33. על מרצדס ופורד. הסמל של מרצדס מסמל את הכוונה המקורית של מייסדה, לייצר מנועים ליבשה, לים ולאוויר - שלוש זרועות לכוכב, אחת למעלה ושניים לצדדים. FORD = Fix or repair daily אלמוג | 10.10.10 (ל"ת)
31. אחלה כתבה. והערה ל- 11 הפאתט - מדובר בכתבה על הסמלים (בלבד) ולא על מנועים, צא מסרט הקיפוח שלך. רום כרמל | 09.10.10 (ל"ת)
30. מתחיל להיות ממש מעניין מה סיפור הפאררי?ההמשך.... ואיזה ניק דפקת לך חזיר יבלות מהרצליה . בחיי אתם מצחיקים אותי לפעמים מוות. הילדה | 08.10.10 (ל"ת)
28. פולקסווגן הסמל של פולקסווגן מבוסס על האותיות V ו-W המעוצבות ביחד בצורה שנראית כמו חיצים המצביעים מטה, ואמור לסמל את החלונות הנופלים ברכבי החברה. | 07.10.10 (ל"ת)
26. ל- 23: אתה צודק כמובן. אבל גם 14!!! ראשי התיבות הנכונים הם כמו שציינת, אבל בארה"ב של שנות השמונים מצאו את "הפירוש הנכון" והוא כמו בתגובה מס' 14. אם תחשוב כמה מכוניות פיאט ראית בכל הסרטים האמריקאיים ביחד, תבין שהמכונית הזו נכשלה באופן חרוץ מעבר לים. הסיבה היא קלקולים תכופים, מה שהוליד את ראשי התיבות המצחיקים הללו. "טוני" הוא שם איטלקי נפוץ ("אנטוניו"), ולכן המוסכניק האיטלקי שנכשל בתיקון התוצרת הלאומית שלו היה למשל ולשנינה. טוני, הוא אגב - כנראה - ע"ש טוני ואנג'לה, (עוזר הבית של אשת הקריירה שגידל כהורה יחיד בת יפיפיה) מהסדרה המצחיקה מהאייטיז. סתם, מידע אישי. עצבן לאללה | 05.10.10 (ל"ת)
25. הסמל של "סאאב" היה גם מטוס הסמל נראה בערך כך: __(O)===(O)===(O)____ הוא מייצג את ההיטל של מטוס (בוכנה כמובן) שמכוון היישר אל המתבונן, כשגוף המטוס הוא העיגול האמצעי, ושני הפרופלורים בצד הם המנועים שמורכבים על הכנפיים. סאאב היה מפעל מטוסים. בשנות ה- 60-80 הוא ייצר מספר מטוסי קרב מרשימים: סאאב 35 "דראקן" וסאאב 37 "וויגן". ה"וויגן" היה מועמד (תיאורטי) להיות קנדידט של ה- 16F ושל ה"לביא" וגם של ה- מיג 23. חיה"א השוודי הצטייד בו והוא טס עד היום. למרבה הצער, תעשיית הרכב של סאאב היתה קצת פחות מוצלחת, וה"אחות" משבדיה - וולוו עקפה אותה בעליה, למרות שסאאב תמיד היתה יותר מתקדמת ממנה, והנדסת האנוש במכוניות שלה כבר משנות ה- 60-70, היתה מתחום התעופה. כשסאאב התמזגה עם "סקאניה" מהמשאיות, הסמל של השותפה החדשה, מן דרקון יורק אש) "קבר" את הסמל העתיק והמרשים הזה. סתם, מידע אישי. עצבן לאללה | 05.10.10 (ל"ת)
20. לגבי במוו יש לכם טעות!!!!!! ראיתי בערוץ 8 על תעשיות על והייתה תוכנית על במוו והסמל נלקח מהדגל של המירוצים חזיר יבלות | 05.10.10 (ל"ת)
17. ב.מ.וו למרות שגם אני תומך בכך שהסמל שלהם לא נובע מהיותם יצרני מנועי מטוסים באתר הרשמי שלהם הם טוענים בדיוק כך The famous white and blue symbol of BMW stems from the company's origins as aeroplane engine manufacturers. רק הצבע הוא בגלל הדגל הבווארי http://www.bmweducation.co.uk/coFacts/view.asp?docID=53 ערן | 05.10.10 (ל"ת)
16. אלפא רומיאו כולל מוטיבים של סמל העיר בה החלה החברה את פעילותה עם מטיבים לחומות ירושלים שי | 05.10.10 (ל"ת)
12. שמות מכוניות למתעניינים: לגבי BMW ראשי תיבות של באיירשה מוטוראן ורקה. משמעות הסמל- פרופלור על רקע כחול לבן של השמיים, כי בעבר החברה ייצרה גם מנועי מטוסים. פולקסווגאן = המשמעות - מכונית העם. נולדה בתקופת המשטר הנאצי כדי לאפשר רכישת מכונית לכל פועל והתחילו בייצור החיפושית שהיתה זולה יחסית. פיג'ו =הוקמה ע"ש הממציא ארמנד פיג'ו ב-1889 בשנות ה-30 החברה הוציאה סדרות בנות 3 ספרות שהסיפרה האמצעית תמיד -0 עד היום.... איסוזו = המשמעות - מקדש 50 הפעמונים החברה נוסדה ב -49 מתוך מספנה ביפן אלפא רומיאו = ראשי תיבות של " אנונימה לומברדה פאבריקה אוטומובילי " נוסדה במילאנו איטלה היא נרכשה על ידי רומיאו ומכאן שמה אלפא רומיאו ג'יפ = מראשי תיבות באנגלית GENERAL PURPUSE כינוי שדבק בג'יפים של מלחמת העולם השנייה , אחרים סבורים שהשם לקוח מהכלבלב של פופאי שהיה מטפס ומגיע לכל מקום ותודה לכתב התחבורה גיל מלמד שפירסם כתבה ארוכה בנושא בעיתון "סופ שבוע " מס ' 68 לפני כ -10 שנים והפרטים הנ"ל נלקחו מכתבתו. שלום | 05.10.10 (ל"ת)
11. ולא מספרים על מיעורבות המוסלמים בלהמציא מירצדס שהיה מיפורסם שמוחמד ראסול אללה (نتن الجوارب ) שגנבו מימנו את ההמצאה של החלק החשוב למנוע של מירצדס זה לא מספרים לנו זה . באשיר באשיר | 04.10.10 (ל"ת)
10. הסיפור של הBMW הוא הכי היגיוני . כי גם ראשי התיבות מיצגת העוצמה של יצור הרכב הבווארית Bayrieche Motor Wagen שאדי | 04.10.10 (ל"ת)
8. סוסיתא (על שמו של ההר) נבחר בתחרות שמות כלל ארצית, שהזוכה בה קיבל פרס של 500 לירות. גם דגמי הרכב האחרים שיוצרו על ידי חברת "אוטוקרס" נקראו על שמות הרים בישראל. BIG | 04.10.10 (ל"ת)
7. הערה בנוגע לסמל של פרארי הסמל של פרארי היה סמלו של מפקד חיל האויר האיטלקי במלחמת העולם הראשונה. תנוחתו - סוס העומד על רגליים אחוריות (רמפנטה) מעידה על חיות ויכולת. המהנדס 'שהמציא' את פרארי עבד במפעלים של פיאט ופוטר. מכאן הדרך למכונית החדשנית היתה מייגעת אך משתלמת... מפקד חיל האויר האיטלקי היה נערץ על המהנדס הממציא ולכן בחר בסמל שבחר.. זו כמובן רק תמצית של אחד הסיפורים המרתקים בתולדות מכוניות היוקרה.. אם תרימו את הכפפה בטוח שמישהו בדוברות של פרארי (או כל איטלקי אחר שמתעניין במכוניות) יהיה מוכן לספר לכם את הסיפור המלא סתם אחד | 04.10.10 (ל"ת)
הסיפורים מאחורי הסמלים המפורסמים של המכוניות
33 תגובות לכתיבת תגובה