1. ככה זה בחברות לו קוסט. 8 יורו גורמים לפיטורין כאלו אז מה גורמת עליה ב30 במחיר בורג? מי שנמצא בתחום לא מעט שנים יודע שאחד הגורמים המשפיעים ביותר זה עלויות האחזקה ותחזוקה. זה כמו ברכב הפרטי- אפשר לתחזק עם חלק מקורי (יקרררר) או משהו שהבטיחו לנו שהוא אותו דבר ולפעמים אפילו מראים תעודה שתומכת בהבטחה. אבל הרי אין יש מאיין . החלק היקר אינו יקר כי מישהו רוצה שיהיה יקר אלא כי נוהלי הייצור שלו, בקרת האיכות ואיכות כוח האדם המייצר אותו- בסטנדרט אחר מה לעשות. תשליכו את זה על רמת טייסים, וכל דבר נוסף המשפיע על הבטיחות והגעתם להבדל העיקרי בין חברת לו קוסט לחברה סדירה. למחיר הכרטיס בחברת לו קוסט יש "עלויות סמויות" שממתינות בסבלנות בפיזור סטטיסטי סטנדרטי לפראייר שהן תיפולנה עליו איש מקצוע | 30.10.10 (ל"ת)
ראיינאייר מפטרת 1,000 עובדים בנמל תעופה בגרמניה
1 תגובות לכתיבת תגובה