18. רכבות רבותי רכבות מדינה צריכה להסתכל בגדול מהקטן היום יש להרבה מעוד משפחות שתי מכוניות . צריך לחפש כל דרך להקטין את כמות המכוניות למשפחה לאחת ע"י תמריצים של מיסים מצד אחד ולאפשר גישה לעבודה בתחבורה ציבורית מצד שני. כיום משפחה ממוצעת משלמת על הוצאות תחבורה הרבה מעוד כסף והבהרבה מעוד מקרים זה גם לא מערכת יעילה . היכן שניתן צריך לאפשר פתרונות יצירתים כדי להקטין את העומס על הכבישים . לראות פחות מכוניות שנוסעות עם נוסע אחד ליצר תמריך לחברות לחבר בין מספר עובדים להסעות לא חסר פתרונות פשוטים צריך פשוט לגרום לחברות ולעובדים לדעת שכדי להם ליעל את התחבורה הם ישלמו פחות מיסים וכולם ירוויחו חיים | 18.10.10 (ל"ת)
16. רזרבת המטבע הזר של ישראל לישראל יש רזרבה של 65 מיליארד דולר שזה 240 מילירד שקל. אתם יודעים מה מדינת ישראל יכולה לבנות ולפתח בארצנו - לבנות גן עדן. להשקיע בחינוך ולנעלות שכר המורים שישתכרו כמו מהנדס בחברת חשמל. דבר שימשוך מורים ברמה ואז החינוך יעלה. לפתח את התשתיות בכבישים, באנרגיה, ובתקשורת. המדינה תהיה אחרת. אין יהודי עשיר שלא ירצה להשתקע בישראל. אל תחשבו שאין למדינה כסף, יש הרבה כפי שצינתי אלא שהמדינה מתנהגת כמו זקנה שאוגרת כסף ורכוש לעת זקנה. זו מחלה של זקנים. או להחליף את הדיסקט לראשי המדינה או להחליף אותם בעצמם.. יצחק קצין - מתווך | 14.10.10 (ל"ת)
15. מי שיכול שירוץ ליקנות נחלה במושבי חוף הכרמל ב5.5-6.5 בעין אילה גבע כרמל צרופה יעשה את עיסקת חייו רוצו מהר ותקנו לפני שייגמר אגב בית בהרחבה עולה ביישובים הנל 3-3.5 מליון גם עדיין זול אני גרתי בתא וקניתי באחד המושבים בית במחיר דירה שמכרתי שווה לנסוע עוד 25 דקות לפני שיפוץ הכבישים ולגור בגן עדן | 14.10.10 (ל"ת)
14. הרכבת לכרמיאל מההתחלה תוכננה להיות רכבת רגילה רכבת כבדה=רכבת רגילה. התכנון ההתחלתי היה לבנות רכבת רגילה לכרמיאל, ההצעה לבנות רכבת קלה היתה נסיון מאוחר יותר של האוצר למנוע בעתיד נסיונות להאריך את הקו עד לקרית שמונה. והשימוש במונח רכבת כבדה נועד ליצור דעה שלילית נגד בניית רכבת רגילה לחלוטין. נועם | 14.10.10 (ל"ת)
13. אם היו משאירים את כביש 531 אצל שפיר אפשר היה לנסוע בו תוך שנה אבל המדינה מפחדת מההפרטות של עצמה והחליטה להעביר אותו לחברה הלאומית. חבל! שפיר הייתה יכולה לסגור את הפינה הזאת ועכשיו זה סתם מתעכב דניאל | 13.10.10 (ל"ת)
12. קו רכבת עכו כרמיאל שאלה:האם הרכבת תעלה מעכו לכרמיאל בזמן סביר? מתייחס לקו תל-אביב ירושלים.מישהוא אמר לי שגם אחרי העבודה שיעשו בקו הזה עדיין יקח יותר מידי זמן לעלות לבירה. עומר | 13.10.10 (ל"ת)
8. לא תמיד הבעיה היא חוסר בתקציב לפעמים יש התנגדויות של תושבים שמוציאים את המיץ מפרויקטים חשובים. תראו למשל את כביש 531, כמה זמן רוצים כבר לסלול אותו ובגלל התנגדויות זה נסחב ונסחב. יוסי | 13.10.10 (ל"ת)
6. מה עם הפריפריה הקרובה? מה עם כביש 9 המחבר את כביש החוף עם כבישים 2 ו-4 לכביש 6 מדרום לחדרה? עמית | 13.10.10 (ל"ת)
5. רכבת לכרמיאל יסיימו לבנות אותה כשיוקם האיצטדיון החדש בחיפה - כלומר בעשור הבא (אולי) צפוני | 13.10.10 (ל"ת)
4. אם כבר מחברים את בית שאן לרכבת אז למה לא להגיע גם לטבריה? זה יחסוך המון פקקים מהכנרת למרכז ולהפך בימי הקיץ והחגים, גם ההורים של הצעירים שהולכים "להזרק" על הכנרת יוכלו להיות יותר שקטים. beetle | 13.10.10 (ל"ת)
3. ככה דואגים לטייקונים,הם בונים בזול בחורים בפריפריה ומוכרים לכם ביוקר בעזרת שיווק של הממשלה שלא מפסיקה לספר לכם מעשיות ונפלאות על העתיד לבוא. מה שבטוח חברות הבניה יעשו המון כסף על הפראיירים התורנים שקונים וילה "בזול" רק 1.5M בכפר חרטטנק. לא לשכוח לשים ביבי בבחירות הבאות | 13.10.10 (ל"ת)
2. אין דבר כזה "מחלף יגור", יש צומת יגור, והיא פקוקה עד מאוד. מומלץ למומחי התחבורה ליסוע פעם אחת ברכבת מעכו לתל אביב- שעתיים וחצי מינימום. חלמון | 13.10.10 (ל"ת)
1. כל מדינת ישראל היא פריפריה של העולם הנאור . . . אני מתפלא שקיבלו את מדינת ישראל למדינות המפותחות !? המדינה היא פרובינציה עם שוק קטן וזנית בקונטקסט הגלובלי. כל הדרכים מובילות לרומא | 13.10.10 (ל"ת)
הבשורה על פי מעצ: התוכנית המלאה של החברה הלאומית לדרכים לשנים 2011–2015
18 תגובות לכתיבת תגובה