11. כל מילה שניה אצלו מחוברת לח"א מה שמראה שהוא לא לגמרי בכיוון כמי שהיה שנים רבות בח"א ואח"כ בתחום התעופה האזרחית - אני מזהה בעיה בתפיסת התפקיד של מנהל רת"א. התחום האזרחי רחוק מליון ק"מ מהראיה הצבאית. במקום לדבר כל הזמו על ח"א רצוי שמר רום ישנה דיסקט , ילמד יותר לעומק את התחום האזרחי עליו הוא אמון כיום וידאג לכך שהמטלות שהטיל על עצמו גם תהיינה ברות מימוש. בח"א נותנים פקודה והכל מסתדר. בתעופה אזרחית יש גם אנשים בקצה של ה"פקודה" ואם היא לא הגיונית או סתם כזו שפוגעת בציבור עצום של אנשים אז היא לא תבוצע - גם במחיר של שביתות ודברים דומים. חבל שככה מתנהלים הדברים האיש פתטי | 21.11.10 (ל"ת)
10. במקום להיעלב משטויות- על מנהלי רת"א להתבגר קצת והכל יהיה בסדר כשיש 600 מטלות לביצוע, אפשר להשלים אותן כל אחת ואחת לעילא ולעילא תוך דריכה על כל אבן אפשרית בדרך או לחליפין (האדם החכם) לעקוף את הקשות ע"י הגעה לפשרה מול הגורמים הנפגעים- ולהתקדם כמו קטר . עקרון הפרטו- אבל מי שמנסה לעשות הכל כאילו יש רק תקנה אחת- אל יתפלא שזה לא נגמר... ראש רת"א לא יסיים קדנציה עד שנחזור קטגוריה באופן הזה שבו עובדים ברת"א מקרוב ומבפנים | 18.11.10 (ל"ת)
9. מנסה להיות צודק ולא חכם כידוע רת"א ניתקו קשר עם איגוד הטייסים!!! אז למי הוא בא בטענות? הוא מנסה , תחת הסיסמה "חזרה לקטגוריה 1" להחיל חוקים ותקנות דרקוניים שאין כמותם בעולם והם לא נדרשים באופן הזה ע"י הגופים הבינלאומיים הקובעים! מה שיוצא מזה - האיגוד יכנס מול רת"א לסכסוך שרק אלוהים יודע את מועד סיומו. לפעמים פשרה פשוטה של איש מבוגר וחכם טובה מאלף דקדקויות של משפטן בתחומו. ככה לא בונים מדינה(ותעופה) מכיר מקרוב | 18.11.10 (ל"ת)
7. חוקי מרפי כמה אוויר מוצאים מהפה בלי שום כל כוונה ליישם או לקדם צחוק הגורל יהיה דווקא בטיסה של אחד מבכירי מנהל התעופה או שר שמככב לו פעמים בלי ספור מעבר לים ........" ואז כותרות בעיתון יזעקו הכתובת הייתה על הכנף הרבה זמן ......." כתבים ידווחו מהשטח בערוצי ה TV הרבים ....... אסון אווירי כבד התרחש היום בישראל .......אנשים עומדים המומים למראות חלקי גופות המפוזרות לכל עבר .......ניתן לראות בבירור את המזוודות הקרועות והחפצים האישים של הנוסעים...... ללא ספק מראות קשים לצפייה . אל תגידו לא ידעתם ! אל תגידו לא שמעתם! אל תגידו זה לא אני זה הוא ! פשוט תעשו ומהר מבלי לפגוע בזכויות . צחוק באמצע | 17.11.10 (ל"ת)
6. בישראל האינטרסים הכלכליים חזקים מכל דבר יותר מבטיחות, יותר משעות השינה של שביעית מאוכלוסיית המדינה --- יותר מהכל! איכס. איש | 17.11.10 (ל"ת)
5. תמיד הישראלים חכמים מכולם בגלל זה אין שלום ,אין מים, אין כסף , אין שיוויון , אין חינוך , אין תרבות , אין רמת חיים מינימלית, מישהו רוצה להוסיף ? במוקמך הייתי הולך להתנצל בפני מנכל IATA מי אתה בכלל שתגיד לו שזה לא לכבודו ??? אלעלון | 17.11.10 (ל"ת)
4. אזי אתה אומר "שהכל בסדר" בתעופה האזרחית. כשאומרים "הכל בסדר" אני נוהג לעבור למדרכה שממול. "רק" 3 הרוגים. "רק" כמה תאונות תעופה שנמנעו ברגע האחרון. בא אורח (מומחה) וקבע קביעה מנקודת מבטו המקצועית ותשובת "הגנרל" על דבריו: מה הוא מבין... זה בסדר?. אחד מהעם | 17.11.10 (ל"ת)
3. זאת הבעיה, שחוק הנוגע בבטיחות הטיסה בארץ נגוע באינטרסים של גופים כלכליים מן הראוי לציין שחוק הטייס החדש מבוסס רובו ככולו על חוק דומה של ה FAA ונכתב בפיקוחם של מפקחים אמריקאים שפעלו כיועצים על מנת לעזור לישראל לחזור לקטגוריה 1. רק ששם (ארה"ב ואירופה) כולם מתכנסים למסגרת החוק ואילו כאן מנסים להרחיב את גבולות החוק שיתאימו לאינטרסים הכלכליים. ומי אשם? חברי הכנסת המונעים מכוחם של לוביסטיים שאינם מבינים מאומה בבטיחות הטיסה ומעכבים את אישורו בכנסת. ג'וני | 17.11.10 (ל"ת)
1. אל תעשה מעצמך צחוק! ואל תקבור ראשך בחול! אנחנו לא מחכים לאסון !!! המצב רע מאד, לא כל מנהל התעופה בעולם אנטישמיים. כולם מתריעים על האסון. עד עכשיו היו כמעט ונפגע חמורים ביותר ! למה אתה מחכה שתהיה תעונה ויתנגשו מטוסים באויר ? היען עם הראש בחול | 17.11.10 (ל"ת)
מנהל רשות התעופה: "ההצגה של מצב הבטיחות בישראל מעוותת ומביכה"
11 תגובות לכתיבת תגובה