי מיושן ומסורבל-הפתרון היעיל והנקי- מנוע מימן!!!!!!!!
הפתרון החשמלי מיושן מסורבל וחסר יעילות.בתנאי הארץ יש צורך הכרחי בשימוש במזגן,ענין,שיוביל לטווח נסיעה קטן ביותר. הפתרון היעיל והטוב ביותר לאיכות הסביבה הוא מנוע מימן.משאב זמין ונקי, אבל צריך להוזיל הייצור.הונדה ו-ב.מ.ו בדרך הנכונה ,אך צריך דחוף מעורבות של ממשלות ארה"ב,יפן והאיחוד האירופי, כדי לזרז ולהוזיל את הפתרון המימני. חבל,שאגסי, מבזבז משאבים על טכנולוגיה מיושנת ומסורבלת!!!!!!!!!!! הפתרון המימני אפשרי וזה יקרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אודי חן | 04.10.10
5.
המכונית הזאת מיועדת רק לתפוס נתח שוק
בטכנולוגיית הסוללות היום אין שום הצדקה לחשמלית "רגילה" - מוצדק רק לייצר חשמלית עירונית עם נפח פנימי מצומצם. אין מצב שלקוח שנוסע 30 אלף ק"מ בשנה יקנה חשמלית מוגבלת אין לי אפשרות להסתמך על 6 שעות טעינה אם אני צריך להגיע ללקוחות במהלך היום אבל, אגסי הוא אדם חכם ולכן הוא משתלט היום על תשתית הטעינה. בעוד 5 שנים כאשר הסוללות יבשילו וכולם יקנו חשמלית אגסי ימכור לנו חשמל ביוקר
פוקוס ליסינג | 04.10.10
3.
הסוללות יתכווצו הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים
תנסו להיזכר בגודל של הפלאפונים והסוללות שלהם לפני עשור. היום הפלאפונים מבצעים פי 10 יותר פעולות וצורכים יותר אנרגיה ואילו הסוללות הולכות ומתכווצות. מדובר במהפכה שישראל חייבת לדחוף על מנת שכל העולם ישתכנע ויפחית את התלות שלו בנפט. זה כבר יגרום לקריסה כלכלית במדינות ערב ולהחלפה של המשטרים שם.
 | 04.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת