אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בג"ץ: לא לסלול חלקו המערבי של כביש 9, כיוון שלא נבדקו חלופות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
טמטום, היה אפשר לפתור את זה יפה
בתור תושב האזור, אני קצת מבואס מההחלטה, אבל מצד שני זה גם קטע 4-6 זה משהו ולפחות סוף סוף יהיה אפשר להתחיל בעבודות בשטח, הקרקעות מופקעות כבר מלפני כמה שנים אבל עבודות בשטח אין. אני חושב שהפתרון הנכון ביותר היא לא לשדרג את הכביש החוף התוואי הנוכחי בין חדרה לנתניה, אלא בתוואי המקורי, צמוד למסילת הברזל, אבל לצערנו נפסלה חלופה זאת עבור החלופה של שדרוג הכביש בתוואי הנוכחי בגלל שיקולים שלפי דעתי לא היו מקצועיים במיוחד מבחינה תעבורתית וגם סביבתית. (כן, בתוואי החדש יש פחות פגיעה בסביבה, ולא קשה לראות את זה). איך זה מתקשר לכביש 9? אם הייתה נבחרת החלופה של סלילת כביש חדש בין חדרה לנתניה צמוד למסילת הברזל, כביש 9 בכלל לא היה מגיע לפארק השרון כי התוואי החדש לא עובר שם בכלל, אלא הישן! (הקטע בין אולגה למכמורת עובר בפארק השרון).
כפיר | 24.10.10
2.
בפועל הירוקים לא הרוויחו כלום, רק אנחנו הפסדנו
אם קוראים את האותיות הקטנות בפועל הירוקים לא הרווחו כלום, התוואי המזרחי יסלל ללא כל שינוי, בתוואי שמעצ רצו, את התוואי המערבי שמהווה תוואי ממנוהר יקר להחריד אף אחד ממילא לא התכוון לבצע במתכונת הנוכחית ולא בעתיד הנראה לעין. כל מי שמכיר קצת תכנון יודע שבתוכניות גדולות ממילא בודקים בות"ל בכמה שנים האחרונות חלופות בתסקיר. אז מה היה לנו פה, דחייה ארוכה ומיותרת של סלילת התוואי המזרחי, תושבי חדרה שנפגעו בינתיים, שום שינוי בנורמה התיכנונית הקיימת והעיקר שיש כותרת שהירוקים עשו משהו.
אנונאנית | 24.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת