אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": דוד פתאל דוחה את הנפקת חברת המלונות ל־2011

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
פתאל ולאונרדו=מלונות מוזנחים,כל הצוות עובדים מעזה,ויחס מחפיר של הנהלת החברה ללקוחות
הייתי במלון 5 כוכבים בים המלח ביום הנישואין שלי.נסעתי 3 שעות והגעתי אחה"צ למלון שאמור היה להיות ברמה. בפועל רב הצוות וכמעט כל האורחים היו ערבים מעזה וירדן והייתי היהודי היחיד במלון,המלון היה רועש ומלוכלך ומוזנח כמו מלון של כוכב אחד,והאוכל היה זוועתי למדי. במצב הזה היה מפחיד,לא יכולתי להנות, ולכן נשארתי בחדר עד הבוקר ועזבתי מיד על הבוקר, למרות ששילמתי על כמה לילות מראש.3000 שקל הלכו לפח יחד עם הרבה עוגמת נפש. הנהלת החברה גילתה אטימות ולאחר פניות רבות הואילה בטובה ו"פיצתה" אותי ב"יום כיף" בשווי 200 ש"ח , ראו הוזהרתם. לאחרונה יצא לי התארח גם בלאונרדו סיטי טאואר. גם רמתו של המלון הזה צנחה בצורה דרמטית מאז עברה מרשת שרתון ללאונרדו. פתאל קנה הרבה מלונות וצריך להחזיר חובות.לכן מזניח ולא משקיע שקל במלונות שלו שנראים זוועה.מי שמדרג את המלונות-נא לשים לב,חלק מהמלונות שלו חייבים הורדת דירוג בדחיפות.
אני לא אגיע יותר למלונות פתאל ולאונרדו | 04.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת