10. ל-6: נראה שאתה לא קראת את פרסומי הארגון הבודק ההשוואה היא בקטגוריה - מבחינת משקל (לא מבחינת "יוקרה"). בעת התנגשות, חוקי השימור (אנרגיה ותנע) יגרמו לפגיעה קשה יותר בנוסעי הרכב הקל (עקב מתקף גבוה יותר, שמעשית פירושו האצה חדה יותר "אחורה" של הקל). בבדיקה שנערכה לא מזמן - רכב "מיני" עם חמישה כוכבים התנגש ברכב מנהלים. הודגם שנוסעי המיני לא היו שורדים. (אגב - לפחות במבחן האמריקאי - אין משמעות רצינית להבדל בין 4 ל-5 כוכבים) רונן | 30.11.10 (ל"ת)
8. למס. 2 מה זה משנה רכב שעולה כל כך הרבה לא יכול לקבל פחות מ 100+ במבחני בטיחות ונכון שבוחנים לפי קטגוריות אבל בסופו של דבר כנראה שעושים תאונה במזדה 3 או ביגואר שני הנהגים מתים רק שלאחד המוות היה יקר יותר רענן | 25.11.10 (ל"ת)
6. ל-2: תלמד את כללי המבחן והציונים ואז תגיב הסיסמאות שלך מתאימות לאיש שיווק שצריך לתקוע תרוצים. יש כללים במבחן הריסוק האירופי ולפי הכללים נותנים ציונים, ולא משנה אם זה רכב מנוע 1000 או מנוע 5000. אתה בטח בשיווק | 25.11.10 (ל"ת)
2. לירון היקר ההשוואה היא פר קטגוריה יגואר זה רכב יוקרה ו-4 כוכבים לרכב כזה הם לא 5 כוכבים של פונטו זה רמה אחרת לגמרי. תשווה בין רכבים באותה קטגוריה חוץ מזה, מה איכפת לך, יש לך מאזדה 3 ואתה תמיד ממלא ב-100 מישקפופר | 24.11.10 (ל"ת)
מבחן ריסוק ראשון לרכב סיני: תא הנוסעים קרס, הדלתות נפתחו והבובה נפגעה קשות
10 תגובות לכתיבת תגובה