53. לא הבנתם - כנסו ותבינו....... מה שאמר היבואן זה בערך כמו >> המלך הוא עירום !! חישוב המיסוי הוא לפי מחיר כולל מע"מ משמע שעל רכב שעולה לצרכן (כולל מעמ) 120000שח המדינה מחייבת כל חודש 2.5% משמע 3000 שח ובפועל חברת הליסינג מורידה מעמ ומשלמת רק כ 100000שח ולכן שווי השימוש על פי העלות שלה הוא רק 2500שח מדובר כאן על הבדל ענק ועקרוני. מי ששוכר מחברת ליסין - אמור לשלם על פי ערך הרכב של הבעלים - או לחליפין לא לשם את המעמ הדמי השכירות נראה לי שהבחור פיצף כאן בלון ענק !!!! דן | 17.11.10 (ל"ת)
52. בכדורגל קוראים לאמירה של אונגר גול עצמי, חברות הליסינג הן הקליינטיות הכי גדולות שלו קיה לא היתה מגיעה לאן שהיגיעה ללא חברות הליסינג ובמיוחד אלדן. חוקי המע"מ הם חוקים פשוטים מאד ומקום קטן לפרשנות או להתחכמות. דרור | 15.11.10 (ל"ת)
51. תגובה ל- 7 אין צורך להשמיץ.. המשפחה שלי מחזיקה בכמה רכבי קיה כבר כמה שנים ואין איתם שום בעיות, להיפך, במוסך אני נמצא רק בטיפולים קבועים ברוך | 15.11.10 (ל"ת)
50. תן בראש!! סוף סוף מישהו אומר בפומבי את מה שקורה בחברות ליסינג! חזק ואמץ! אונגר לשלטון מתי | 15.11.10 (ל"ת)
48. מזדה 3 לליסינג 65000 ש"ח ללא מע"מ חדשה וכאשר באים לקנות דורשים מחירון פחות 5% אני לא הייתי פרייר כמוכם וקניתי גדי | 15.11.10 (ל"ת)
47. הוא צודק חברות הליסינג משכירות את הרכבים לחברות ולא ליחידים ולכן אין מי שישלם את המע"מ שהן קיזזו. אבי | 15.11.10 (ל"ת)
46. גם לא משלמים ביטוח לאומי על רכב ליסינג מצד שני רוכשים פרטיים לא משלמים שווי למס. במחזור חיים של רכב ליסינג, שלוש שנים, משלמים מס על 80-90 אחוז ממחיר רכב חדש. כשמדברים על מזדה שלוש למשל, זה יוצא בערך 50 אלף שקל מס (בלי קשר להורדה מהברוטו שזה עניין ביני לבין המעסיק שלי ולא עניין של המדינה). יוצא שאנחנו משלמים יותר מס מכל רוכש רכב אחר בישראל, וזה בלי לרכוש רכב. ל 35 | 15.11.10 (ל"ת)
45. לכל המבינים הגדולים - תחזרו לקיוביקלז שלכם. קיה ויונדאי זה אותו אוטו, תפסיקו לחנטרש i30 | 15.11.10 (ל"ת)
44. אין גבול לרדיפת הבצע, האיש רוצה עוד רווחים על חשבון המגזר הכי יצרני במשק הייטקיסט ממוצע מרוויח הרבה ביחס לעובד בסופר, לא ביחס ליבואן קיה בישראל. ההטבה ברכב מאפשרת לו לחסוך לדירה, לא הרבה יותר. לא רק הייטקיסטים משתמשים בליסינג, כל מי שמרוויח 10,000 ברוטו ומעלה כמעט שוקל לקחת רכב בליסינג-לפעמים זה עדיף. זה מה שמאפשר לחיות במדינה הזאת שבה המעמד הבינוני הוא לא באמת בינוני, הוא רק חי עם הראש מעל המים וברווחה יחסית. מגעיל לשמוע מיליונר מתבכיין כי הוא יכל להרוויח עוד כמה מיליונים. על זה נאמר, אוהב כסף לא ישבע כסף. בינגו | 15.11.10 (ל"ת)
43. מר אונגר- למה אתה לא מוכר לפרטיים במחיר שאחרים מוכרים לליסינג? אם להיות יותר ספציפי מדוע שלא תמכור לשוק הפרטי (שיילך ויגדל עכשיו בעקבות עליות שווי השימוש), קיה פורטה \ סיד ב 105K (המחיר שחברות הליסינג משלמות על מאזדה 3)? מבטיח להיות הראשון לקנות. גם תוכתר כיבואן הגון וגם תמכור אלפי מכוניות- תעשה בשוק הפרטי מה שדלק רכב עשו בליסינג. מוטי | 15.11.10 (ל"ת)
42. תגובה ל-24 ל- 24 צא הלמד: א)מהיום אמור קיה ולא קאיה. ב) קוריאני זה לא "זבל". ג) מי מתלונן ??? תלמד את החומר שציינתי לעיל ותבוא אליי להבחן. אם לא תעבור אתה סתם סתום. פיטר שרייר | 15.11.10 (ל"ת)
41. אדוניהיקר!עזוב כסף!החינוך יבוא רק מהבית!וגם מענישה רצינית יותר!אתה דואג לכיס שלך בלבד חנן | 15.11.10 (ל"ת)
40. קיה - זבל הוא מדבר כך בגלל שאף אדם נורמלי לא יקח בליסינג קיה. על דאגה אדון יקר לא ניקח קיה גם כרכב פרטי !!! בועז | 15.11.10 (ל"ת)
39. במדינה אי אפשר להרוויח ביושר אלא ע"י הטבות יחודיות שנותנות לך יתרון על גבי אחרים וגורם להפליה שפוגעת בשאר צחי | 15.11.10 (ל"ת)
38. רפי בודאי שהוא מקזז, למה לא.הרי הוא לא גובה את הכסף מהלקוח מיידית אלא משכיר את הרכב בליסינג ואח"כ המע"מ חוזר למדינה לאורך 3 שנות הליסינג מכיס הלקוח. מה הבעיה בזה, כך עובד כל עסק. גם חברות להשכרת רכב עושות כך, גם חברות להובלה וכו' פופוליזם זול ומטעה של אונגר | 15.11.10 (ל"ת)
37. תגובה ל-25 ל25,איך אפשר לומר שחברות הליסינג לא לוקחות קיה? השוק מוצף בדגמי קיה הן בחברות הליסינג והן בשוק הפרטי אני בעצמי נוסע בפורטה שקניתי ממיטב כספי ואני מאוד מאוד מרוצה בכלל יש להם דגמים נהדרים כמו הספורטאג' החדש,סיד,סורנטו וכד' דב נגושבר | 15.11.10 (ל"ת)
36. ימותו הקנאים חבל לכולם על הזמן,במקרה היום היגעתי לאולם התצוגה של קיה ברחוב המסגר לשים מעטפה במסגרת עבודתי ולשימחתי נחשפתי למסיבת העיתונאים שהתקיימה שם. ראיתי את הספורטג' נפלתי לריצפה(מזל שהיתה לי קסדה על הראש). תקשיבו ותקשיבו לי טוב האוטו הזה הולך לתת סטירות לכל השוק חבל ליונדאי על הזמן מרגע שקיה יתחילו למכור אותו יונדאי יהיו בבעיה. חוצמזה לדעתי קיה הולך להיות המותג מספר אחד בשוק הרכב בישראל. "יחי קיה בישראל" השליח מקנגרו | 15.11.10 (ל"ת)
35. לכל ההייטקיסטים שמייללים, מה שיש כאן זה שקונים פרטיים משלמים מע"מ ומקבלי ליסינג לא!! אורי | 15.11.10 (ל"ת)
34. ימותו הקנאים חבל לכולם על הזמן,במקרה היום היגעתי לאולם התצוגה של קיה ברחוב המסגר לשים מעטפה במסגרת עבודתי ולשימחתי נחשפתי למסיבת העיתונאים שהתקיימה שם. ראיתי את הספורטג' נפלתי לריצפה(מזל שהיתה לי קסדה על הראש). תקשיבו ותקשיבו לי טוב האוטו הזה הולך לתת סטירות לכל השוק חבל ליונדאי על הזמן מרגע שקיה יתחילו למכור אותו יונדאי יהיו בבעיה. חוצמזה לדעתי קיה הולך להיות המותג מספר אחד בשוק הרכב בישראל. "יחי קיה בישראל" השליח מקנגרו | 15.11.10 (ל"ת)
33. במדינת חלם הכסף עובר לחדרים ושאר מגזרים שלא תורמים דבר לעתיד המדינה עדיף ליסינג לבורגנים היצרנים ד"ר זיוואגו | 15.11.10 (ל"ת)
32. מעבר לכך יש לי פורטה שלהם 50000 ק"מ, לא ראתה מוסך, רק טיפולים כל יום עושה ק. שמונה אשדוד וחזרה ובלילה מעבירה לנהג לילה עושה עוד כ120 ק"מ(מונית) | 15.11.10 (ל"ת)
31. דברי הקשר"ר רק מרכב שני, שאינו מגיע מבעלות פרטית. (הצעת יעול) חברות ליסינג יצרו מנגון מיסוי נוסף!!! אנחנו צריכים עוד אנשים ישרים כמו רמי אונגר כפיר | 15.11.10 (ל"ת)
30. סיד אני נוסע על קיה סיד כבר מעל שנתיים והרכב לא רק יפה מבחוץ הוא גם אמין מאוד חוץ מטיפולים תקופתיים לא ביקרתי במוסך משך כל התקופה.. לכל ההיטקיסטים שבו מול המסך ותפסיכו לבלבל במוח.. אלי | 15.11.10 (ל"ת)
29. אין לי אהדה לחברות הליסינג, אבל הן גם מזרימות מיסים לקופת המדינה אם על ריווחיהן מהליסינג ואם ממכירת רכבים אחרי תקופת הליסינג | 15.11.10 (ל"ת)
28. חברות הליסינג גונבות... מר אונגר הנכבד אולי תגלה לקהל הנכבד איזה שיעור נכבד ושערורייתי מהסכום אותו משלם הקונה הישראלי הוא מס??? ומדוע אחרי שרכבו נגנב או מושבת עקב תאונה, והוא נאלץ לרכוש רכב חדש מכספי הביטוח, הוא משלם שוב את המס השערורייתי???? מה עושה הממשלה עם כספי המס?? זה כבר עניין נפרד, אך אין לו שום קשר לחברות הליסינג יצחק | 15.11.10 (ל"ת)
27. השווי מס היום כ"כ יקר שלא שווה לקחת רכב מליסינג אם השווי מס יהיה כ"כ יקר אנשים פשוט לא יקחו רכבי ליסינג ככה שלא יגבה מס על הליסינג. עברנו מזמן את נק' שוי המשקל של שווי המס לליסינג כך שבנאדם ממוצע לא יקח רכב ליסינג (ובעקבות כך כל החישוב של גביית מיסים בכתבה במילא לא רלבנטית....) S | 15.11.10 (ל"ת)
26. חינוך? תשתיות? כל הכסף היה הולך לשרים, סגני שרים, חכים, הסתדרות, ועדות וכמובן רובו היה מתגלגל לחרדים. בחינוך ותשתיות לא היינו מקבלים כלום, אבל כן המדינה היתה שמחה לקחת את כבשת הרש של עובדי ההייטק ולחסל סופית את המעמד הבינוני. גם אם אני אי פעם אוותר על הליסינג, קיה אני בטוח לא אקנה. תלמד להתמודד באופן הוגן עם דלק מוטורס או שתשתוק. ב | 15.11.10 (ל"ת)
24. אף אחד לא רוצה את הזבל הקוריאני שלך אז אתה מתלונן זה פשוט בזוי שנושא הטבת הליסינג שבוטלה משמשת ככלי לשיווק מכוניות קאיה. ומעבר לכך, אני בטוח שאתה כמנכ"ל לא משלם את הרכב הצמוד שלך כיוון שגולם לך בשכר 2FAST2FURY | 15.11.10 (ל"ת)
23. אותו הדבר חברות להשכרת רכב נחשו למה הוא אמר את זה. נכון, חברות הליסינג נושפות בעורפו הן מקבלות הנחות נכבדות ממנו ולכן מצא הזדמנות לרדת עליהן . זה נכון מה שהוא אמר אבל זה לא שהן לוקחות מהמדינה אלא הן מקזזות את הסכום ממה שהן גובות מהשוכרים. אל תשכחו כשאנחנו שוכרים רכב , קונים בליסינג , משלמים מע"מ ,וזה מתקזז. אז הכל אינטרסים. אין כאן משהו אמיתי. אם מר אונגר הנכבד רוצה לחסוך מע"מ למדינה אראה לו יפה איפה המדינה מפספסת מע"מ , ואיפה היא משאירה פירצה לרמאים. משה | 15.11.10 (ל"ת)
20. אונגר טועה חברת הליסינג מחייבת את הרוכש (לא משנה אם חברה/עוסק או פרטי) במע"מ אותו היא משלמת לרשות המיסים ואילו הרוכש/חוכר אינו רשאי לקזז את המע"מ. כך שהמדינה מקבלת את המע"מ על הרכבים, בסופו של הליך. איתן | 15.11.10 (ל"ת)
19. קשקוש - הם משלמות בחזרה את המע"מ ברגע שחברות הליסינג משכירות את הרכב וגם כשהן מוכרות אותו בסופו של דבר הן משלמות את המע"מ הנ"ל חזרה ואף יותר מכך. העיקר לתפוס כותרות... ערן | 15.11.10 (ל"ת)
17. כל טייקון סוג ז' פותח את הפה - מצאת נישה של חברות ליסינג שאתה רוצה לבלוע... בושה הייטקיסט | 15.11.10 (ל"ת)
16. ברור, כי זה לצורכי הכנסה, אתה פשוט רוצה להעיף אותן מהשוק ואני בעד. אני לא מבין מה הייתה הבעיה של כל היבואנים להפעיל עוד מההתחלה שירותי ליסינג בעצמם. אולי זה יכול להשתלם מבחינת מיסוי לנהל את שירותי הליסינג דרך חברת בת, אבל זה עדיין יהיה של היבואן, וכך הוא יכול להציע תמחור הגיוני לרכבים, שלא כמו היום. ואם יש בעיה של "בלעדיות" ומונופול, הרי זה מורשה בחוק, לפחות בתחום הרכב. עובדה שיש יבואן בלעדי לכל מותג, וזה ניכר במיוחד בשוק האופנועים, שם יש יבואנים עם איזה 10 מותגים שונים כל אחד. מה שחשוב פה זה ציונות, וזה אומר סוף עידן הרכבים הפרטיים ומעבר למערכת תחבורה ציבורית המונית יעילה ולא מזהמת, שתצמצם מאוד את התלות שלנו בנפט, שנותן כוח לאויבינו. אם אתה ציוני, אדון אונגר, אז על זה היית צריך לנאום. אייל | 15.11.10 (ל"ת)
14. לא מבין מה הוא רוצה כל עסק מנכה מס תשומות, לא רק חברות הליסינג. והם גם מחוייבים במס עסקאות, כשמשכירים או מוכרים רכבים. כך שהמס הסופי מתגלגל על הצרכן הסופי. בדיוק כמו בכל עסק. לא מבין מה הוא רוצה אברהם | 15.11.10 (ל"ת)
12. וכמה נכנס מהמיסים שמורידים לשכירים עבור אותה המכונית מליסינג? סתם מחפש כותרות. המס שמשלם העובד שלקח את המכונית מליסינג, מחזיר את המעמ פי כמה. | 15.11.10 (ל"ת)
9. המע"מ הוא מב רק על מי שאינו עוסק מורשה כלומר על שכירים בלבד וטבת הליסינג היא פרור שזורקים לשכירים כדי שלא יבינו שהמיסים על מכוניות פשוט גבוהים מדי שכיר | 15.11.10 (ל"ת)
6. בוקר טוב רכב מסכן שעלותו 40-60 אלף שקל מגלגל פי 5 עד 6 לאורך חייו רק בישראל אליהו | 15.11.10 (ל"ת)
5. ולי יש הצעה אחרת למר אונגר אולי שהממשלה תעלה את מס החברות כמו גם את מיסי הבכירים במשק.(בא נאמר 70% מס למי שמרוויח מעל 40000 שקל בחודש) מה דעתך על הרעיון שלי ? ההייטקיסטים הם אלו שמפרנסים אותך ואת רוב שכבות האוכלסיה העובדות והלא עובדות במדינה . אז תתנו קצת כבוד וצאו לנו מהכיס כבר. אחד העם | 15.11.10 (ל"ת)
4. כך זה שיש לך מכוניות גרועות אתה מחפש סיבות אחרות. אני משלם מס של 50% לאן הכסף הולך די לגזל של עובדי ההיטק עינים צרות שלא יכאב לך אמיל | 15.11.10 (ל"ת)
3. והם מורידים לך את המחיר כיבואן ובגלל זה אתה בוכה, לא נראה לי שממש חשובה לך קופת המדינה אלא הקופה הפרטית שלך. דמעות תנין | 15.11.10 (ל"ת)
רמי אונגר: חברות הליסינג לוקחות מהמדינה מיליארדי שקלים
55 תגובות לכתיבת תגובה