אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רמי אונגר: חברות הליסינג לוקחות מהמדינה מיליארדי שקלים

55 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

53.
לא הבנתם - כנסו ותבינו.......
מה שאמר היבואן זה בערך כמו >> המלך הוא עירום !! חישוב המיסוי הוא לפי מחיר כולל מע"מ משמע שעל רכב שעולה לצרכן (כולל מעמ) 120000שח המדינה מחייבת כל חודש 2.5% משמע 3000 שח ובפועל חברת הליסינג מורידה מעמ ומשלמת רק כ 100000שח ולכן שווי השימוש על פי העלות שלה הוא רק 2500שח מדובר כאן על הבדל ענק ועקרוני. מי ששוכר מחברת ליסין - אמור לשלם על פי ערך הרכב של הבעלים - או לחליפין לא לשם את המעמ הדמי השכירות נראה לי שהבחור פיצף כאן בלון ענק !!!!
דן | 17.11.10
46.
גם לא משלמים ביטוח לאומי על רכב ליסינג
מצד שני רוכשים פרטיים לא משלמים שווי למס. במחזור חיים של רכב ליסינג, שלוש שנים, משלמים מס על 80-90 אחוז ממחיר רכב חדש. כשמדברים על מזדה שלוש למשל, זה יוצא בערך 50 אלף שקל מס (בלי קשר להורדה מהברוטו שזה עניין ביני לבין המעסיק שלי ולא עניין של המדינה). יוצא שאנחנו משלמים יותר מס מכל רוכש רכב אחר בישראל, וזה בלי לרכוש רכב.
ל 35 | 15.11.10
44.
אין גבול לרדיפת הבצע, האיש רוצה עוד רווחים על חשבון המגזר הכי יצרני במשק
הייטקיסט ממוצע מרוויח הרבה ביחס לעובד בסופר, לא ביחס ליבואן קיה בישראל. ההטבה ברכב מאפשרת לו לחסוך לדירה, לא הרבה יותר. לא רק הייטקיסטים משתמשים בליסינג, כל מי שמרוויח 10,000 ברוטו ומעלה כמעט שוקל לקחת רכב בליסינג-לפעמים זה עדיף. זה מה שמאפשר לחיות במדינה הזאת שבה המעמד הבינוני הוא לא באמת בינוני, הוא רק חי עם הראש מעל המים וברווחה יחסית. מגעיל לשמוע מיליונר מתבכיין כי הוא יכל להרוויח עוד כמה מיליונים. על זה נאמר, אוהב כסף לא ישבע כסף.
בינגו | 15.11.10
43.
מר אונגר- למה אתה לא מוכר לפרטיים במחיר שאחרים מוכרים לליסינג? אם להיות יותר ספציפי
מדוע שלא תמכור לשוק הפרטי (שיילך ויגדל עכשיו בעקבות עליות שווי השימוש), קיה פורטה \ סיד ב 105K (המחיר שחברות הליסינג משלמות על מאזדה 3)? מבטיח להיות הראשון לקנות. גם תוכתר כיבואן הגון וגם תמכור אלפי מכוניות- תעשה בשוק הפרטי מה שדלק רכב עשו בליסינג.
מוטי | 15.11.10
36.
ימותו הקנאים
חבל לכולם על הזמן,במקרה היום היגעתי לאולם התצוגה של קיה ברחוב המסגר לשים מעטפה במסגרת עבודתי ולשימחתי נחשפתי למסיבת העיתונאים שהתקיימה שם. ראיתי את הספורטג' נפלתי לריצפה(מזל שהיתה לי קסדה על הראש). תקשיבו ותקשיבו לי טוב האוטו הזה הולך לתת סטירות לכל השוק חבל ליונדאי על הזמן מרגע שקיה יתחילו למכור אותו יונדאי יהיו בבעיה. חוצמזה לדעתי קיה הולך להיות המותג מספר אחד בשוק הרכב בישראל. "יחי קיה בישראל"
השליח מקנגרו | 15.11.10
34.
ימותו הקנאים
חבל לכולם על הזמן,במקרה היום היגעתי לאולם התצוגה של קיה ברחוב המסגר לשים מעטפה במסגרת עבודתי ולשימחתי נחשפתי למסיבת העיתונאים שהתקיימה שם. ראיתי את הספורטג' נפלתי לריצפה(מזל שהיתה לי קסדה על הראש). תקשיבו ותקשיבו לי טוב האוטו הזה הולך לתת סטירות לכל השוק חבל ליונדאי על הזמן מרגע שקיה יתחילו למכור אותו יונדאי יהיו בבעיה. חוצמזה לדעתי קיה הולך להיות המותג מספר אחד בשוק הרכב בישראל. "יחי קיה בישראל"
השליח מקנגרו | 15.11.10
28.
חברות הליסינג גונבות...
מר אונגר הנכבד אולי תגלה לקהל הנכבד איזה שיעור נכבד ושערורייתי מהסכום אותו משלם הקונה הישראלי הוא מס??? ומדוע אחרי שרכבו נגנב או מושבת עקב תאונה, והוא נאלץ לרכוש רכב חדש מכספי הביטוח, הוא משלם שוב את המס השערורייתי???? מה עושה הממשלה עם כספי המס?? זה כבר עניין נפרד, אך אין לו שום קשר לחברות הליסינג
יצחק | 15.11.10
27.
השווי מס היום כ"כ יקר שלא שווה לקחת רכב מליסינג
אם השווי מס יהיה כ"כ יקר אנשים פשוט לא יקחו רכבי ליסינג ככה שלא יגבה מס על הליסינג. עברנו מזמן את נק' שוי המשקל של שווי המס לליסינג כך שבנאדם ממוצע לא יקח רכב ליסינג (ובעקבות כך כל החישוב של גביית מיסים בכתבה במילא לא רלבנטית....)
S | 15.11.10
26.
חינוך? תשתיות?
כל הכסף היה הולך לשרים, סגני שרים, חכים, הסתדרות, ועדות וכמובן רובו היה מתגלגל לחרדים. בחינוך ותשתיות לא היינו מקבלים כלום, אבל כן המדינה היתה שמחה לקחת את כבשת הרש של עובדי ההייטק ולחסל סופית את המעמד הבינוני. גם אם אני אי פעם אוותר על הליסינג, קיה אני בטוח לא אקנה. תלמד להתמודד באופן הוגן עם דלק מוטורס או שתשתוק.
ב | 15.11.10
23.
אותו הדבר חברות להשכרת רכב
נחשו למה הוא אמר את זה. נכון, חברות הליסינג נושפות בעורפו הן מקבלות הנחות נכבדות ממנו ולכן מצא הזדמנות לרדת עליהן . זה נכון מה שהוא אמר אבל זה לא שהן לוקחות מהמדינה אלא הן מקזזות את הסכום ממה שהן גובות מהשוכרים. אל תשכחו כשאנחנו שוכרים רכב , קונים בליסינג , משלמים מע"מ ,וזה מתקזז. אז הכל אינטרסים. אין כאן משהו אמיתי. אם מר אונגר הנכבד רוצה לחסוך מע"מ למדינה אראה לו יפה איפה המדינה מפספסת מע"מ , ואיפה היא משאירה פירצה לרמאים.
משה | 15.11.10
16.
ברור, כי זה לצורכי הכנסה, אתה פשוט רוצה להעיף אותן מהשוק
ואני בעד. אני לא מבין מה הייתה הבעיה של כל היבואנים להפעיל עוד מההתחלה שירותי ליסינג בעצמם. אולי זה יכול להשתלם מבחינת מיסוי לנהל את שירותי הליסינג דרך חברת בת, אבל זה עדיין יהיה של היבואן, וכך הוא יכול להציע תמחור הגיוני לרכבים, שלא כמו היום. ואם יש בעיה של "בלעדיות" ומונופול, הרי זה מורשה בחוק, לפחות בתחום הרכב. עובדה שיש יבואן בלעדי לכל מותג, וזה ניכר במיוחד בשוק האופנועים, שם יש יבואנים עם איזה 10 מותגים שונים כל אחד. מה שחשוב פה זה ציונות, וזה אומר סוף עידן הרכבים הפרטיים ומעבר למערכת תחבורה ציבורית המונית יעילה ולא מזהמת, שתצמצם מאוד את התלות שלנו בנפט, שנותן כוח לאויבינו. אם אתה ציוני, אדון אונגר, אז על זה היית צריך לנאום.
אייל | 15.11.10
5.
ולי יש הצעה אחרת למר אונגר
אולי שהממשלה תעלה את מס החברות כמו גם את מיסי הבכירים במשק.(בא נאמר 70% מס למי שמרוויח מעל 40000 שקל בחודש) מה דעתך על הרעיון שלי ? ההייטקיסטים הם אלו שמפרנסים אותך ואת רוב שכבות האוכלסיה העובדות והלא עובדות במדינה . אז תתנו קצת כבוד וצאו לנו מהכיס כבר.
אחד העם | 15.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת