אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח טכנולוגי: משבר גיל ההתבגרות של טוויטר

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הבעיה שלי היא לא המפרסמים
כבר עברו שנים מהפעם האחרונה שראיתי פרסומת באינטרנט (כשנאלצתי להשתמש באקספלורר על המחשב של האוניברסיטה, פיכס). יש לי חוסם פרסומות על הפיירפוקס, אז מצדי שיפרסמו לי בפייסבוק מותאם אישית, אני ממילא לא רואה את זה. מה שכן מדאיג אותי, הוא הגישה של אנשים אחרים למידע הזה, כי מידע בימינו הוא נזיל יותר ממים. לא מספיק שחוקרי הביטוח, וFBI, העו"ד של גרושתי והאקסית המיתולוגית שלי מכיתה י' בולשים אחרי שם? איזו אלטרנטיבה אמיתית יש לשמירת קשר עם חברים, או עם אנשים בתחום המקצועי ולשיתוף של מדי וחוויות איתם? הייתי שמח לדעת, כי אני מבלה המון זמן רחוק (גיאוגרפית) ממכרי ומשפחתי ואוהב להתעדכן.
שועליקו | 31.10.10
2.
צחוקים
"אפל ידועה בכך שהיא תובעת כל מי שעשוי לחשוב על שימוש בסימנים הרשומים שלה" כן, ידועה בכך ואתה משתדל לא לפספס הזדמנות לחבוט בהם על זה. כמובן שזה שונה לגמרי מטוויטר שם: "אבל ככה זה. אלה כללי המשחק. מי שלא ישמור על השם הרשמי שלו, או לפחות יצהיר על כוונתו לעשות זאת, יאבד את יכולתו להגן עליו." וגם "מדהים לראות כל פעם מחדש איך אנשים בוגרים מצפים מחברות עסקיות להתנהג כמו ילדים, או כמו היפים. ". במה זה שונה ? הרי זה ברור, את טוויטר אתה אוהב.
וינסטון סמית | 31.10.10
1.
היה טור טוב היום
אבל אני לא מבין למה אנשים לא רוצים לקבל פרסומות מתואמות אישית? פעם ב1000 פרסומות אני אפילו רואה משהו שאשכרה מדבר אלי ואני לוחץ מתוך עיניין אמיתי. מה רע? אני מעדיף לראות פרסומות שמדברות אלי (בין אם אני לוחץ ב1\1000 פעמים ובין אם לא בשאר 999 הפעמים) מאשר לראות פרסומות על טמפונים, סיינטולוגיה, ישו ודרעקים אחרים.
חרדי נגד אינטל | 31.10.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת