אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השיטה של רופרט מרדוק: פחות קוראים, יותר מזומנים

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
טיימס VS וולסטריט ז'ורנל
שניהם שייכים למרדוק, את וול סטריט ז'ורנל מרדוק הפך לעיתון בתשלום גם באינטרנט וזה נחל הצלחה עצומה אבל לא מהסיבות הנכונות. אנשים שילמו על העיתון הזה לא מכספם הפרטי אלא גלגלו את ההוצאה הזאת על החברה... היום מנסים לשחזר את ההצלחה גם לעיתונים הרגילים כמו הטיימס וקרוב לוודאי שזה לא יצליח. קל יותר להוציא את כרטיס האשראי של הארגון שאתה עובד בו מאשר את כרטיס האשראי שלך, רק בשביל לקרוא עיתון שאתה יכול לקרוא בחינם במקומות אחרים.
עמנואל | 07.11.10
1.
2 נושאים שהכותב שכח להתייחס אליהם
1. מפרסמות החלו לנטוש את הטיימס ואתריו מהסיבה הפשוטה -ירידה תלולה בחשיפת הפרסומות למשתמשים. עיתון לא יכול להתקיים על תשלום ממנויים בלבד. 2. עיתונים, מגזינים ואתרי אינטרנט לחדשות מכל העולם הפסיקו להשתמש בטיימס כמקור לציטוטים (הוא נעול עכשיו). כתבות בטיימס גם לא מופיעות יותר באתרי החיפוש כלל, מה שהופך לאט לאט אך בקצב מתגבר את הטיימס לעיתון לא רלוונטי הנסתר מעיני התקשורת העולמית. מחסור במפרסמים והפיכה ללא רלוונטי הם שני הנושאים המרכזיים איתם מורדוך צריך למצוא פתרונות - וכפי שזה נראה כעת - אין פתרונות שכאלה. אם הטיימס ימשיך במגמה הזאת - הוא ייעלם. 
ניר | 05.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת