אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלקום תעניק לכל הלקוחות החזר מלא לכל השיחות וההודעות במשך שבוע

116 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

114.
מקדם מיזם אתר אינטרנט לתת לאזרחים כוח מול החברות הגדולות, ולגיבוש תביעות יצוגיות
באופן אישי אני לא כלכך מסכים מהעליהום שעושים נגד סלקום בהקשר לתקלה, עוד לפני שברור אם הייתה רשלנות ומה בדיוק קרה. אבל !!! אני מנסה לקדם מיזם שיתן לאזרחים כוח נגד חברות שדופקות אותנו על ימין ועל שמאל... אתר אינטרנט שיתן לאזרחים שיניים ויאפשר להם להפוך את הקיטורים שלהם לתלונות שיובילו ללחץ אמיתי ותביעות יצוגיות מול הגופים הגדולים, כך שהחברות יחשבו פעמיים לפני שיחליטו שהם עושות קופה על גב לקוחותיהם, ובשאיפה שתהיה לנו תרבות נתינת שירות טובה יותר. נמאס מ-"שיטת מצליח" אז בואו נעשה משהו לצמצם אותה! אתם מוזמנים להרשם ולהצביע לטובת הקמת המיזם בלינק הבא - http://www.exit2010.com/node/1219 ושיהיה לנו בהצלחה!
אורי | 02.12.10
110.
להתנתק מסלקום
מעניין כמה מהתגובות פה הם במימון סלקום ועל ידי חברת יחסי הציבור שלהם כל מי שהציע להתנתק מהם רעיון מבורך אבל - להתנתק מהם זו מסכת עינויים, הלוואי שהיה אפשר ובקלות רק השבוע התנתקתי מנטויזן דבר שעה לי בשלוש שיחות ארוכוץ, דביקות, מעצבנות בצעקות לנציגי השירות, למרות שהציעו 12.5 שקלים לחודש לקו של 5MB בלבד החלטתי להתנתק
יאיר | 02.12.10
107.
מפתיע שיש רק ארבעה מוצצי דם - הייתי בטוח שיוגשו היום 20 תביעות ייצוגיות
ברגע שנודע שיש תקלה בסדר גודל כזה, היה ברור שעורכי דין לא מעטים פשוט התיישבו להתחרות מי מגיש ראשון תביעה. ואם התקלה היתה מתחילה אתמול בבוקר, כבר אתמול היו מספיקים להגיש. פשוט מוצצי דם אופורטוניסטים, אין הגדרה אחרת
אני | 02.12.10
106.
תפילותיי נענו רשת "סלקום" קרסה !!! סוף סוף "סלקום" תשלם ביוקר על ההתעללות בי !
החברה הזו גזלה ממני כסף רב לפני שנתיים החזירו "בקלות יחסית" 1950 ש"ח השנה סרבו התעקשו לא להחזיר שרות הלקוחות הם אנטי שרות ניסו לעבוד עלי , אני הייתי עקשן יותר והחזירו לי למעלה מ - 1000 ש"ח !!! ג ז ל נ י ם !!! הלואי שימשיכו לשלם ביוקר על התנהלותם !!!!
אל"י  | 02.12.10
105.
תביעה קשה
בהחלט הם ראוים לתביעה קשה וכל עובדי סלקום למינהם שמנסים לעשות פה דיל עם הלקוחות הישראלים של 10% הנחה מהחשבונית הכוללת זה ממש חוצפה.שלקוח חברה נתבע סלקום בכלל לא באה לקראת הלקוח , אין כסף לך תעשה חמוצים. "היונק מאדם ישר ותמים כסף דינו יוכפל באלפים מאות ומליונים" דברים לא קורים סתם תאווה לכסף בדרכים לא ישרות זה יחזור לאותו אדם פי כמה וכמה.
אנוינמי26 | 02.12.10
102.
אנשים לא מבינים שהתועלת מהשימוש בסלולרי לא נקבעת
לפי עלות השימוש. מי שהחשבון החודשי שלו הוא 600 ש"ח לא אומר שהוא נפגע יותר ממי שהחשבון שלו 50 ש"ח. זה בכלל לא משקף. החשבון החודשי שלי לא גבוה כל כך אבל אני עובד כטכנאי והטלפון שלי הוא המספר שהלקוחות מכירים ואתמול עלה לי באובדן הכנסה של איזה 1000-500 ש"ח. שלא לדבר על זה שחבר טוב שלי שטס אתמול לארה"ב לחודש ולא יכלתי להתקשר לאחל נסיעה טובה ואני בטוח שיש עוד הרבה מקרים שנגרמו לאנשים עוגמות נפש לא קלה. הסלולר היום הפך למצרך חיוני מדרגה ראשונה ואם לדוגמא לא היה אתמול במשך יום שלם חשמל או מים מעניין אם האנשים שמקלים בתקלה היו מגיבים אותו דבר ובשביל הרבה אנשים הסלולר לא פחות חיוני מחשמל או מים וזה רוב הזמן פועל לטובת חברות הסלולר אז אי אפשר למקסם שרוצים ולמזער מתי שנח. בכל מקרה לאלו שכותבים שהנזק הוא החשבון היומי הממוצע זה ממש לא המצב.
גיל | 02.12.10
101.
תגובה ל-28
מי שהיה במצב חירום ו/או נגרם לו נזק מן הראוי שיבקש פיצוי. כנראה שהתובעים הראשונים כל כך מוכשרים שעוד בטרם תוקנה התקלה הם כבר יודעים להעריך את הנזק שנגרם - 350 ש"ח ללקוח. גם אני מנוי סלקום ולא נגרם לי כל נזק, לעומתי אולי לאחר נגרם נזק של 50000ש"ח. האם זו סיבה לרוץ לבתי משפט ולהגיש תביעות ייצוגיות? שם לב מה כותב עורך הדין של התביעה השנייה ע"פ הכתבה - בשלב זה לא ניתן לכמת את הנזק.... אז למה לתבוע? אולי בעוד שבועיים ניתן יהיה לכמת את הנזק והתוצאה תהיה 0?
אא | 02.12.10
99.
חברות הסלולר מתנהלות בבריונות כלפי קהל הלקוחות, והתביעות משקפות זאת!
נכון, מדובר בתקלה, ותקלות קורות, ובעולם נורמלי - זו לא צריכה להיות עילה לתביעה. הכל נכון. במקרה של חברות הסלולאר בארץ - זה לא נכון! חברות הסלולאר מתנהגות בבריונות כלפינו, הצרכנים. כל אימת שמגיע תיקון חוק שמנסה לשפר את תנאינו, מגיעות החברות ובדלת האחורית מקזזות את ההטבות והשיפורים. כל מי שעינין בראשו מבין שהתעריפים בשנים האחרונות עלו באחוזים לא סבירים, ושכל ההתנהלות של החברות מונופוליסטית ובעייתית. אם יש דרך להתנגח בחברות האלה - אני לגמרי בעד.
רינה | 02.12.10
96.
באר ששתית ממנה מים אל תזרוק בה אבן
אז סלקום קרסה לכמה שעות אז סוף העולם!? שוכחים את כל הטוב? שוכחים את ההטבות? שוכחים את ההנחות? שוכחים את ההופעות? שוכחים את משהו קטן וטוב?! שוכחים את השירות הנפלא?!? לא צריך לשבור את הכלים קורים תקלות..אני מאמינה שסלקום הפסידה לא פחות, חברה כלכלית שמרויחה כסף מהשיחות שלנו שפתאום הלקוחות לא יכולים לדבר, הכניסה גם פחות כסף, איפה ההערכה על השירות? אז יום אחד היינו בלי טלפון מה קרה? מה הסבים והסבתות שלנו עשו לפני 60 שנה? כולה כמה שעות..סלקום אני מפרגנת לכם למרות התקלה..אחלה שירות אחלה חברה 12 שעות בלי טלפון זה לא מה שיגרום לי לשכוח את השירות המדהים. ובכלל את כל המסביב. ישראלים צאו כבר מהאופי המגעיל הזה שעל כל טעות אנושית קטנה מחפשים מאיפה להוציא כסף.
מאיה | 02.12.10
93.
תביעה ייצוגית: פיצוי לתרומה
זה נכון שתקלות יכולות להופיע במערכות טכנולוגיות. זה עוד יותר נכון שסלקום עושקת את מנוייה עד העצם. (לפחות כמו חברות סללור אחרות). הצעתי - תביעה ייצוגית כאמור (לצורך העניין) בסך 1.2 מיליארד ש"ח. הסכום שיפסוק בית המשפט ייתרם כולו לטובת אירגוני סיוע חברתיים כמו גם עמותות למען בע"ח (כמו: תנו לחיות לחיות, SOS וכו'...). כולנו נרוויח מכך: א. סלקום תשלם את "חובה לחברה". ב. המנויים יהיו מרוצים שסלקום נענשה וגם הכסף נתרם בשם המנויים למטרות טובות. ג. יהיו פחות רעבים במדינה ופחות בע"ח וכלבים זרוקים ברחובות. ד. תרומות מוכרות לצורכי מס' ולכן האירגונים שיקבלו את התרומות ייזכו למעשה בתרומה כפולה. תחשבו על זה, תגובותיכם יתקבלו בברכה. אני מעריך את הנזק הכלכלי שנגרם לי עקב התקלה, ב 2250 ש"ח. על בסיס הצעתי, אני מוותר מראש על הפיצוי הישיר שלי. יום טוב לכולם.
אריק | 02.12.10
91.
פלא שלא אוהבים אותנו בעולם???
אנחנו עם שלא מוכן לקבל את התשובה "לא" או/ו את המושג "תקלה" או/ו "התנצלות" שלא מלווה בפיצוי. כל העולם מתקדם טכנולוגית החברות הסלולר בארץ העניקו לכמעט 80% פרנסה. מה שהעם הישראלי לא מוכן לקבל זה תקלות בסלולר. אנשים תיתעוררו זה לא מכניקה זה אלקטרוניקה. זה לא פרי טבע, זה סלולר שיוצר ע"י בני אדם. אז כן יש תקלות. תפסיקו לנצל כל פאקינג הזדמנות בשביל לבוא ולסחוט כסף מהגורמים הלא רלוונטים. המדינה עושקת אותנו מספיק וכל אחד מתלונן בביתו ללא מחאה וללא הפגנה ובסוף משלם הכל. בגלל שזו חברת סלולר בבעלות פרטית אז אתם מרגישים פראיירים אם לא נתבע אותם???? תתבגרו הבעיה והתקלה היא לא בחברות הסלולר אלה בנו כעם ישראלי.... שיהיה לכולנו חג שמח.
משה  | 02.12.10
88.
בדר''כ הייתי אומר '' מה הגרידיות ?? אבל אתם יודעים מה...כנסו
הרי חברות הסלולאר והבנקים עושים מה שהם רוצים בחשבונות שלנו ועושקים אותנו על ימין ןעל שמאל מפטרים מאות עובדים בגלל ''קישוריות'' אבל בכל זאת מציגים רווחים של מאות מיליוני בכל רבעון .אז וואלה הגיע הזמן לנצל את הפעמים הנדירות שהן פגיעות וכן לתבוע כמה שיותר !!! גם ללקוחות מסתבר שיש כוח !!!
טל  | 02.12.10
87.
חח התקלה קרתה ללא התראה מוקדמת... איזה טמטום
תנו לסלקום צ'אנס לבדוק את התקלה ולהציע פיצוי למנויים קודם כל. איזה גועל נפש של אנשים, רק יש להם הזדמנות להגיש תביעה נגד חברה כלשהי ישר קופצים על ההזדמנות. פשוט גועל נפש, למרות שאני לקוח סלקום אני מקווה שהם לא יצליחו בתביעה נגדם.
RJ | 02.12.10
86.
רוב התגובות פה נראות לי משום מה של טוקבקים בשכר מטעם סלקום.
אני מנוי שלהם ואתמול יום שלם הייתי ללא קליטה. האם 350 שח הם מוגזמים ? אולי אבל מצד שני התעריפים שהחברות לוקחים מוגזמים ,התנאים של החברות הם דרקוניים (אלפי שקלים קנס אם מתנתקים מהם) בקיצר 350 שח הם פיצוי יפה. אני בעד
אלמוני | 02.12.10
82.
די להגיב שטויות יש חברות שנפגעו באלפי או מליוני שקלים.
ישנם הרבה חברות שפועלות עם הרשת הסוללרית של סלקום, לדוגמא חברה שמביא שירות טכני דרך הטלפון או כל חברה אחרת שיוצרת קשר עם עובדיה דרך הטלפון. חברות כאלה יכולות לאבד המון ביום עבודה שלם. צרכן מממוצע כולה יקבל יום של שקט, מקום עבודה שמתבסס על הרשת של סלקום פשוט קורס
ארתור | 02.12.10
78.
אני טכנאי מחשבים, ואני עובד לפי קריאות דרך הנייד שלי.
אתמול לא קיבלתי שיחה אחת ולא עבדתי. בדרך כלל בממוצע יש לי 20 עד 30 שיחות נכנסות ביום שמתוכם 10-15 עסקי. כך שהנזק הכלכלי בהרבה יותר מ 350.ש"ח. אולי היית עושה משהו אחר, מי שברשותו נייד והוא מתחת לגיל 18 לא יחשב בסכום הכללי.
סער | 02.12.10
72.
איזו הסחפות... 350 ש"ח ללקוח
כבר 13 שנים שאני לקוחה של סלקום, ומעולם לא נפגעתי מתקלה דומה. עד כמה שגם אני ממורמרת על התיאום בין חברות הסלולר, תקלות קורות, ונפגענו - זה נכון.... אבל מכאן ועד הדרישה לזכות כל לקוח ב-350 ש"ח (רוב הסכום ממילא ישולשל לכיסם התובעים ועוה"ד שלהם..) - הגזמה פראית. פיצוי בגובה 10%-15% מהחשבון החודשי של כל לקוח הוא הגיוני הרבה יותר.
נועה של הי-ם | 02.12.10
61.
סלקום יכולים למשוך את השטיח מתחת לתביעה בקלות; שיתנו לכל מנוי זיכוי בגובה 5%
מהחשבון הבא שלו. ככה זה יהיה פרופורציונלי לשימוש של כל אחד ואחד וזה גם יותר מהשווי היומי הממוצע של השימוש, ולדעתי שום בימ"ש לא יסכים לדון בתביעה לאחר מכן. וכולנו יודעים שהשיחות/סמסים כמעט לא עולים לסלקום כלום..... הכי יפה יהיה אם עורכי הדין יעבדו לחינם. רק לראות אותם בוכים על ההחמצה יהיה שווה לי 350 ש"ח.....
 | 02.12.10
55.
חזרה לחיים נורמלים.
לא רק שלא היתה כאן כל פגיעה בשיגרת החיים, אלה באופן נחרץ אפשר לומר חזרה לשגרת חיים נורמלים. ואפשר אולי לומר אם כבר: "אי נוחיות זמנית". שי וטובה ברסלויער, המיוצגים על ידי משרדו של עו"ד יוסי פוקס: אתם ניראים ממש רע כאן עם הזריזות בעלת ריח הצחנה הנובעת מהחמדנות ואי הנוחיות שבעצירות.... מזל טוב בחצות השתחררה לכם הקיבה...... כעת אתם יכולים להמשיך לישון בשקט.... הגב פחות מגרד... סביר להניח שהתביעה שלכם תגיע לשום מקום ואתם תשאו בהוצאות והשם שלכם ינזק.
אביתר | 02.12.10
54.
אנשים קטנונים
הגזמתם לחלוטין עם התביעה... וכשיש הפסקת חשמל או הפסקת מים כתוצאה מתקלה לא צפויה? תובעים את חברת החשמל? הלוואי והיינו חוזרים קצת לחיים של פעם לפני עידן הטלפונים הסלולרים, היום הזה רק הוכיח כמה תלותיים הפכנו להיות בכל הטכנולוגיה. היה נפלא אתמול לנסוע בתחבורה ציבורית בלי כל רעש השיחות והצלצולים מסביב.
צדיקה היחידה? | 02.12.10
53.
תביעה מבורכת- לא ייתכן שתיהיה תקלה בכל רחבי הארץ למשך 12 שעות!
אני לא זוכר מעולם תקלה בשירות כה חיוני למשך 12 שעות בכל המדינה! יש לבזק וחברת החשמל תקלות אך הן נקודתיות ונמשכות לפרקי זמן קצרים. חברת סלקום צריכה לשלם את המחיר עבור התקלה החמורה הזו! אני נדהם איך אנשים מבליגים על זה לסדר היום ואפילו לא חושבים שמגיע להם פיצוי!! לצערי רוב הישראלים פראיירים למרות שהם חושבים שהם יותר חכמים מכולם. ישראלים רק יודעים להתלונן אך לא יוזמים דבר על מנת לשנות את המצב.
אלעד | 02.12.10
52.
350 ש"ח זה בממוצע!! מה עם בעלי העסקים שהנייד זה הפרנסה שלהם? הם עובדי שטח
לא יושבים במשרד.. מסגרים, שרברבים, חשמלאים וכו'... שלא יושבים במשרדים, אלא הנייד שלהם הוא המשרד. ברגע שביום עבודה שלם לא נכנסות/יוצאות שיחות, תאמינו לי שהנזק הוא הרבה יותר גבוה מ-350 ש"ח. מה בנוגע לאלו שמחפשים עבודה ואתמול ניסו להשיג אותם מספר חברות לקביעת ראיון? את החברות לא מעניין אם סלקום בבעיה.. אם האדם לא ענה לטלפון פשוט עוברים לזה שבא אחריו וזהו. בתור אחד שמחפש עבודה ולקוח סלקום, תאמינו לי ש-350 ש"ח זה לא שווה את זה.
דודו | 02.12.10
47.
עורך דין פוקס, כשמו כן הוא. אופורטוניסט שמחפש שיצא לו פוקס
אני לקוח של סלקום ואתה לא מייצג אותי. אתה סתם גוזר קופונים מהסוג הנחות שממלא את מסדרונות החברה שלנו. לדעתי צריך לזרוק אותך מכל המדרגות של בית המשפט עם חשבונית על בזבוז זמן, כזאת שתשאיר אותך ער איזה חמש שנים.
לקוח של סלקום | 02.12.10
43.
תביעה מבורכת- לא ייתכן שתיהיה תקלה בכל רחבי הארץ למשך 12 שעות!
אני לא זוכר מעולם תקלה בשירות כה חיוני למשך 12 שעות בכל המדינה! יש לבזק וחברת החשמל תקלות אך הן נקודתיות ונמשכות לפרקי זמן קצרים. חברת סלקום צריכה לשלם את המחיר עבור התקלה החמורה הזו! אני נדהם איך אנשים מבליגים על זה לסדר היום ואפילו לא חושבים שמגיע להם פיצוי!! לצערי רוב הישראלים פראיירים למרות שהם חושבים שהם יותר חכמים מכולם. ישראלים רק יודעים להתלונן אך לא יוזמים דבר על מנת לשנות את המצב.
אלעד | 02.12.10
42.
לכל אותם מנפגעי סלקום
המרכז לייעוץ משפטי בעקבות השיבושים ברשת סלקום, המרכז לייעוץ משפטי מתכוון לרכז ולהגיש תביעות אישיות כנגד כל נזק שנגרם לצרכנים, במידה וחווית תקלות ברשת סלקום שגרמו לך נזק, כספי או אחר, אל תהסס לחץ על הקישור ומלא את טופס הבקשה עוד היום http://law-center.co.il/form המרכז לייעוץ משפטי יאמוד את הנזק ויגיש בשמך תביעה לפיצויים
המרכז לייעוץ משפטי | 02.12.10
40.
אף אחד לא חף מתקלות
אני מקווה שיחייבו את התובעים בהוצאות משמעותיות. הגוויה עוד לא התקררה וכבר רצים אוכלי הפגרים. תקלות קרו ויקרו בעתיד, לא נגרם נזק לנפש, לא מדובר ברשלנות פושעת. העולם תלוי יותר ויותר במערכות ממוחשבות וזה המחיר, אי אפשר יותר להניע אוטו בדחיפה.... לתבוע כל אחד על ימין ועל שמאל
שחר | 02.12.10
38.
חשוב שתבינו - מה תביעה יצוגית ?
כלי שמעשיר את התובע ואת עורך הדין המייצג ! תאמינו לי כולנו לא מעניינים אותם כלל - רק ההתעשרות המהירה מעניינת אותם - צריך להפסיק אחת ולתמיד את התביעה הייצוגית. יכול לקרות בכל חברה ועלינו להיות פחות תלויים בנייד על מנת לבצע את עבודתינו - מכאל ועד לתביעה כזו המרחק רב ויכול להפיל את החברה לגרום לפיטורי עובדים רבים.
אריה | 02.12.10
32.
ומה תעשו כשלא יהיו אנטנות?
עם ישראל במיטבו: לא רוצים אנטנות ולא יכולים להפסיק לדבר, כמה שעות עם תקלה והחיים שלנו אבודים? מה תעשו עם כל החוקים החדשים יכנסו, ואז זו לא תיהיה תקלה של כמה שעות אלא מציאות: יהיו חלקים גדולים ללא קליטה בארץ. אני מציע- תרגיעו ותרגעו.
ישראלי | 02.12.10
29.
הייתי אומר שקצת הגזמתם עם התביעה הזו...
בכל חברה טכנולוגית יש תקלות,החוכמה היא איך מתמודדים עם התקלה לאחר שהיא כבר קרתה. אין ספק שאנשים ובעיקר בעלי עסקים שצריכים את המכשיר לעבודה יומיומית ,נפגעו אתמול. אבל מכאן ועד לתביעה על סך 1.1 מיליארד!! שקל ? נקודה למחשבה: אם חברה כמו סלקום צריכה לשלם אפילו מחצית מהסכום הזה,הנזק לחברה יהיה בלתי הפיך,אם סלקום נופלת-ייפלו איתה עוד המון עסקים נוספים שמתבססים עליה כמו ספקים ,חברות תוכן,חברות כוח אדם ועוד.אנשים עלולים לאבד את פרנסתם מהמהלך האווילי הזה. אני בטוח שסלקום יכינו פיצוי הולם לכל הלקוחות שנפגעו אתמול,אבל תנו להם רגע להעריך נזקים ולהשתקם מס' ימים,לפני שאתם עטים על הטרף. (לא עובד סלקום,ואין לי אינטרס בחברת סלקום-רק בעל היגיון בריא)
דודי | 02.12.10
25.
תקלות קורות תמיד וצריך להוכיח נזק בפועל
תקלות קורות תמיד וצריך להוכיח נזק בפועל , התקלה בסלקום נעשתה ואין עוד דרך חזרה לעבר וצריך לחשוב על העתיד , כולנו צריכים לשמוח שהתקלה קרתה מהסיבה שכל החברות שמספקות שירותים לרבות בנקים ,צה"ל ומשרדי ממשלה יאלצו ולא בשיקול דעת לבדוק האם יש להם גיבוי למצבי חירום . לענין נזק לציבור , לא שמענו שאדם מת מהתקלה , בענין נזק כספי בעל עסקים צריך להביא בחשבון שעלולה להיגרם תקלה בקוי טלפון ואם הוא איש עסקים שעינייו בראשו היה קונה גם מכשיר סלולרי מחברות תקשורת אחרות ובמידה וקרתה תקלה פתוחה לפניו הדרך להודיע באמצעות כלי תקשורת אחרים על התקלה ולנהל את העסקים באמצעות כלי תקשורת אחרים , ענין תום הלב בבקשת פיצוי כספי נר לרגלי כל שופט ועדיף שישאר כסף בידי נותני השירות לתקן את הטעון תיקון שהתקלה לא תחזור על עצמה , וכאשר עושים את מאזן הדין עדיף להשאיר את הכסף שבחברה שישמש את החברה לטובת הציבור . משה קירשטיין ( 2 בדצמבר 2010 ) .
משה קירשטיין | 02.12.10
21.
לאסור על עורכי דין להגיש יותר מתביעה יצוגית בשנה
זה פשוט לא ייאמן מה שקורה פה. אני לא עובד של סלקום אבל לחברה הייתה תקלה, זה קורה וזה רשום גם בחוזה האחיד שזה יכול לקרות. פתרו את התקלה והם בטח יתנו איזה פיצוי בדמות דקות חינם שלא עולות להם כסף, או יעשו איזה אירוע מקושקש בפארק הירקון. אבל אנשים זאת תקלה, כל אחד נגרם לו נזק של 350 שקל? העורך דין פשוט גרידי ברמות שקשה לתאר.
שמעון | 02.12.10
19.
עוד אחד שמחפש פרסום
מעניין איך הוא הגיע לתחשיב של 350 שקל ליום, המשמעות שהטלפון הסלולרי נותן לנו תועלת של יותר מ 100 אלף ש"ח בשנה. קצת נוגד את הטענה שחברות הסלולר גובות מחיר גבוה מידי... שלא תבינו לא נכון אני לא עובד בחברת סלולר ואפילו לא לקוח של סלקום אבל פשוט מאוכזב שזה הצרכן הישראלי המצוי שחושב רק איך לסחוט עוד ועוד, תקחו הכל בפרופרציה...
ישראלי  | 02.12.10
18.
קצת נסחפנו - לא ?
אני מנוי סלקום, וככזה יש לי מספר טענות לחברה ללא קשר לתקלה אתמול. בעיות כמו חיובים לשירותי מידע ותוכן שלא ביקשתי אף פעם (ונדרשתי להוכיח - איך בדיוק אני יכול להוכיח את זה ?), בעיות בקבלת שירות וגם בעיות קליטה מדי פעם. בסה"כ כאחד שבעבר היה באורנג' אני לא יכול להגיד שאני יותר או פחות מרוצה מסלקום - נראה לי בסה"כ ש"כולם אותו דבר". עם זאת נראה לי שהלינץ שעושים בחברה ב 24 שעות האחרונות הוא ללא קשר למציאות. אז היינו 12 שעות ללא תקשורת טובה - אז מה?באמת זה כזאת בעיה ענקית - או שפשוט כיף לנו להתנגח בחברה שמעצבנת אותנו ביום יום? מילה אחרונה לאנשי סלקום - אי אפשר לצפות מהציבור לאמפתיה כאשר רק לפני שבוע צפצפתם אלינו והעלתם מחירים כי פגעו לכם בדמי קישוריות. לפני שבוע הראתם לנו כמה אתם יודעים להיות כוחניים. אז אל תתפלאו שכאשר אתם על הרצפה כולם באים לבעוט בענק שנפל.
ירון | 02.12.10
11.
די כבר להיות מוצצי דם מגעילים!!!
רק קורה משהו, הכי קטן, וישר רצים לדרוש פיצוי, לתבוע וכו'. די כבר. תקלות קורות. אף אחד לא עשה לכם בכוונה. אז יום אחד לא היה לכם סלולרי, ביג פאקן דיל, אף אחד לא מת מזה עדיין... תפסיקו להיות ישראלים מגעילים ומוצצי דם שרק מחפשים מאיפה להוציא כסף!!
רונית | 02.12.10
9.
ללא פיצוי כספי תקלות דומות יחזרו על עצמן בעתיד
רק ברגע שחברה תשלם כמה מיליונים פיצוי ללקוחות שנפגעו, ואפילו אם נפגעו לשעה אחת בלבד, החברה תדאג שתהיה לה מערכת גיבוי (יקרה) שתמנע מתקלה דומה להתרחש. כל עוד הם לא משלמים על הטעויות שלהם זה ימשיך ובגדול. להזכירכם, אם אני לא משלם את החשבון שלי בזמן אני משלם קנס, למה שאתם לא תשלמו קנס על הפאשלות שלכם ?
גיא | 02.12.10
5.
נו באמת?!
אני לקוח סלקום ואכן נפגעתי מעט אתמול מהקריסה אבל בחייאת, נזק של 350 ש"ח??? זה מה שאני משלם להם עבור חודש שלם.... עוגמת נפש? פגיעה בשגרת החיים? בואו ניסחף עוד קצת. מגיע פיצוי, בזה אין כל ספק, אבל לא צריך להיות רודפי בצע וכנראה גם פרסום. תנו למנויים 10% הנחה על החשבון החודשי וכולם יקנו את זה בכייף. וכן, גם תדאגו שזה לא יקרה שוב.
ארז | 02.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת