אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הצבת מצלמות המהירות מתעכבת

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מהירות טבעית ומהירות חוקית
אם לא תהייה כל הגבלת מהירות, התנועה בכבישים המהירים, תתיצב על 120-130, -נכון יהיו עוד 5% שמסוגלים ורוצים לנהוג מהר יותר, אין בכך שום בעייה. הבעיה שהמחוקקים הנאורים יודעים זאת ומעדיפים לכפות הגבלת מהירות לא טבעית בעליל- 90 קמ"ש על כביש נקי, פתוח, ממוסד, כמו כביש חיפה- תל אביב. למה? כי הם יודעים שזאת מהירות לא טבעית, ומדרך הטבע, כולם יהיו עבריינים, ואז יתפסו אותם כפושעים המסכנים את בריאות הציבור.
 | 23.11.10
14.
השר כץ - לא נשכח ולא נסלח.
במקום להשקיע את הכסף בתשתיות ולהציל חיי אדם מעדיף "כבוד" השר לגבות מהציבור מס. הרי הוכח בניסוי שנעשה על כבישי ישראל שהשקעה בתיקון ליקויי בטיחות הביאה לירידה דרסטית בתאונות באותם מוקדים. כאשר התרעתי למע"צ על נקודות בהם יש סכנה בטיחותית השיבו כי הליקויים יתוקנו במסגרת תוכנית החומש הקרובה. ומדובר בליקויים שעלות התיקון זניחה לעומת מחיר מצלמת מהירות אחת. כספי ציבור נזרקים על מצלמות מהירות במקום תיקון ליקויי בטיחות.
אנטימחיקון | 23.11.10
12.
השר כץ - לא נשכח ולא נסלח.
במקום להשקיע את הכסף בתשתיות ולהציל חיי אדם מעדיף "כבוד" השר לגבות מהציבור מס. הרי הוכח בניסוי שנעשה על כבישי ישראל שהשקעה בתיקון ליקויי בטיחות הביאה לירידה דרסטית בתאונות באותם מוקדים. כאשר התרעתי למע"צ על נקודות בהם יש סכנה בטיחותית השיבו כי הליקויים יתוקנו במסגרת תוכנית החומש הקרובה. ומדובר בליקויים שעלות התיקון זניחה לעומת מחיר מצלמת מהירות אחת. כספי ציבור נזרקים על מצלמות מהירות במקום תיקון ליקויי בטיחות.
אנטימחיקון | 23.11.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת