אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"נתב"ג מוביל באיחורים בהמראות"

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
סיבות עיקריות לאיחורים
1. "חלונות הזמן " שמתקבלים מיורו קונטרול בזמן אמת גוררים עיכובים לחברות התעופה 2. חברות התעופה ממתינות עם נוסעים בקבינה לאישור תזוזה מהמגדל 3 .מסלול בודד שפועל בנתב"ג 4.נוסעים חוצפנים שמתעכבים בדיוטי פרי רעיון גדול שהציע מס' 10 - חסימת רכישה בזמן בורדינג !!!!
דני | 08.10.10
11.
בדיוק הפוך
תשובה ל2. בתור אחד שעובד שם, הבעיה היא ממש לא בחברות התעופה אלא אך ורק בנתב"ג. מי שמאשר למטוס לדחוף הוא מגדל הפיקוח. אף מטוס לא יכול להידחף ללא אישור של מגדל הפיקוח. הבעיה היא שעד עכשיו מגדל הפיקוח הרשה לעצמו לתת למטוסים להידחף עד הזמן שמותר להם להמריא, מה שכמובן גרם לאיחור בזמן ההמראה המותר. חברות התעופה ממש לא קשורות לאיחורים הנ"ל
איל | 07.10.10
10.
יש לי שיטה מושלמת - מר קנדל כנס בבקשה
מכיוון שבשביל לקנות בדיוטי פרי צריך להציג Boarding pass כל שצריך לעשות הוא לחסום במחשב את האפשרות לבצע רכישה חצי שעה לפני הטיסה (או 10 דקות לפני ה Boarding) ככה הנוסעים ידעו להגיע לGate בזמן הכי ברור לכל מי שטס הרבה שהסיבה העיקרית לאיחורים בהמראות היא הישראלים שנתקעים בדיוטי-פרי עם עגלה עמוסה בוויסקי וסיגריות ומעכבים מטוס שלם !!!!!!!!!!!
נוסע מתמיד | 07.10.10
9.
הפקחים לא עובדים נכון עם הדבר הנקרא "סלוט" ולכן החריגות
בכל העולם יש סלוטים וכולם מתייחסים לזמני ההמראה. בבן גוריון החליט מישהו שהסלוט יתייחס לזמן עזיבת נקודת החנייה. למה? כי בישראל יודעים הכל הכי טוב. זו גם הסיבה למצבנו בבטיחות העולמית ולהורדת הדירוג של ישראל. החיבור של זמני הסלוט לתחילת התזוזה מביאה לסטייה קבועה של כ 20 דקות בזמני ההמראה- סטיה בין מה שמוכתב ע"י בקרת התנועה האירופאית למה שמבוצע בפועל. אז עכשיו הגאונים החליטו להגדיר זמני תחילת תזוזה חדשים ועוד פעם מתעלמים מהסלוט האמיתי -להמראה-שמוכתב ע"י האירופאים. נמשיך ככה ונתב"ג ימשיך לקבל נזיפות. העיקר האגו והנפיחות הטבעית
קברניט בחב תעופה | 07.10.10
8.
נמל תעופה שני בנגב
בעוד כמה שנים נתבג יהיה מלא טיסות רבות לא יוכלו לנחות לכן יש להקים נמל תעופה שני בנגב ולבטל את טיסות הלילה בנתבג הטיסות בנגב יצאו גם בלילה תסלל מסילה מהירה עד הנמת בנגב וכן יסלל כביש מהיר כמו כן יהיו טיסות פנים מכל רחבי הארץ לנמת שבנגב וכך יהיה חיבור לנמת לתושבי הצפון והמרכז
יוסי | 07.10.10
6.
למספר 4
כאדם שעובד בנתב"ג במשך מספר שנים אני אחלוק עליך לחלוטין לגבי המיזוג.. פעמים רבות במהלך הקיץ אני מוצא עצמי לובש ז'קט במהלך העבודה מרוב קור.. בחורף אגב, אני לא טורח ללבוש את אותו הז'קט מפאת החום.. כנראה שאתה כמו רוב עם ישראל רגיל ואוהב להתלונן אז הנה.. גם עלי אתה יכול להתלונן עכשיו..
שמוליק | 07.10.10
4.
המיזוג בנתב''ג 2000 , או בשמו האחר טרמינל שלוש
מאז שנחנך טרמינל שלוש, המיזוג פשוט איינו מורגש. כאחד שמשתמש בשדה לעיתים תכופות אני סובל מכך כל הזמן!!! ארצינו ארץ חמה היא, אבל הנוסעים טסים למדינות קרות וחייבים להיות לבושים בהתאם. ולכן אבקש מהנהלת השדה להביא זאת בחשבון כפי שנעשה ברוב מדינות העולם החמות;
אורן | 07.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת