3. תגובה למגיב מס' 1 אין לי מושג מאיפה המספרים שלך. לארקיע יש יותר מ-10 מטוסים, וכן גם לישראייר. וודאי לא המספרים המומצאים והמופרכים שהצגת. ולגבי עיתוי האישור למזג, מה שוה הסכם אם יהיה קרטל בטיסות הרגילות (בתוך הארץ) ותחרות רק בטיסות בינלאומיות? קודם כל שיבואו חברות אירופאיות לעשות קו ת"א-אילת במחיר שיגרום לארקיע/ישאירר/אל-על להזיע, אחר כך יש מה לדבר על מיזוג שלושת החברות לאחת. יאיר בן-צבי | 18.11.10 (ל"ת)
2. יש לי שאלה, בתור אחד שממש לא מבין בכלכלה מבחינתי, הישראלי המצוי שטס פעם-פעמיים לשנה, האם מיזוג כזה יהיה טוב או לא ולמה? james | 17.11.10 (ל"ת)
1. שטרום איש חכם אבל מיזוג של עוד 5 מטוסים עם אל על זה לא רציני 3 מטוסים (בערך) של ארקיע ועוד 2 ישראייר עם אל על (אם בכלל אפשר בראיית הניהול ויחסי העבודה) למזג עם אל על זה לא מה שיאפשר תחרות אמיתית מול כל העולם! מפתיע לשמוע אדם כמו שטרום "בונה על מיזוג כזה". הבעיה של חברות תהעופה הישראליות חמורה הרבה יותר - הן נלחמות במגרש של ענקים - בלי סיכוי לקבל אליו כרטיס כניסה כמשתתף מהשורה. כמה שזה נשמע מוזר ומיושן בעולם של היום, אם מדינת ישראל לא תעמוד כקיר מגן לצד החברות הישראליות - הן לא ישרדו. בינתיים המדינה עוזרת . משרד התחבורה עומד בפרץ ומנסה לתקן נזקים שנגרמו בימי השר הקודם. הייתי שם | 18.11.10 (ל"ת)
שטרום: "יש לאפשר לחברות התעופה הישראליות להתמזג כשייפתחו השמיים מול אירופה"
4 תגובות לכתיבת תגובה