אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מכונית לכל פורש: עליית שווי השימוש בליסינג מחממת את שוק המשומשות

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

48.
הולך להיות הרבה יותר מעניין על הכביש
ברגע שאנשים ידבקו פחות לליסינג הם יפיסקו גם להתפשר על הטעם האישי והתוצאה תראה דגמים יותר מעניינים על הכביש. יש כל כך הרבה אפשרויות גם יד שנייה וגם חדשות שלא נכללות בליסינג וזו ההזדמנות לראות את האור ולהפסיק להתפשר על טעם אישי ברכב. אנשים מבלים שעות מידי יום בנסיעה ואיכשהו נכנעים לליסינג בלי לחשוב מה הם באמת רוצים. בתור מי שקונה בדרך כלל יד שנייה ומעדיף להתפשר על מכונית פחות דנדשה כדי לקבל את מה שאני רוצה אני יכול להמליץ מהרשימה שבכתה על הרנו מגאן משנת 2007 (שמרה היטב על הערך שלה) ועל הסיטרואן C4 למרות שגם החדשה מאד מפתה למען האמת.
האחד | 31.10.10
47.
הליסינג רק מגביל
בתור חובב רכב אני רק שמח שכוחו של הליסינג יורד משום שבהרבה מקרים חברות הליסינג מכתיבות את מה שנוסע אצלנו על הכביש ולרב אלו משפחתיות עם מנוע ממוצע ודי משעמם בלי מבחר. כפי שהכתבה מראה יש המון אופציות הרבה יותר מעניינות ומעבר לכך אני מניח שחוסר האטרקטביות של הליסינג תאפשר לאנשים לבחור אופציות יותר מיוחדות כמו למשל רנו פלואנס בנפח מנוע 2 שבליסינג לא תראו. הרבה אנשים ימצאו מנועים יותר גדולים ועם יותר כח מחוץ לליסינג וברב המקרים המחיר ישתלם.
נעים | 31.10.10
46.
רק משומשות
אני יכול להרשות לעצמי מכונית חדשה אבל במשך שנים דואג לקנות מכוניות יד שנייה וחוסך בכך אלפי שקלים. זה דורש קצת מעקב אבל יש מציאות. רנו מגאן אחת המכוניות שהצלחתי לאתר יד שניה עם קילומטראז' כל כך נמוך עד שחשדתי שהבעלים מנסה לעבוד עליי. בדיקה מקיפה הראתה שזו במאת מציאה. בקיצור ממליץ לכם לחפש ולא להתפשר.
ס.ט | 29.10.10
45.
כבר לא משתלם
למרות לבטים רבים בשנה האחרונה החלטנו לוותר על האופציה של הליסינג אבל בעיקר בגלל ההיצע של מנוע 1.6. קניתי בסופו של דבר את הרנו פלואנס 2 ולא מצטער לרגע. זה לא רק המס כמו העובדה שציי הרכב מגבילים אותך למה שהם רוצים שתסע עליו וזה אומר מנוע ממוצע. ויש הבדל עצום בין 1.6 ל-2 .
פיני | 23.10.10
43.
לחשוב מחוץ לקופסא - ידני, דיזל, ואן קטנטן
אלף שש מאות אוטומט עם בגז' רחוק מלהיות הפתרון המושלם וכמעט מכריח לקנות מליסינג. מי שלא עומד בפקקים ולא מפחד מידני ירוויח בענק - קניה זולה, דלק זול, אמינות ובטיחות. מי שנוסע רחוק ירוויח מדיזל בלי הקנס על אוטו חדש. מי שיש לו שלושה ילדים יעדיף מיני-מיני ואן וכן הלאה. אני קניתי סניק 2005 ב 50 אלף לפני שנתיים והאוטו נפלא. מכיוון שהוא לא קורא טוקבקים אז הוא גם עם אפס תקלות. לשימושים של משפחתי הוא טוב יותר ממזדה 5. צאו מהקופסא- מישהו עושה עליכם קופה יפה שם.
יד הנפץ | 21.10.10
41.
ל 39
אין דבר כזה הטבת מס על ליסינג כמו שאין דבר כזה הטבת מס על משכורת. אני מקבל משכורת ומשלם עליה מס בשיעור שנקבע, חלק מהמשכורת מגיע בצורת רכב וגם עליו שילמתי מס כפי שנקבע. ואז האוצר החליט להעלות את המס הזה. למה? כי אני איש הי טק וקל להעלות מיסים לאנשי הי טק. החרדים יהפכו את המדינה ויפילו את הממשלה אם יפגעו בהם. לאנשי הקבע יש לוביסט שהוא במקרה מספר 2 בממשלה (בגלל זה המס על הליסינג שהם משלמים הרבה יותר נמוך) והוא חוסם כל נסיון לפגוע באנשי הקבע. אפילו הסטודנטים הראו שהם יודעים לשבות ולפוצץ את המשרד של הרקטור אם נוגעים להם בציונים. אז נכנסים בהי טק, קובעים שרירותית שרכב ליסינג שוה כפול ממה שהוא היה שוה עד היום, ואנחנו משלמים. אנחנו לא מאוגדים, אנחנו רגילים שהמעסיק שלנו דופק אותנו אז שגם הממשלה תדפוק קצת. ובעוד כמה שנים לא יהיה הי טק בישראל. אבל זו תהיה כבר בעיה של מישהו אחר.
י | 19.10.10
40.
כתבה לעשירים? רוב האנשים יקנו רכב 2004 ומטה, למה הכתבה מדברת על רכבים 2007 ומעלה בלבד?
ולכל הדבילים שמרוויחים 4000 ש"ח או מקבלים אבטלה וחושבים שהם מממנים לי את הליסינג אז הבדיחה היא עליכם ועל הטמטום שלכם. הליסינג עולה לי (ולרוב האנשים) 3000 ש"ח בנטו (כן בנטו, לא רק בברוטו). זה אותו מחיר של לקנות רכב חדש (108 אלף פזור על 3 שנים רק בלי להישאר עם רכב ביד אחרי 3 שנים). ולא, הכמה מאות שקלים שאתם משלמים מס הכנסה בחודש לא מממן את הליסינג שלנו. הכמה אלפי שקלים שאנחנו משלמים בחודש מממנים את הקצבאות שלכם, הביטוחים, הסבסוד של הבריאות ועוד שלל טובים. וזה עוד בלי לדבר על 50% מהמדינה שהם אוכלוסיות עלוקות שרק שותות כספים.
אוטוטו מעיף תליסינג | 19.10.10
39.
ל 33 - אם אתה משלם בצורה מלאה מה אתה מתלונן?
אם רכב ליסינג עולה כמו יותר מאשר פרטי, פשוט החזר אותו. הרי רכב ליסינג פשוט היה הטבת מס במשך שנים, שמשולמת לבעלי משכורת יחסית גבוהות, מעודדת עודף נסיעות בכבישים עמוסים ממילא, ומעודדת שימוש אגרסיבי ומסוכן ברכב. יש מחקרים המראים כי בעלי רכב ליסינג נפגעים יותר בתאונות מסיבות אלו בדיוק. אני התפכחתי כבר לפני שנים והחזרתי את הליסינג. משה
משה | 19.10.10
38.
אין לכם מה להתלונן על פקידי האוצר, זה ספין. האמת עגומה יותר
מדינת ישראל, כמו כל ארגון או משפחה, חיה על תזרים מזומנים מסוים. ברגע שרוב האוכלוסיה רק לוקחת חלק בתקציב אבל לא תורמת, עיקר הנטל נופל על מי שעובד ומשלם מיסים כחוק. זהו חשבון פשוט. רוצים שינוי? תבקשו מהחרדים ומהערבים לעבוד באופן חוקי ולא בשחור ("איך התשלום? חצי בירוק חצי בשחור"), תנו לשכבות החלשות כלים לקידום כלכלי בר קיימא ועוד. מדינת ישראל מחשבת ימיה לאחור.
מחפש דרכון קנדי | 19.10.10
35.
ממליץ על תגובה 26
אם מורידים את נושא הבטיחות , שהוא נושא חשוב מאוד כשלעצמו , מי שיודע לנהוג טוב , יכול לחסוך הרבה מאוד כסף , לי יש מזדה 323 מודל 96 , בהתחלה בחיים לא חשבתי לקנות כזה רכב ישן , אבל כשראיתי אותה וראיתי את המחיר 13.5 מחברים אמינים , גם הרכב אמין וגם הם :) אני נוסע איתו בכל הארץ , ושוב אם לא היה את עיניין הבטיחות הייתי אומר לכם בפה מלא לכו על מכונית יד שנייה 5 שנים אחורה , עושה את העבודה כמו גדולה אם הייתי מחליף את 323 שלי הייתי מחליף אותה ללנטיס או למזדה 3 [כי אני כבר מכיר את המכונית ] ואם הייתי חושב על חיסכון בדלק הייתי הולך על האלטו הקטנה או אחת האחיות שלה , אבל גיר רגיל , אין על גיר רגיל , ולא איכפת לי מה כל העולם עושה ,להרגיש רכב זה רק גיר רגיל !!
 | 19.10.10
33.
למס' 28 - אורן מהמרכז - צא מזה. אף אחד לא מסבסד את העשירים פה. זה רק תירוץ.
רכב הליסינג שאני נוהג משולם בצורה מלאה. אין פה שום הטבה. 3000 שח יורדים לי מהברוטו לטובת הרכב, ועל זה אני משלם גם שווי מס, אה נכון אני גם לא עשיר - רק מעמד בינוני שמרוויח משכורת מעל הממוצע, עושה מילואים, ומסבסד חצי מדינה פה, עם המיסים שאני משלם מס הכנסה, ביטוח בריאות, ביטוח לאומי, כל זה באחוזים מהמשכורת שלי, שבעבורם אני מקבל שירות כמו כולם ... כשהייתי מובטל במשך כמה חודשים קיבלתי דמי אבטלה שהם בדיחה לעומת מה ששילמתי במשך שנים. כמו אמרה מס' 3 - פקידי האוצר שלנו מוצאים כך יומיים תירוץ למס חדש ...
אלי | 18.10.10
28.
מס' 3 לא מבינה במיסוי ורוצה שעניים יסבסדו את העשירים
עד היום היה שוי מגוחך למכוניות דבר שהיטיב עם ה - עשירים (שמעתם טוב) למעסיק זה היה טוב כי מס הכנסה מכיר לו את כל ההוצאה לעובד גם טוב כי נותנים לו וואחד הטבה מעולה שמשלם עליה גרושים, אם כבר המעסיק נותן רכב למה שלא יממן לעובד שלו איזו יאכטה בית חופשות בקאריבים והכל על חשבוננו משלמי המסים שלא מרוויחים בוחטות, השיטה ההוגנת ביותר היא - למעסיק מכירים בהוצאה לעובד מכירים בהכנסה כזה פשוט כזה הוגן. כמו שלי מחשיבים למס הכנסה 100% מדמי הנסיעה המגוכחים שאני מקבל שיכירו גם למפונקים הישראלים שמקבלים מזדה 3 במלוא ההטבה.
אורן | 18.10.10
27.
אין כמו מגאן. נקודה !!! לכל מי שאוהב בטיחות עם נוחות אירופאית כל השאר מיותר !!!
אני נוסע במכוניות מגאן כ 10 שנים בדגמים שונים ובכנות אומר לכם מי שנוסע במגן לא יכול לחזור לקופסאות הסרדינים היפניים. בנושא אמינות כל שנה העסק משתפר לא היו לי תקלות שלא קרו במזדה של אישתי. לא ברור לי מי מפיץ את השמועות. המלצתי מגאן בעיקר דגמים מעל 2006 מאת האיש מהכביש
יאיר מ. | 18.10.10
26.
מי שמשלם סכומים כאלה הוא פראייר
יש רכבים ישנים שמורים שעושים את העבודה לא פחות טוב - ובמחיר קניה של בין 5K ל- 35K - וגם אין צורך בביטוח מקיף, כי הרכבים האלה כבר לא גניבים. מיותר לציין שאיבוד הערך שלהם נמוך מאוד עד לא קיים. ד"א: האופל קדט שלי שנת 88 לא פחות נוחה מטויוטה קורולה שנת 98, ורק במעט פחות נוחה מפורד פוקוס שנת 04. מבחינת מהירות, כבר עשרות שנים שכמעט כל רכב מסוגל לנסוע הרבה יותר מהר מהמהירות החוקית המקסימלית, והתכונה הזאת נשמרת גם כשהוא כבר נחשב ל"רכב מיושן". ההבדל בין מהירות סופית של 165 קמ"ש למהירות סופית של 220 קמ"ש לא רלוונטי (או לפחות לא אמור להיות רלוונטי) לנוהג על הכביש הציבורי!
יבגני | 18.10.10
24.
18 צודק
לאחרונה נגנב לי הרכב (ותודה למשטרת ישראל שאמרה לי במילים אלה בדיוק: "לך תז**ן אתה והרכב שלך, מה פתאום שנתעסק בשמירה או השבה של רכושך...") וקניתי במקומו ברלינגו. שנת 2003, יד 1, פחות מ-160K, ב-20 אלף ש"ח!!!. ביטוח מקיף 2300 ש"ח לשנה, צריכת דלק 1:15 (עם מזגן!!!! מכל סולר מלא ב320 ש"ח שמעניק טווח נסיעה של 800 ומשהו ק"מ) מקום בשפע, טיפול 15K ב400 ש"ח. לא מוצא שום סיבה לרכוש את הרכבים העלובים שמציעות חברות הליסינג: רכבים ששחטו אותם ("הרכב הכי עביר בשטח הוא רכב ליסיניג" - מכירים?), בעלי אבזור פחות מבסיסי (ידיות צד לנוסעים, כריות אוויר???, מראה במגן השמש של הנוסע ועוד ועוד). שייתקעו איתן חברות הליסינג ושיירקבו בחניוני הענק שלהן.
קוקלה | 18.10.10
18.
את הפוקוס ליסינג שהייתה לי החלפתי בסיטרואן ברלינגו HDI שנת 2004
שנקנתה במחיר של : 25000 ש"ח . אוטו מרווח , נוח , חזק בטירוף - פשוט שווה ובמחיר מגוחך. לוקח קצת זמן לצאת מהנוחות והפוזה של ליסינגומטית - אבל זה לא נורא והרבה יותר משתלם. אני קורא לכל עם ישראל להפסיק לקנות רכבים חדשים במשך שנה - רק שנה ותראו מה יקרה למחירי החדשות והמשומשות כאן.
איתן | 18.10.10
15.
בתור בעלים של טויוטה מליסינג כמה דברים שלא מצאתי בכתבה:
א. מנוע חזק. ב. לתיבת ההילוכים הרובוטית גם אני וגם אשתי התרגלנו תוך כמה דקות. ג. שותה פחות דלק ממזדא או פורד בגלל אותו הרובוט (שלדעתי הוא יותר טוב מאוטומט). ד. במבחן הריסוק לקחה 5 כוחבים מתוך 5 . ה. הטיפולים זולים. ו. מזגן חזק ושקט. ז. תא המטען גדול. לא הייתי מחליף בשום רכב אחר שבכתבה.
ישראלי | 18.10.10
13.
הקורולה מעולה
אני רכשתי קורולה משומשת רובוטית GLI. האוטו פשוט נפלא ובטח למי שבעבר נהג בהילוכים רגילים ואוהב תגובות טובות ומהירות, החלפות חזקות וכולי. יש לה את ההספק הכי גבוה לסוגה במנוע עם מומנט גבוה, הנסיעה נוחה, האוטו גדול והגיר הזה שלי לא רק שלא מפריע אני פשוט מת עליו בגלל השליטה ברכב גם נותן לי 14.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (עם פקקים והכל). אז כן אולי לסבתא זה לא האוטו האידיאלי אבל מבחינת האמינות הנוחות וכל השאר לוקח כל אוטו פה בקטגוריה.
נמרוד | 18.10.10
3.
פקידי האוצר מאוד מרוצים מהנתונים
הרי זה בדיוק מה שהם רצו: חיסלו את שוק האופנועים ע"י העלת הביטוח, קברו את הרכבת הקלה תחת ערמה של בירוקרטיה, סגרו יבוא אישי, העלו את שווי השימוש על הליסינג, תחבורה ציבורית ממשיכה להיות מוגבלת בשעות ובתנועה לאזרח לא נשארה ברירה אלא לקנות רכב, אחרי שהעלו לו את מס הקניה. והאוצר צוחק כל הדרך ע"ח המס והדלק שאתם משלמים לו. תחשבו על זה בזמן שאתם עומדים בפקקים ובמגרש החניה איילון.
מיטל | 18.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת