אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": נגב קרמיקה מתקרבת להשתלטות על ויה ארקדיה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
רכישה ויה ע"י נגב = מניעת תחרות
בממשלה מדברים על מניעת ריכוזיות.היא צריכה למנוע את מכירת ויה לנגב (אפריקה ישראל).רוב הפרויקטים נבנים ע"י דניה סיבוס שגובה מהדיירים מחירים מופקעים על שינוי קטנטן,אותו דייר מופנה לנגב קרמיקה וגם הם דורשים מחירים גבוהים הרבה יותר מהמתחרים.עכשיו ויה תהיה בבעלות נגב תעלם התחרות. אישית הופנתי ע"י הקבלן המבצע לנגב (ספק בלעדי) ושם נדרשתי לשלם על שדרוגים מחירים גבוהים בהרבה מהמתחרים בשוק,סרבתי בכל תוקף לשתף פעולה עימם,הבאתי הצעות מחיר מהמתחרים ורק אז הם נאותו להוריד במחיר.
שולמן | 06.12.10
7.
נגב-אבי מוטולה- אמיר רפופורט
לפני 4 שנים בערך היה מלך בעיר הקרמיקה קראו לו אמיר רפופורט , הלך הוא כטווס בעיר התנהג כאילו הוא ברא את העולם והיה בטוח שאם יבוא מישהו וינשל אותו מכסא מלכותו החברה תתמוטט.הוא לא לקח בחשבון שיגיע אדם כמו נדב שחר שלא עניין אותו מלך כזה או אחר ופשוט העעיף אותו כמו אחרון העובדים .ישב לו המלך והיה בטוח שברגע שהוא ילך החברה ץתתמוטט .מה לעשות מר.רפופורט הרגע שהלכת וברגע שהגיע אבי החיים נראים "קצת" אחרת, העובדים מאושרים, טוב להם בחברה והאווירה שהיתה אווירה של דיקטטורה הפכה לאוירה של דמוקרטייה, החברה הגדילהאת רווחיה פי 3 , ערך החברה עלה פי 4 , החברה צוחת , בועטת והפכה להיות שם דבר במשק הישראלי. תודה לך נדב שחר ששיחרת את "מלך" העיר , תודה לך אבי על מה שאתה עושה לחברה ולנו העובדים. אני רק מקווה שלבייב ידע לשמור עליך אצלנו להרבה שנים., אבי שתדע שאנחנו אוהבים ומעריכים אותך מאוד
יורם - עובד נגב | 04.12.10
4.
ויה ארקדיה-תסריט ידוע מראש.
רק לפני מספר שנים היקף המכירות של סופר קרמיק (חברת האם של ויה)היה גדול מהיקף המכירות של נגב קרמיקה.טעויות פאטליות בניהול וקבלת החלטות מעוותת הביאו את החברה אל התהום בה היא נמצאת.החברה לא השכילה להתחדש ובמקביל ויתרה על הון אנושי שנדד לחברות מתחרות.
אורן | 02.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת