18. צריכים להתחיל מאיפשהו ברור שכל החשמליו צטרכנה שידרוג אבל הדבר הראשון שיש לעשות זה להוריד אותן לכביש והגיע כבר הזמן. רק ככה יבינו איפה ומה צריך לשפר. אני מאד סקרן לראות את כל ההתפתחות הזו. מבין החשמליות אני נוטה יותר להאמין ברנו פלואנס בגלל הגב של בטר פלייס ועדיין כל חשמלית זה עוד סיכוי שכל הדבר הזה יצליח. בסופו של דבר זה מה שיהיה על הכביש עוד כמה עשורים טובים. אביב | 28.10.10 (ל"ת)
15. איטס נוט בטר פלייס. זה אולי מקום עבודה טוב אבל כשלון עיסקי חקוק בסלע (על הכביש....)!! לא קונה | 25.10.10 (ל"ת)
14. היחצנים של בטר פלייס עושים שעות נוספות בטוקבקים מי יקנה רכב חשמלי ואחכ יצטרך להתעסק כל הזמן עם חשש שאוטוטו הבטריה הולכת להיגמר? יצטרכו לסגור את המזגן ב 40 מעלות חום בפקק מהפחד שאוטוטו הבטריה הולכת להיגמר. ברכב הבנזין אתה ממלא מיכל פעם בשבוע או שבועיים ויש לך שקט נפשי וברכב החשמלי? איזה מסכנים העובדים של החברה של ישראל שהולכים להכריח אותם לנסוע על הדבר הזה. זה לא יותר מגימיק. קודם שישפרו את טווח הנסיעה באופן משמעותי ואחכ נדבר. חנן | 25.10.10 (ל"ת)
13. הישראלים לא יקנו רכב שיכול להעצר להם בדרך. אם לא יגיעו בזמן ליעדם לא יקנו בכלל..... גם רנו וגם ניסן עובדים עלינו בעיניים עם הניסויים שלהם. גם בטר פלייס לא יצליחו לשכנע אותנו להיכנס להרפקאה של רכב חשמלי. לירוי | 25.10.10 (ל"ת)
12. רכב חשמלי זה קישקוש שלא עובד כמו בנזין בישראל חם מאוד. צריך מזגן ויש המון פקקים. לפעמים יש פקקים של שעה וחצי של גהנום ובחום רכב חשמלי לא יעמוד בזה ויהיה כאן ברדק של מכוניות שלא זזות כי נגמר החשמל אוהד | 25.10.10 (ל"ת)
11. מכוניות היברידיות בשלב זה הן התשובה האידאלית, מעל 20 ק"מ לליטר = 50% דלק בהיברידיות יש סוללה די גדולה לעומת סוללה ענקית ברכב חשמלי נטו. ואם כבר מכונית חשמלית אז צריך גיבוי בתוך המכונית ע"י גנרטור קטן מונע בבנזין רק לצורך חילוץ או להשלמת הטווח במקרה שחסר רק מעט עד היעד. ( כמו שעשו האמריקאים ) . חיים | 25.10.10 (ל"ת)
10. ל 7: תחנות כוח מפיקות חשמל בניצולת של 60-70% . רכב חשמלי גם יותר יעיל כי הוא יכול לנצל אנרגיית בלימה ולא מבזבז אנרגיה על עמידה ברמזור/פקקים. לא יעזור כמה תכתוב - רכב חשמלי, כולל תחנת כוח, יותר יעיל מבחינה אנרגטית מרכב בנזין ואף דיזל. דרך אגב, ביצור בנזין ודיזל מתבזבזת הרבה אנרגיה בבתי הזיקוק ובהובלת הדלק. טסלה | 24.10.10 (ל"ת)
9. הגדלת טווח הנסיעה מוכן לעזור גם להם בהגדלת טווח הנסיעה, שיחפשו אותי ב-EVALBUM. גיא | 24.10.10 (ל"ת)
8. 158 בתנאי מעבדה = אולי 90 ק"מ עם מזגן בפקקי ישראל, בוודאי בקיץ. מי יקנה דבר כזה? ולכל הגאונים מעלי - ניסן לא שותפה ב"בטר פלייס" ולניסן ליף אין סוללות מתחלפות. עצמון דוד | 24.10.10 (ל"ת)
7. רכב חשמלי = גימיק שיווקי יצור החשמל בעולם הינו ברובו הגדול משריפת פחם בניצולת של בערך 40%. יצור הסוללות הינו תהליך עתיר משאבים והרסני לסביבה מה גם שלסוללות יש אורך חיים מוגבל וגם העלות הסביבתית של מיחזורם גבוהה מאוד. מה שמקבלים זה רכב שעלות היצור שלו הינו גבוהה משמעותית מרכב בעירה פנימית וגם פליטת המזהמים שלו (בתחנת הכח) אינה פחותה מרכב דיזל מודרני!!! הצורה היחידה להחדרת הרכבים המזהמים הללו לשוק היא ע"י שיכנוע הממשלות להעניק להם הטבות מס "ירוקות" ו/או החזרים כספיים גדולים. כמו כן מנצלים רכבים הללו פרצת מס נוספת בכך שהחשמל ברוב העולם הינו בעל מיסוי נמוך במיוחד בעוד הדלק בעל מיסוי גבוהה במיוחד. בכדי להזיק פחות לסביבה הכי חשוב זה לנסוע פחות ולרכוש פחות רכבים. וכשכבר מחליטים לנסוע לעשות זאת ברכב קטן ועדיף דיזל ולינסוע רגוע וחסכוני!!! תרבות הצריכה | 24.10.10 (ל"ת)
6. להירגע - יתקינו שקעים בחניוני חברות והכל יהיה מצוין רוב הישראלים נוסעים לעבודה בבוקר, חונים, עובדים כל היום וחוזרים בערב. אם חברות יספקו רכב כרכב ליסינג ויתקינו שקעי טעינה בחניוניהם - אף אחד לא יתלונן על טווח הנסיעה. NG | 24.10.10 (ל"ת)
4. רכבים חשמליים מה שבטוח יהיו הרבה יותר תאונות דרכים רכבים יתקעו חופשי באמצע איילון או באמצע כביש נידח הרי אי אפשר לדעת לעולם כמה זמן נשאר לסוללה כמו במחשב נייד שימו לב שלפעמים המחשב מתריע שיש לסוללה 5 שעות אבל היא נגמרת לאחר שעה . אין דיוק כמו במנוע בנזין מה גם ש168 ק"מ זה כלום זה אומר " תדלוק" יומי אפילו פעמיים ביום . דרור | 24.10.10 (ל"ת)
3. רוב הנוסעים לעבודה נוסעים 60 ק"מ מביתם. יתקעו בשטקר בעבודה זה טווח מצוין. גם עם מזגן זה יירד נניח ל120 ק"מ, זה מספיק הלוך חזור עבור 90% מהנוהגים בארץ לעבודה, לסידורים. מקסימום לטיול רחוק תחליפו בתחנה סוללה. לא צריך מעבר לזה. אייל | 24.10.10 (ל"ת)
2. פתרון פשוט חוזה החכרה של סוללה שמאפשר עד 30 החלפות סוללה בחודש ללא תשלום עם עמדות החלפה כל 30 קילומטר מחוץ לעיר ובתוך העיר לפזר עמדות החלפת סוללה יותר נגיש ובא לציון גואל אחד העם | 24.10.10 (ל"ת)
ניסאן: טווח החשמלית בנסיעה עירונית - 168 ק"מ, אך ללא מזגן
18 תגובות לכתיבת תגובה