27. 110 קמ"ש באוטוסטרדה זו מהירות סבירה בהחלט 110 קמ"ש באוטוסטרדה זו מהירות סבירה, נשאר רק לאשר מהירות זו גם בכביש החוף(חיפה ת"א ) לא ברור לי מדוע לא אושרה מלכתחילה. יואב | 16.10.10 (ל"ת)
25. משאיות לנסוע יש לחייב ממש בחוק ולאקוף את החוק כך שמשאיות מכל סוג יחויבו לנסוע בצד ימין של הכביש ללא אפשרת לעבור לנתיב האמצעי !בכבישים בעלי 3 מסלולים ויבוא הסדר בכבישים. וכך גם תיפסק חוסר הודאות האין סופית במפגש מכונית פרטית משאית לאורך כל ציר הנסיעה ביחוד בכביש 6 הרעון לקוח מנסיעה בכבישים באירופה . טומי | 11.10.10 (ל"ת)
24. אחיזת עיניים ועבודה על הטפשים שביננו.. הרי עד עתה היה מותר בהסכמה שבשתיקה לנסוע עד 115 במקום שיש שלט הגבלה ל-90 קמ"ש. כי זו הייתה המדיניות. אותו עיקרון היה גם בכביש 6 או בדרך עירונית נסעתם 80 במקום 70 המשטרה הייתה נדיבה. אלא שהפעם מאחזים את עיננו ומנסים להסיט את תשומת לבנו מהפרוייקט הכי מאיים וזה פריסת עשרות ואף מאות מצלמות מדוויקות שהולכות להגדיל את קופתהמדינה במיליארד שקל לפחות כל שנה ולהוריד מהכביש אלפי נהגים עתירי נקודות. אז מה קיבלנו עתה? היתר לנסוע 100 במקום 90 ואם נחרו ב-10 וניסה 110 נקבל קנס ונקודות. מי שלא מבין חשבון פשוא אז גם בשוק המוכרים עובדים עליו. יצחק קצין - מתווך | 10.10.10 (ל"ת)
21. המהירות והשילוט הגבלות המהירות בארץ הן מזמן רלבנטיות רק לצרכים ולדיונים משפטיים. 80% מהנוהגים במילא לא יודעים ולא זוכרים את החוקים והתקנות. פשוט לוחצים על דוושת התאוצה ומסתכלים רק קדימה, מראות הצד הינן ממילא "סרח עודף" ששכח היצרן להוריד..... צודק לחלוטין העו"ד מתגובה 19: השילוט בארץ מתאים לכל היותר למהירויות של 30 קמ"ש וגם זה רק בתנאי תאורת יום. pf480 | 10.10.10 (ל"ת)
19. החלטה שהיא אחיזת עיניים ההחלטה אשר התפרסמה בכתבה היא אחיזת עיניים. כל אדם יודע שכיום בכבישים הבינעירוניים לא נוהגים במהירותשל 90-100 קמ"ש והמהירות הממוצעת היא 120 קמ"ש. במיוחד במכוניות החדשות המאיצות בקלות רבה . בכביש מספר 1 איש לא נוהג במהירות של 100 קמ"ש . בכביש מספר 6 המהירות גדולה פי כמה ושם מכוניות מאיצות במהירות של 140 קמ"ש ומעלה. וכביש 6 עובר לאורכה של מדינת ישראל. בקטעים מסוימים של האיילון ובשעות מסויימות במיוחד בלילות המכוניות מאיצות שם במהירויות גבוהות מאד. בכביש המוביל אל אשקלון , מהירות הנסיעה גבוהה מאד. כך גם בכביש לבאר שבע. בכבוש הרוחב 433 החדש מהירות הנסיעה גבוהה מאד ביום ובלילה. וכך עוד ועוד ועוד. יחד עם זאת , רמת הבהירות של שילוט הדרכים איננה עונה על מהירות הנסיעה . דומה כי משרד התחבורה מקמץ בשילוט ואת השלטים מציבים בסמוך ממש לפניות או ליציאות מדרכים ראשיות כך שעקב מהירות הנסיעה מאבדים הנהגים את דרכם ודי באיבוד ראייה של שלט אחד כדי לאבד את היציאה מדרך ראשית וכו'. בארצות חו"ל בדרכים ראשיות , השילוט חוזר על עצמו לאורך מספק ק"מ כדי שנהג אשר איבד את השלט במבט הראשון יחזור ויראה אותו במבט השני או השלישי . בישראל לא מתחשבים במהירות הנסיעה ולא בנהגים. גודל האותיות בשלט איננו מתאים מבחינה אופטית למהירות הנסיעה ואיננו עומד בתנאי נוסחת הדרך של מהירות ומרחק ראייה ברור . התוצאה הרת אסון. עקב אותיות קטנות מידי קטן מרחק הראייה אבל עקב מהירות הנסיעה הרכב המגיע במהירות גבוהה אל המרחק האופטימלי לראיית השלט , חולף על פניו ללא יכולת לעצור או לפנות . השלטים אינם עומדים בתקן הישראלי ומשרד התחבורה ממשיך בדרכו השגויה. ככל הנראה את שילוט הדרכים מוצאים לקבלנים ואלה רואים רק את הרווח ולא את הבטיחות בדרכים. ולשם הגברת הרווח כידוע מגדילים את החיסכון בעלויות הייצור . שלט מאיר עיניים באותיות גדולות עולה יותר משלט במימדיו כיום. הצבתם שך משפר שלטי דרך החוזרים על עצמם לאורך מספר ק"מ עולה יותר מהצבתו של שלט בודד בסמוך לפנייה. כיתוב מילים אשר אינן מובנות לכל בשלטי הדרך מטעה את הנהגים . מסקנה : שילוט הדרכים במדינת ישראל נעשה כדי לצאת ידי חובה ולא כדי להנחות את הנוהגים ולאפשר להם נסיעה בטוחה ורגועה. תוצאתה של מסקנה זו הרת אסון והיא רובצת לפתחו של שר התחבורה. עו"ד נפתלי גור אריה | 10.10.10 (ל"ת)
18. זה היה טוב, לו הנוהגים לא היו ישראלים...שכן 110 אצל ישראלי = 130! אצל גרמני 110= 110 בדיוק ולא קמ"ש אחד מעל המותר. מי שהיה בגרמניה, יודע שברגע שהם יוצאים מהאוטובאן, גם לאחר נהיגה של 200 קמ"ש, הם יורדים בדיוק נמרץ למהירות המצויינת בתמרור, גם אם זה 40 קמ"ש. כאן בישראל, על מנת להפסיק עם התאונות האיומות הללו, הגרועות מפיגועים, צריך להוריד את המהירות המקסימלית ל 70 קמ"ש... עמנואל | 10.10.10 (ל"ת)
16. לא ברור לי מה הכוונה יעלה? לפי החוק מה שמסתבר שאף אחד לא יודע פה מותר 110 פשוט יש הגבלות בכל הכבישים בארץ. וכבר דיברו על זה שבגלל זה יש בכל כניסה לכביש מהיר שלט עם מהירות. אז לפני שכולם מדברים או מברכים שידעו את החוקים, ומה שנאמר זה לעלות או להסיר את ההגבלה מהנדס | 10.10.10 (ל"ת)
15. כץ תהיה גבר,אתה יודע שאפשר לעלות עוד ל- 130 קמ"ש בכביש 1 ו 4. לא בושה להגיד טעיתי בהערכה או לא הערכנו נכון. ירמי | 10.10.10 (ל"ת)
14. כל הכבוד על היוזמה.הרי המהירות לא הורגת ההישתוללות היא זו שהורגת.הבנתם חברה שלומי | 10.10.10 (ל"ת)
11. רק לבלבל את כולם! צריך להיות פשוט: 1. דרך מהירה - 130. 2. דרך בין עירונית - 110. 3. דרך עירונית ראשית - 70. 4. דרך עירונית - 60. פשוט וקל, מבלי לסבך את האוכלוסיה. | 10.10.10 (ל"ת)
10. בינינו.... מי אי פעם נסע בדרך בדיוק עד למהירות המותרת ולא טעה בקריאת התמרור המורה עליה? צריכים אנשים שנוהגים כדי לקבוע מהירויות סבירות בכל כביש וכביש קחו 50 נהגים שיעשו ביקורות בכבישי הארץ אולי זה יהיה פתרון נחמד כי צילום ממעוף הנשר לא מלמד אותנו על החוויות שבנהיגה אלא רק מדגם של צפיפות ועוד כמה דברים שקשורים לפיזיקה כמו מהירות סיבוב מקסימלית בכדי לא להחליק ... תומר המציאותי | 10.10.10 (ל"ת)
7. אההה אבל חשבתי שמהירות הורגת! כנראה שמהירות בעיקר מכניסה לכם כסף אם אתם מעלים את המהירות המותרת ככה... ג'ק | 10.10.10 (ל"ת)
5. צריך לקנוס גם נהגים איטיים ואף לשלוח אותם למבחני כשירות לנהיגה. הנהגים האיטיים יוצרים סכנות אמיתיות על הכביש. במקרים רבים מדובר בקשישים שכבר לא רואים או באנשים שעסוקים בלקרוא עיתון או לדבר בסלולרי. המציאותי | 10.10.10 (ל"ת)
2. הלוליה! גם באיילון צריך 110 מן הסתם 90 זה מנותק מהמציאות, להעלות ל100 לא מספיק, צריך 110 גם באיילון, וגם בכביש 4 גם צפונית לראשון עד מחלף מורשה, באזור בני ברק (קוקה קולה) צריך לבטל את כל ה"טרמפיאדות" להעביר אותם לכביש פנימי, וגם את הכניסות והיצאות לתוך העיר כאילו זה אמצע העיר, זה יוצר עומסי תנועה כבדים תמיד המהירות שם גם באמצע הלילה יורדת. אדיר | 10.10.10 (ל"ת)
1. העיקר שההכנסה הכוללת מקנסות לא תיפגע... מה ההיגיון להוריד את המהירות בדרך נמיר מ 80 ל 70? | 10.10.10 (ל"ת)
בקרוב: המהירות המותרת בכבישי ישראל תועלה
27 תגובות לכתיבת תגובה