אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עצרו את הקול: כך לא הפכנו למעצמת שיחות קוליות ברשת

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לגבי fring
אני חושב שהסכסוך שלהם עם סקייפ פגע בהם משמעותית... לסקייפ יש יתרון גדול של כמות המשתמשים הקיימים שלהם. כל מי שאני מכיר משתמש בסקייפ (כלומר, מאלו שמשתמשים בשירות VoIP כלשהו), מה שמונע ממני אפקטיבית לעבור לכל שירות שלא יודע לתקשר עם סקייפ. הייתי מנסה בשמחה את fring, אבל פשוט אין לי עם מי לדבר שם...
נדב | 16.10.10
2.
האשם העיקרי: הרגולטור, קרי משרד התקשורת
פתיחת שוק השיחות הפנים ארציות והבינלאומיות לתחרות חופשית במינימום תנאי סף היתה מקפיצה את הטכנולוגיה הישראלית מדרגה ועוזרת מאוד לצרכן הפרטי והעסקי כאחת לקבל שירותי טלפוניה משופרים בעלויות מינימליות. כשדורשים מחברה קטנה כמו אקספון עשרה מיליון ש"ח ערבות בנקאית כדי לקבל רשיון למפעיל פנים ארצי, ברור שלא טובת הצרכן לנגד עיני פקידי משרד התקשורת..
asterjet | 16.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת