1. אולי לפני זה יושלם הקו לאילת אשר בלי ספק יביא יותר תועלת כלכלית מאשר הקו לירושלים (אשר מעבר לעובדה שיחבר את הבירה עם מרכז העסקים של ישראל - תל אביב, אין בו שום בשורה כלכלית. לעומת זאת בהשקעה של 10% בלבד מעלות הפרויקט לירושלים, ניתן סוף סןף להקים לאחר 60 שנה קו רכבת לאילת אשר יהיה בשימוש הרבה יותר מסיבי ולו רק בגלל תנועת רכבות מסע אשר יחסכו את כל המשאיות המובילות פוספטים, מכוניות ושאר סחורות מאילת ואליה. כמובן שגם נוסעים יהנו מהקו ולא יהיו תלויים באוטובוסים/מוניות/מטוסים וכו'. אני ממש מקווה שעוד לפני חגיגות 100 שנה לישראל תוכנית זאת תוגשם. ריאלית אני לא מאמין, אבל ממש מקווה שאתבדה. דני | 06.10.10 (ל"ת)
כץ: לפתוח הרכבת בין ירושלים לתל אביב כבר ב-2015
1 תגובות לכתיבת תגובה