אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל יאט"א: "זו בושה שישראל כל כך הרבה זמן בקטגוריה 2 בבטיחות התעופה"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
למרבה התדהמה הבלם הוא רת"א לקרוא ולא להאמין
רת"א לקחה על עצמה לתקן את התחלואות. יפה. אלא מה? שיש דרכים רבות לטיפול במשבר ורת"א בחרה להכנס בכל מי שניתן ראש בראש. תקנות הניתנות לשיקול דעת של רשויות המדינות נלקחו ע"י רת"א לקיצון. בכך נוצרה פגיעה בלתי ניתנת לפשרה בבטיחות הטיסה (חקירת תאונות), בתנאי עבודת הטייסים ובחברות התעופה. רת"א אמנם היא גורם רגולטורי שיכול להחליט מה שרוצה אבל אם בקצה הקו לא יהיה שיתוף פעולה תעצור התעופה הישראלית במקום ושום מטוס לא יטוס ברגע אחד. מזה רת"א מתעלמת. למעשה, אין היום כלל דיבור עם איגוד הטייסים כי מישהו ברת"א ניתק מגע... (אולי צריך קודם גנון). לא יהיה חוק ולא יהיו תקנות חדשות כל עוד לא יהיה דיבור וכל עוד לא יגיעו להבנות. מכך מתעלמים ברת"א ובכך הם גורמים לעיכוב מתמשך בחזרת ישראל לקטגוריה 1
מכיר מקרוב | 11.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת