אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצעה: המקטעים הצפוניים של כביש 6 יהיו כבישי אגרה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
במקום חשיבה לקויה של הממשלה, אולי נחליף אותה באחרת.
ממשלת ישראל בוגדת באזרחיה. עובדה. כל בעלי הרכב משלמים מיסים שנועדו לבנות ולתחזק את כבישי הארץ. ובעצם המדינה משתמשת בכסף זה לסלילת כבישי חינם בהתנחלויות שיועברו לפלסטינאים בשלב כזה או אחר של שלום. ולחילופין יוצרת כבישי אגרה היונקים כסף רב בתואנות שוא מהמשתמשים בהם. כאילו מקרבים את המרכז לפריפריה. אז אולי שיתחילו להשקיע בפריפריה בכדי שתושבי המרכז יעברו לשם ולא להיפך ? בכך תרויח המדינה יותר. הצרה שלנו היא שממשלות ישראל מסוגלות לחשוב לטווח קדנציה בלבד. ולא לטווחים אחרוכים ל-20-30-50 שנים. ואיל לחברי הכנסת הקואליציונים, אין שכל עצמאי, אלא יד המורמת בהצבעות הממשלה באופן אוטומטי. רצוי שיוחלפו בבובות .אז אחזקתם תעלה לנו פחות. הגיע הזמן למהפיכה חברתית .לבחור בממשלה המייצגת את הציבור כולו, ולא את טייקוני המדינה, את החרדים, את המתנחלים בלבד בכל נושא ועניין. בכבוד רב שלום הלוי .
שלום הלוי | 29.12.10
9.
מכרז ???? - עובדים עלינו !!
ברור שאין פה מכרז - יש כבר מראש זוכה : חב' דרך ארץ !!! אין אפשרות לפצל את הפרויקט - מי שמפעיל את הקטעים הקיימים של כביש 6, גם יבנה ( אם מדובר בבניה בשיטת BOT ) ויפעיל את הקטעים הנוספים . יש כבר תקדים : הקטעים החדשים 18,19,20 : קטע 18 : המדינה בנתה אך התפעול הועבר לחב' דרך ארץ קטעים 19 +20 : המדינה רצתה זכיין אחר, אך נכשלה והעבירה לחב' דרך ארץ. שלא יעבדו עלינו : כביש 6 זה כבר מונופול דה פאקטו. לגבי תקופת ההתקשרות ההיגיון מצביע על כך שוהזיכיון על הקטעים החדשים יהיה לא לתקופה של 30 שנה, אלא פחות, לתקופה עד לסיום ההתקשרות הקיימת עם חב' דרך ארץ לגבי הקטע המרכזי ! מישהו חושב אחרת ? אני מעוניין לשמוע את הנימוקים שלו !!!
יהודה  | 04.11.10
8.
פתרון לכשלון ה BOT
יש לחייב את המתמודדים במכרזים השונים לחתום על הסכמי מימון מחייבים בזמן הגשת ההצעות שיכנסו לתוקף מיידי במקרה של זכיה. אם הבנקים מסוגלים לתכנן הלוואות שיפרסו על עשרות שנים, אז הם צריכים להיות מסוגלים לחזות את תנאי המימון כבר בשלב הגשת ההצעות.
יניב | 04.11.10
6.
על איזה מהפכה השר כץ מדבר ??? איפה גילעד ארדן ?
כמו שגלעד ארדן מנע את תשלום האגרה במקטע הדרומי ,שיתעורר ויעזור גם עכשיו. מר כץ היקר ,עם הזמן ניראה שהוא עוזר יותר לבעלי העיניין (אולי הוא מכין לעצמו ג'וב בחברת "דרך ארץ" ). אולי כץ יבין סוף סוף שבתקציב המדינה יש סעיף פיתוח כבישים .את הסעיף הזה ממנים ממיסים 100% על רכב ו 70% על הדלק - שלא לדבר על אגרות רישוי וכו' - ושיפסיקו לחפש עוד כבישי אגרה . מר כץ תראה ,אולי גם אנחנו בעלי הרכב נוציא מכרז עבור ניהול התחברוה בארץ לגורם פרטי , זה באמת יחסוך הרבה לתקציב המדינה ....
קול העם | 03.11.10
2.
30 שנה ??? עד אז בטוח תצליחו לחסל עד הסוף את הפריפריה שגם ככה גוססת.
נוסעים כל יום לגוש דן כדי לעבוד, משלמים על זה ביוקר בנסיעה ובזמן איכות עם הילדים, ולבסוף מרוששים אותם עוד יותר. עדיף ליצור מקומות תעסוקה בפריפריה, כולם ירוויחו מזה יותר. אהההה בעצם לו, המדינה תפסיד כסף ממיסים של הדלק מכול אותם רכבים שתקועים בפקקים של המרכז.
 | 03.11.10
1.
הצעת נגד: להפסיק לשלם מס "אגרת רישוי" רכב !!!
המס הוטל כדי להקים תשתיות וכבישים, ואם משתמשים בכסף שלנו לבנות כביש ואז נותנים אותו לאיזה טייקון כדי שיעשה מיליארדים נוספים על חשבונו צריכים להפסיק מייד עם תשלום מס הרישוי לרכב !!! שהטייקון יסלול כביש על חשבונו. לשם מה קיימת מע"צ ??!!! מי משלם עבור כל המצאות המיסים שמעשירים עוד יותר את הטייקונים והמקורבים ומרוששים אותנו ?! אנחנו. אז מפסיקים לממן את הטייקונים וחבריהם בממשלה.
די לעושק הציבור | 03.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת