אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השר מיכאל איתן: "התפיסה של האזרח כלקוח לא קיימת במגזר הציבורי"

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
איתן אינו יודע על מה הוא מדבר
איתן אינו מבין בתיאוריה דמוקרטית או במשטרים פוליטיים. ראשית, טכנולוגיית מידע לא תשנה דבר אלא אם יהיה שינוי בתודעה החברתית. שנית, השירות במנהל הציבורי בישראל השתפר משמעותית בעשור האחרון ללא קשר ישיר לטכנולוגיית מידע. שלישית, הכשרת כוח אדם ראוי וחינוך חשובים הרבה יותר מהזיותיו "הטכנולוגיות" של השר. רביעית, ממשלת ישראל שהוא חלק ממנה מנופחת מאוד, כוללת שרים ללא תיק, וזהו נטל עצום על ניהול של מנהל תקין. גד ברזילי אוניברסיטת וושינגטון
פרופסור גד ברזילי | 20.10.10
2.
ההבדל ביננו לארה"ב...
בארה"ב קיים עם שיש לו ממשלה ובארץ קיימת ממשלה שיש לה עם. הניבחרים דואגים קודם כל לעצמם, אחר כך למקורבים שלהם ואנו האזרחים בכלל לא בראש שלהם. כתבתי מספר פעמים לחברי כנסת על בעיות הנוגעות לכלל הציבור, אך לצערי לא קיבלתי תשובות. גם למיכאל איתן כתבתי לפני קרוב לשנתיים, הוא דוקא כן ענה והודיע כי הוא מעביר את הבעיה לטיפול, אך מאז לא קיבלתי תגובה. בחוסר ברירה אני ממשיך להצביע בבחירות לכנסת מאחר ואינני רוצה שהחרדים יתחזקו יחסית, אחרת לא הייתי מתריח את עצמי כלל.
מוטי | 19.10.10
1.
רק בממשלה עדיין לא השכילו לתפוס אזרח כלקוח
אני עובד במגזר הציבורי, המגזר הציבור עבר מהפיכת שירות בשנים האחרונות, אני כמנהל שירות יודע והתפיסה של אזרח כלקוח כבר מזמן הוטמעה ברשויות למשל, מי שלא השכיל להטמיע את זה היא ממשלת ישראל וכל שלוחותיה ומשרדיה, אז רובי נא תדייק בדברייך ואל תוציא את דיבת המגזר הציבורי כולו רעה, אלא אם אתה כרגע משמש ככלי של פקידי האוצר על מנת להתנגח עם ההסתדרות במהלך המשא ומתן !!!
kazza | 19.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת